Strona 2 z 2
: ndz 25 paź 2009, 21:07
autor: Wojtek86
dodałem dwa nowe na górę
Może ktoś przyklei temat?
: pt 04 gru 2009, 19:16
autor: Marcin32
: wt 17 sie 2010, 18:59
autor: Skuciok
druga próba na hamowni z czystej ciekawości czy cokolwiek jest na plus po zmianach
modyfikacje:
- wydech IXIL przelot
- filtr powietrza K&N
Zysk prawie 6 KM i 3,5 Nm
: śr 18 sie 2010, 12:55
autor: juhass
Skoro temat odżywa na nowo to i ja dołącze swoje wykresy. Wykres sprzed roku, wszystko seria (wykres2009).
Oraz wykres z przelotem Ixil-a- poza tym żadnych zmian (wykres 2010).
Zysk spory, przynajmniej teoretycznie..
: śr 18 sie 2010, 14:55
autor: brutoos
juhass pisze:Skoro temat odżywa na nowo to i ja dołącze swoje wykresy. Wykres sprzed roku, wszystko seria (wykres2009).
Oraz wykres z przelotem Ixil-a- poza tym żadnych zmian (wykres 2010).
Zysk spory, przynajmniej teoretycznie..
Pytanie czy hamownia była tak samo ustawiona i czy różnica temperatur i ciśnienia mogła mieć wpływ na pomiar. Kolejne zmienne to stan oleju, łańcucha, itp. Żeby było na temat dorzucam swój wykresik.
Zmiany to pełny układ Delkevic, test bez dB-killera.
wideo z hamowania:
http://www.youtube.com/watch?v=dRMCW7oSs9c
: śr 18 sie 2010, 15:24
autor: juhass
No właśnie, jak widać było chłodniej (czyli na + mocy), ale też ciśnienie niższe (czyli raczej na -). Poza tym IMO te wszystkie hamowania powinniśmy traktować dość swobodnie. Bardziej wiarygodne było by hamowanie na tej samej hamowni, w ten sam dzień moto na serii i po zmianach.
Aha, była jeszcze jedna różnica w samej hamowni- rok temu u Ratki hamownia była pod namiotem przed sklepem, obecnie jest w piwnicy, w związku z czym zainstalowany jest dość mocny nawiew powietrza na moto i wyciąg spalin. Czyżby doładowanie dynamiczne??
)
Re: Wykresy z hamowni
: śr 01 cze 2011, 18:06
autor: Fakir
A tu coś ode mnie
dolot - seria
wydech - "półprzelot"
Re: Wykresy z hamowni
: czw 02 cze 2011, 11:14
autor: maliq85
Ładnie Fakir
całkiem przyzwoicie
ciekawe ile moja wypluje na pełnym przelocie
gdzie hamowałeś hondkę?
Re: Wykresy z hamowni
: czw 02 cze 2011, 12:57
autor: Fakir
zalapalem sie na hamownie, na motocyklowej niedzieli na stacji BP
Re: Wykresy z hamowni
: ndz 19 cze 2011, 21:03
autor: Przemek v750
a oto moja 750 z 90r z przebiegiem 76tys
http://images45.fotosik.pl/939/122a5481a49cdd6dgen.jpg
Dokładam również filmik z hamowni
http://www.youtube.com/watch?v=B7bCF1_PCxY
(chyba coś poszło nie tak podczas przesyłania bo nie ma dźwięku)
Re: Wykresy z hamowni
: pn 24 lut 2014, 21:03
autor: kiki
Temat odświeżam. Czy na tych hamowniach prowadzone są pomiary AFR? Bo to najbardziej mnie chyba teraz interesuje (w motku K&N + przelot). Ciekawe czy nie zrobiło się za ubogo
Re: Wykresy z hamowni
: śr 16 kwie 2014, 05:28
autor: Pawelr851
Jak masz sondy lambda (a vtec ma) to mieszanka jest na bierzaco dobierana z odczytu ilosci tlenu w spalinach przez te sondy tak ze zadne przeloty i inne filtry nie moga wplynac niekorzystnie na bogatosc mieszanki. Jedyne co moze zaklamac te odczyty jest nieszczelnosc wydechu na odcinku z silnika do sondy (czyli z silnika do katalizatora w przypadku vtec) daleje niech sie dzieje co chce. Oczywiscie przy sportowych filtrach i wydechu natlenie mieszanki jest duzo wyzsze przy mniejszym otwarciu przepustnicy tak ze laczy sie to z ogolnym przyrostem mocy ale skald mieszanki bedzie zawsze utrzymywany w normie. No i kolejny punkt zly wydech wplywa niekorzystnie na usuwanie spalin ale tu sie klania dynamika gazow. Genralnie temat rzeka.
Re: Wykresy z hamowni
: śr 16 kwie 2014, 06:26
autor: Arnold
kiki, to są zwykłe pomiary orientacyjne i nikt się nie spuszcza nad składem mieszanki itd. Jakby ktoś chciał wystroić moto to sobie pojedzie na hamownię obciążeniową i do strojenia takie dane będzie miał.
Ja byłem w tamtym roku na świeżo postawionej hamowni na Politechnice w Opolu ale chłopaki jej ogarniętej chyba jeszcze nie mieli bo wypluła mi na silniku 79,6 konia i 52 Nm.
Re: Wykresy z hamowni
: pt 25 maja 2018, 23:40
autor: december74