Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
-
artek69
- Posty: 6
- Rejestracja: pn 08 mar 2010, 23:08
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
Post
autor: artek69 » wt 09 mar 2010, 18:44
Witam wszystkich.
Jestem świeżym posiadaczem Hondy VFR 800 Fi '98

i mam pytanie do doświadczonych już kolegów: ile i jaki najlepiej wlać płyn chłodzący? Drugie pytanko: czy waszym zdaniem można samemu podjąć się wymiany płynu hamulcowego w tym układzie Dual CBS czy raczej zrobić to gdzieś w servisie? Nie miałem jeszcze do czynienia z takimi hamulcami choć motocykli już kilka objeździłem. Obawiam się o odpowietrzenie układu - może niepotrzebnie.
Pozdrawiam i czekam na odp...
VFR 800 Fi '98 - najszybsza bo czerwona

-
szatan
- klepacz

- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: szatan » wt 09 mar 2010, 19:36
Okolo 3,5 litra do chłodnic aluminiowych , 2,75 do układu , reszta ok 0,5l do zbiorniczka wyrownawczego ,hamulców nie zapowietrzaj , tzn nie zlewaj starego płynu tylko dolewajac nowy przetłaczaj go az zacznie wylewac sie jasny nowy płyn , rob tak z kazdym odpwietrznikiem , na forumie masz temat o o odpowietrzaniu duala
-
MC_Hammer
- ostry klepacz

- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Post
autor: MC_Hammer » śr 10 mar 2010, 00:24
A ja bym proponował zacząć od tego tematu :
viewforum.php?f=33
I potem pytać.
-
Art Leffe
- zadomowiony

- Posty: 89
- Rejestracja: śr 30 gru 2009, 08:09
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
Post
autor: Art Leffe » śr 10 mar 2010, 10:17
Ja używam płynu G-12 z VW (nowy oczywiście) i jest gites. Z hamulcami to jak nie robiłeś nigdy tego nawet w samochodzie to lepiej zapewnij sobie pomoc fachowca
Do nikąd coraz szybciej spirala życia ze mną kręci się....
-
Gregory
- ostry klepacz

- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
-
Kontakt:
Post
autor: Gregory » śr 10 mar 2010, 10:21
artek69 pisze:czy waszym zdaniem można samemu podjąć się wymiany płynu hamulcowego w tym układzie Dual CBS
Sam nie dasz rady, musisz mieć 2 osobę do pompowania klamki

.
szatan pisze:na forumie masz temat o o odpowietrzaniu duala
Poszukaj i znajdziesz co robić krok po kroku

Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
artek69
- Posty: 6
- Rejestracja: pn 08 mar 2010, 23:08
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
Post
autor: artek69 » śr 10 mar 2010, 12:03
MC_Hammer pisze:A ja bym proponował zacząć od tego tematu :
viewforum.php?f=33
I potem pytać.
Wiem, wiem - falstart

.
Nadrobię jak tylko będę w stanie zrobić fotki.
VFR 800 Fi '98 - najszybsza bo czerwona

-
artek69
- Posty: 6
- Rejestracja: pn 08 mar 2010, 23:08
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
Post
autor: artek69 » śr 10 mar 2010, 12:09
szatan pisze:Okolo 3,5 litra do chłodnic aluminiowych , 2,75 do układu , reszta ok 0,5l do zbiorniczka wyrownawczego ,hamulców nie zapowietrzaj , tzn nie zlewaj starego płynu tylko dolewajac nowy przetłaczaj go az zacznie wylewac sie jasny nowy płyn , rob tak z kazdym odpwietrznikiem , na forumie masz temat o o odpowietrzaniu duala
Wielkie dzięki za pomoc, dzisiaj kupię płyn i wymienię. Co do hamulców zastosuję się do zaleceń kolegi - w normalnych układach nie było problemu z wypompowaniem całości i wtłoczeniem nowego, ale tu zdublowane przewody, jakieś inne ciekawe elementy po drodze.... lepiej nie zapowietrzyć. Dzięki raz jeszcze. Jak się uporam i poskręcam do kupy pochwalę się fotkami na forum.
Pozdrawiam
VFR 800 Fi '98 - najszybsza bo czerwona

-
elco
- klepacz

- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: elco » śr 10 mar 2010, 22:54
Pamietaj, zeby kupic motocyklowy plyn chlodniczy. Charakteryzuja sie one wyzsza temperatura wrzenia (ok. 135 stopni). Wentylator zalacza sie przy okolo 110 stopniach i z niektorymi plynami samochodowymi moze byc juz problem. Polecam motul motocool expert.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » śr 10 mar 2010, 23:27
elco pisze:Wentylator zalacza sie przy okolo 110 stopniach
Tu masz dokładne wartości dla 800 FI

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
Siara
- zadomowiony

- Posty: 87
- Rejestracja: czw 06 lis 2008, 11:19
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: małopolska
-
Kontakt:
Post
autor: Siara » czw 11 mar 2010, 00:00
W RC46 wentylator się zalacza przy 104 przy chyba 124 jest "czerwony alarm" wg serwisówki...
Akrapović, WINGRACK 2, Givi 3x, K&N
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2423
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » czw 11 mar 2010, 00:07
Hmm, to ja nie wiem jakie my mamy serwisówki.

Te foto to screen z mojej.
Wiesz co, gdybyś mógł mi dać namiary na Twoją serwisówkę, bo ja mam amerykańską to może dlatego.
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
elco
- klepacz

- Posty: 911
- Rejestracja: sob 07 mar 2009, 21:49
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: elco » czw 11 mar 2010, 00:12
serwisowka to tylko teoria. Rzeczywistosc bywa rozna.
"Wystarczy by dobry człowiek nie robił nic a zło zatriumfuje" E.Burke.
-
Art Leffe
- zadomowiony

- Posty: 89
- Rejestracja: śr 30 gru 2009, 08:09
- Imię: Artur
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
Post
autor: Art Leffe » czw 11 mar 2010, 07:56
W mojej bez owiewek załącza się przy 110 a poskładana przy 104 st. Płyn daje radę w Dieselach to i w moturze też powinien wydolić
Do nikąd coraz szybciej spirala życia ze mną kręci się....
-
Hefajstos
- klepacz

- Posty: 623
- Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
- Imię: Maciej
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pniewy
Post
autor: Hefajstos » czw 11 mar 2010, 08:34
W swojej układ chłodzenia zalałem zwykłym rozcieńczonym koncentratem FEBI. Wentylator załącza się przy 104 stopniach i nie ma problemów z temperaturą.
-
Siara
- zadomowiony

- Posty: 87
- Rejestracja: czw 06 lis 2008, 11:19
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: małopolska
-
Kontakt:
Post
autor: Siara » czw 11 mar 2010, 10:03
A'rtino "czerwona linia" jest przy 122st., kiedy rusza wentylator nie znalazłem

ale sprawdzałem w praktyce, zawsze przy 104st. i chodzi do 98...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Akrapović, WINGRACK 2, Givi 3x, K&N
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości