Strona 1 z 1
Całkowity przeglad przed wyjazdem do Hiszpani
: wt 04 sie 2009, 22:14
autor: Brisek
Sprawa wygląda tak za niecały miesiąc wybieram sie moja vfrka do Hiszpanii, i przed tym wyjazdem należało by ją odpowiednio przygotować, czy moglibyście mi doradzić na co zwrócić uwagę do czego zajrzeć itp ??
Przebieg to 80 tys
Na chwile obecna jestem po
wymianie filtru i oleju
wymianie filtru powietrza
regulacjach zaworów
czyszczeniu i regulacji gaznikow
W najbliższych planach mam
wymianę napędu
nowe opony
tarcze klocki
wymiana płyny sprzęgła i hamulca
nasmarować linki gazu
wypolerować lagi bo zaczyna je brać rdza troszeczkę
może mi ktoś doradzić jak sprawdzić jakos uszczelniaczy w przednim zawieszeniu ?? ( wymieniac tam olej?)
i jak sprawdzić łożyska na główce
Musze jeszcze sobie dorobić stelaż na bagaż ;p
Będe wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące co trzeba przygotować i o czym pomyśleć
: wt 04 sie 2009, 23:26
autor: Mr.Exclusive
regulator napiecia ?

: wt 04 sie 2009, 23:39
autor: kłopot
łożyska w kołach czy luzu niemaja oraz ja bym w taka trase regler zapasowy zabral
: wt 04 sie 2009, 23:46
autor: Brisek
może dodam tez ze chodzi o RC 36 z 1997 oku
no i ja w tej Hiszpanii zostaje na najbliższe pól a może nawet cały rok
: czw 06 sie 2009, 21:27
autor: szatan
Sprawdz sobie tarcze sprzegła
: czw 06 sie 2009, 22:59
autor: Brisek
moze mala sugestja jak te tarcze sprawdzic ??
: czw 06 sie 2009, 23:06
autor: Gregory
Brisek pisze:może dodam tez ze chodzi o RC 36 z 1997 oku
no i ja w tej Hiszpanii zostaje na najbliższe pól a może nawet cały rok
To nie masz co martwić. Maszyna dojedzie, poczeka na Ciebie i wróci do domciu

: pt 07 sie 2009, 08:47
autor: szatan
Brisek pisze:moze mala sugestja jak te tarcze sprawdzic ??
suwmiarką ich grubosc , dane masz w serwisówce , w vfr800 minimum to 2,5 mm , w 750 nie wiem sciagnij serwisówke lub niech ktos poda. Znajomy miał cienkie tarcze , rozpadły sie , zatkały kanały olejowe i zatarło mu panewki
: pt 07 sie 2009, 21:38
autor: golvi
Większość rzeczy wymieniłeś ,do listy proponuje dodać świece ,pozatym maszynka powinna bezproblemowo pokonać ten dystans .I co najważniejsze jedz ostrożnie z głową na karku.
: pt 07 sie 2009, 23:08
autor: Ketchup
Łożysko główki ramy
: sob 08 sie 2009, 21:25
autor: Buła
Brisek pisze:może mi ktoś doradzić jak sprawdzić jakos uszczelniaczy w przednim zawieszeniu ?? ( wymieniac tam olej?)
i jak sprawdzić łożyska na główce
witam,postaw moto na centralke i obejrzyj dokładnie lagi,czy koło uszczelniaczy nie ma tłustych plam,jesli tak to radze wyminić,koszt to jakies 40 zeta plus olej koło 50 zeta,a co do łozyska to tak samo,moto na centralke,popros kogos aby przycisnął Ci tył moto a Ty złap za lagi i poruszaj do tyłu i przodu i wsuchuj sie czy nie ma zadnych stuków.
: ndz 09 sie 2009, 14:24
autor: Brisek
powiem szczerze ze martwi mnie spalanie
po tych regulacjach wymianie filtra itp pali mi w trasie najmniej 6.8 litra
( tylko nie piszcie ze to od stylu jazdy bo byl spokojny i do prędkości 140 )
jakaś sugestia od czego to może zależeć??
: czw 13 sie 2009, 16:15
autor: Brisek
jedno wazne pytanko
okazalo sie po ogledzinach ze lozysko juz sie kończy
Pytnaie dam rade wymienic łożysko w glowce ramy sam czy zostawic to dla serwisu ??
u aw też kostuja one 104 zl za komplet?
: czw 13 sie 2009, 20:34
autor: kiki
czy trudne??? raczej nie jesli umiesz radzic sobie z mlotkiem i kluczami
http://www.vfrdiscussion.com/forum/inde ... article=84
ocen sam

: ndz 16 sie 2009, 19:01
autor: Brisek
fajny link
ale juz sobie poradzilem;p
wiem ze nie ten dzial ale poratuje mnie ktoś kluczem do łancucha?