Coś ci się chłopaku że tak powiem jebło, przebieg masz zapisywany w komputerze który masz pod siedzeniem w tylnej części zadupka tuż obok tylnej lampy pod specjalną "przykrywką". Zegary możesz sobie zmieniać dowolnie, np. miec predkościmierz w milach a wyświetlacz LCD w km, jedno drugiemu nie koliduje bo to co ty piszesz to sposób "dekodowania" przebiegu z komputera. Wygląda to tak:szatan pisze:Mafiozo nie da sie zmienic wyswietlacza bo przebieg jest zapisany w pamięci eeprom w scalaku pod wyswietlaczem
1. Zębatka przednia się obraca
2. Impulsy elektryonieczne wędrują do komputera i na prędkościomierz
3a. Komputer zapisuje impulsy elektroniczne w pamięci pokładowej
3b. Prędkościomierz dekoduje impulsy z czujnika na odpowiednie wychylenie wskazówki na prędkościomierzu (uwaga prędkościomierz w milach i w km mają to samo wychylenie, różnica polega tylko na wyskalowanej podziałce na prędkościomierzu)
4. Sygnał z komputera pokładowego trafia do wyświetlacza LCD
5. Układ elektroniczny w LCD odpowiednio dekoduje przekazywane dane z komputera pokładowego na odpowiedni odczyt na wyświetlaczu (ten ukłąd co piszesz o nim opdowiada tylko za odpowiednie policzenie impulsów na KM lub Mile, w wersjach nie V-tec zmiana mil na km polega na wymianie LCD bądz opcja dla lubiących grzebać zmianie oporności i pojemności przy układzie scalonym, w wersji V-tec odbywa się poprzez wciśniecie odpowiedniej kombinacji klawiszy)
Mam dwa zegary, jeden z predkościomierzem w milach i LCD w KM a drugi predkościomierz i LCD w km(ten byl seryjnie z moja VFRką) po dzwonie sprawdzilem podłaczając jeden i drugi zegar do moto i oba mi pokazaywaly ten sam dystans przejechany