EPC HONDA
- robsonic
- klepacz
- Posty: 823
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
EPC HONDA
Aloha!!!
Jakoś zima mnie zniszczyła z lekka i dziwny się z deka stałem Moto w garage rozkopane a ja na necie... Kiedyś nazywali mnie warzywko a teraz że inny sprzęt męczę to pewnie roślina mam ksywe.
Siedziałem i znalazłem taki program" HONDA PARTS CATALOG " może i stare i dawno wszyscy oglądali to CUDO, ale ja i pewnie jest nas więcej mniej oświeconych seryjnych oporników będziemy cieszyć się z tego jak korki
Wszystkie modele, rzuty części w 3D! i wiele innych cudów tu zobaczycie!!!!
Na samym dole wklejam linki do ściągania i lepiej nie czekać bo może znajdzie się jakiś janosik i będzie blok....
linki:
http://rapidshare.com/files/371659155/h ... 1.rar.html
http://rapidshare.com/files/371679154/h ... 6.rar.html
http://rapidshare.com/files/371674388/h ... 5.rar.html
http://rapidshare.com/files/371665628/h ... 4.rar.html
http://rapidshare.com/files/371665627/h ... 3.rar.html
http://rapidshare.com/files/371664149/h ... 2.rar.html
http://rapidshare.com/files/371679267/h ... 7.rar.html
Jakoś zima mnie zniszczyła z lekka i dziwny się z deka stałem Moto w garage rozkopane a ja na necie... Kiedyś nazywali mnie warzywko a teraz że inny sprzęt męczę to pewnie roślina mam ksywe.
Siedziałem i znalazłem taki program" HONDA PARTS CATALOG " może i stare i dawno wszyscy oglądali to CUDO, ale ja i pewnie jest nas więcej mniej oświeconych seryjnych oporników będziemy cieszyć się z tego jak korki
Wszystkie modele, rzuty części w 3D! i wiele innych cudów tu zobaczycie!!!!
Na samym dole wklejam linki do ściągania i lepiej nie czekać bo może znajdzie się jakiś janosik i będzie blok....
linki:
http://rapidshare.com/files/371659155/h ... 1.rar.html
http://rapidshare.com/files/371679154/h ... 6.rar.html
http://rapidshare.com/files/371674388/h ... 5.rar.html
http://rapidshare.com/files/371665628/h ... 4.rar.html
http://rapidshare.com/files/371665627/h ... 3.rar.html
http://rapidshare.com/files/371664149/h ... 2.rar.html
http://rapidshare.com/files/371679267/h ... 7.rar.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Dobrze lecz nie mam takiej opcji , ale będę pamiętał . dopiero mam 200mb mam nadzieję
iż zdążę na Całość .
Punkcik Dodany
iż zdążę na Całość .
Punkcik Dodany
Ostatnio zmieniony sob 10 kwie 2010, 19:40 przez Damo 88, łącznie zmieniany 1 raz.
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Jak to możliwe, że po wpisanie mojego VIN program mi mówi, że taki nie istnieje??
To jest w ogóle VIN?: RC362002813 . Wydaje mi się prędzej, że to numer seryjny ramy. Taki mam wpisany w dowodzie rej. Gdzie znajdę VIN??
VIN is not correct or not unique
To jest w ogóle VIN?: RC362002813 . Wydaje mi się prędzej, że to numer seryjny ramy. Taki mam wpisany w dowodzie rej. Gdzie znajdę VIN??
VIN is not correct or not unique
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Vermilion, to na pewno nie nr VIN. Jak pisze kris2k numer VIN ma 17 znaków a wprowadzono go w latach '80 nie pamiętam dokładnie kiedy. Kojarzy mi się albo '82 albo '88. Pierwsza litera to znak kraju w którym wyprodukowano dany pojazd. Dla Japonii to J.
Edit
Jeszcze dopiszę. Skrót VIN to Vehicle Identification Number.
Z resztą.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Id ... ion_Number
Edit
Jeszcze dopiszę. Skrót VIN to Vehicle Identification Number.
Z resztą.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Vehicle_Id ... ion_Number
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Obecne czy nie. Jakby nie patrzeć moje moto jest z 90r. W takim razie gdzie znaleźć VIN? Zarówno na tabliczce znamionowej jak i w dokumentach mam ten numer 11 cyfrowy.
Program nie może być za nowy, bo mój model VFR 750FL z 1990r. w nim widnieje i jest rozpoznawany, baa jest nawet zdjęcie , nie rozpoznaje za to nr VIN
PS. Kumpla Fireblade SC28 również ma 11 cyfrowy numer wybity przy główce ramy, zaczyna się od SC28... Z moich informacji Yamaha w swoich motach przed 95r. stosowała 9 znakowy VIN, dopiero później przeszła na 17...
Program nie może być za nowy, bo mój model VFR 750FL z 1990r. w nim widnieje i jest rozpoznawany, baa jest nawet zdjęcie , nie rozpoznaje za to nr VIN
PS. Kumpla Fireblade SC28 również ma 11 cyfrowy numer wybity przy główce ramy, zaczyna się od SC28... Z moich informacji Yamaha w swoich motach przed 95r. stosowała 9 znakowy VIN, dopiero później przeszła na 17...
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Amerykańska Artino to co innego.
Dowiedziałem się, że kiedyś jako numer VIN był uznawany numer ramy, który miał 11 cyfr, osobno i obowiązkowo podawany był numer silnika. Sprawdziłem w dokumentach, które zostały wystawione w Anglii przy sprowadzaniu parę lat temu. Mój numer jest tam wpisany jako numer ramy. Podany jest również nr silnika, który defacto zgadza się z tym, który mam w moto.
PS. Te 11 cyfr jest wybite zarówno na główce ramy jak i na tabliczce znamionowej.
Dowiedziałem się, że kiedyś jako numer VIN był uznawany numer ramy, który miał 11 cyfr, osobno i obowiązkowo podawany był numer silnika. Sprawdziłem w dokumentach, które zostały wystawione w Anglii przy sprowadzaniu parę lat temu. Mój numer jest tam wpisany jako numer ramy. Podany jest również nr silnika, który defacto zgadza się z tym, który mam w moto.
PS. Te 11 cyfr jest wybite zarówno na główce ramy jak i na tabliczce znamionowej.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
Nie no Artino przecież w tym programie idzie wybrać region produkcji motka. Jest w nim opcja jakaś żeby wklepać mu numer silnika albo numer ramy zamiast VIN'u?? Ktoś coś takiego znalazł?
Ciekawostka nr silnika ma 12 cyfr, czyli o 1 więcej niż numer ramy.
EDIT. Hahaha okazuje się właśnie, że moje moto nie pochodzi z Anglii bezpośrednio a z Finlandii, sprawdziłem numer ramy i silnika z tymi podanymi w programie i moje moto zostało wyprodukowane na rynek Fiński... Tylko... w Finlandii mierzą w milach? Bo mam licznik w milach z małą podziałką wewnątrz z km/h...
Okazuje się również, że w tamtych latach Wielka Brytania nie miała nawet swojego oddziały dystrybucji motocykli Hondy i widnieje w spisie jako "Północna Europa" NE.
Oto co się dowiedziałem o moim moto. Wyprodukowany na rynek Fiński, przywieziony do Anglii 14 czerwca 2003 roku. Miał tam 2 właścicieli. W Polsce od 14 lutego 2008r. jeden właściciel. Oryginalnie - czerwona. Pełna nazwa modelu to VFR750FL (FL oznacza 1990r.) Ciekawe czy da się jakoś sprawdzić ilu miał właścicieli w Finlandii...
Mam nawet dane wszelkie łącznie z adresami zamieszkania i imiona, nazwiskami obydwu właścicieli w UK
Udokumentowany pełny przebieg. Do 2003r. kiedy został przywieziony do UK przejechał ~21tys. mil, w 2005r. zmienił właściciela i miał 27tys. mil. Gdy był sprowadzany do Polski w 2008r. miał 36tys. mil. Obecnie ma 39,5tys. mil (ja zrobiłem około 1500mil). Podczas sprowadzania do Polski miał na koncie szlifa na prawą stronę, konstrukcja ramy nienaruszona, zanotowane połomane 2 plastiki, przesunięcie stelaża czachy, wygięcie chłodnicy. Motocykl w chwili sprzedaży dostał zaświadczenie od angielskiego rzeczoznawcy, że jest zdolny do jazdy. Od właściciela poprzedniego wiem, że jako lakiernik zaraz po zakupie kleił plastiki i malował moto na czarno, po tym wychodzi na to, że przejechał ok. 2 tys. mil (3,4tys. km) w rok.
AHHH TA TECHNOLOGIA i DOKUMENTACJA.... ! Doszedłem również do tego, że VIN wtedy po prostu nie był w użyciu w pewnych krajach.
Ciekawostka nr silnika ma 12 cyfr, czyli o 1 więcej niż numer ramy.
EDIT. Hahaha okazuje się właśnie, że moje moto nie pochodzi z Anglii bezpośrednio a z Finlandii, sprawdziłem numer ramy i silnika z tymi podanymi w programie i moje moto zostało wyprodukowane na rynek Fiński... Tylko... w Finlandii mierzą w milach? Bo mam licznik w milach z małą podziałką wewnątrz z km/h...
Okazuje się również, że w tamtych latach Wielka Brytania nie miała nawet swojego oddziały dystrybucji motocykli Hondy i widnieje w spisie jako "Północna Europa" NE.
Oto co się dowiedziałem o moim moto. Wyprodukowany na rynek Fiński, przywieziony do Anglii 14 czerwca 2003 roku. Miał tam 2 właścicieli. W Polsce od 14 lutego 2008r. jeden właściciel. Oryginalnie - czerwona. Pełna nazwa modelu to VFR750FL (FL oznacza 1990r.) Ciekawe czy da się jakoś sprawdzić ilu miał właścicieli w Finlandii...
Mam nawet dane wszelkie łącznie z adresami zamieszkania i imiona, nazwiskami obydwu właścicieli w UK
Udokumentowany pełny przebieg. Do 2003r. kiedy został przywieziony do UK przejechał ~21tys. mil, w 2005r. zmienił właściciela i miał 27tys. mil. Gdy był sprowadzany do Polski w 2008r. miał 36tys. mil. Obecnie ma 39,5tys. mil (ja zrobiłem około 1500mil). Podczas sprowadzania do Polski miał na koncie szlifa na prawą stronę, konstrukcja ramy nienaruszona, zanotowane połomane 2 plastiki, przesunięcie stelaża czachy, wygięcie chłodnicy. Motocykl w chwili sprzedaży dostał zaświadczenie od angielskiego rzeczoznawcy, że jest zdolny do jazdy. Od właściciela poprzedniego wiem, że jako lakiernik zaraz po zakupie kleił plastiki i malował moto na czarno, po tym wychodzi na to, że przejechał ok. 2 tys. mil (3,4tys. km) w rok.
AHHH TA TECHNOLOGIA i DOKUMENTACJA.... ! Doszedłem również do tego, że VIN wtedy po prostu nie był w użyciu w pewnych krajach.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości