VFR-ka a wzrost
Oj no bo porównuję cały czas do mojej CB tki - o to taki większy skuter.slimak pisze:witam !!!!
VFR to mój pierwszy sprzęt i powiem tak na parkingu troch wprawy trzeba ale szybko się przyzwyczaić można, poza tym bajka pięknie się składa i leci jak po sznurku, bardzo wygodny i uniwersalny, nie zamienie go na żaden inny sprzęt NIGDY poprostu wpadłem po uszy.
przytocze recenzje ze Swiata Motocykli gdy pojawił się na rynku i był test w polsce gość napisał tak: "jedyną wadą tego motocykla jest to że nie jest mój"
a ja mam taką recenzje ten motocykl nie ma wad bo jest MÓJ :
Ja w sumie też jak stanę nad VFRką to sobie między nogami przerzucam.
Mam pytanko, czy RC46 będzie większa i wygodniejsza od RC36 czy bez różnicy?
p.s.
CB-tka prawie sprzedana, wkrótce polowanie na VFRkę
VFR 800I
- tommy
- teksciarz
- Posty: 135
- Rejestracja: pn 06 sie 2007, 17:27
- Imię: Tomek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Myślenice
Pewnie,ze sie przyzwyczaisz....tylko na tdm-ke nie narzekaj.didymos pisze:Fakt że moto jest poęczne jak cholera przy tej masie, ja wczesniej zrobilem 12 tys km TDM-ką - masa ta sama ale środek ciężkości wysoko i tam to było czuć masę przy przepychaniu i manewrowaniu.
Ja mam 188 cm wzrostu i 72 kg wagi - wiec szukalem motoru dlugiego takiego jak VFR
Ale też miałem problem z przestawienie się do pozycji vtec-a (pochylenie się do przodu) ale po 1000 km juz bylo ok
Pamietaj ,że ZONA jest wszedzie.....
Pozdro od Tommiego i Zośki.
Witaj Tommytommy pisze:Pewnie,ze sie przyzwyczaisz....tylko na tdm-ke nie narzekaj.didymos pisze:Fakt że moto jest poęczne jak cholera przy tej masie, ja wczesniej zrobilem 12 tys km TDM-ką - masa ta sama ale środek ciężkości wysoko i tam to było czuć masę przy przepychaniu i manewrowaniu.
Ja mam 188 cm wzrostu i 72 kg wagi - wiec szukalem motoru dlugiego takiego jak VFR
Ale też miałem problem z przestawienie się do pozycji vtec-a (pochylenie się do przodu) ale po 1000 km juz bylo ok
Pamietaj ,że ZONA jest wszedzie.....
Pozdro od Tommiego i Zośki.
Widzę że większość ludziów ewoluuje na VFR
Masz rację jeżeli chodzi o wygodę to TDM-ki chyba już nic nie przebije
Do zoboaczenia na jakimś meetingu albo na drodze...
No i odpowiedź przyszła sama
VFR-ka już jest w moich rękach i sam się dziwie jaki się malutki na niej zrobiłem...
Generalnie mam wrażenie, że 800 jest sporo większa od 750...ale to może złudzenie.
Faktycznie na wpół pochylona pozycja powoduje napięcie w nadgarstkach ale pewnie to kwestia przyzwyczajenia. Jak się staram nie leżeć na rękach to daje radę.
Za to nóżki i siedzisko to istna kanapa.
Do zobaczonka na trasie!
(na razie powoli uczę okiełznać się tego potworka....hehe, ale to ciągnie z dołu, CB-tka to był przy VFR rower).
VFR-ka już jest w moich rękach i sam się dziwie jaki się malutki na niej zrobiłem...
Generalnie mam wrażenie, że 800 jest sporo większa od 750...ale to może złudzenie.
Faktycznie na wpół pochylona pozycja powoduje napięcie w nadgarstkach ale pewnie to kwestia przyzwyczajenia. Jak się staram nie leżeć na rękach to daje radę.
Za to nóżki i siedzisko to istna kanapa.
Do zobaczonka na trasie!
(na razie powoli uczę okiełznać się tego potworka....hehe, ale to ciągnie z dołu, CB-tka to był przy VFR rower).
VFR 800I
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2088
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Miałem tak samo. Przyzwyczaisz się do mocy. Tylko przyzwyczajaj się powoliMike pisze:CB-tka to był przy VFR rower
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Nie, kupiłem 800I (98 r.), coś mi się pokręciło że w tym silniku załącza się drugi zaworek (a to dotyczy V-teca).Gregory pisze:Kupiłeś vitka???Mike pisze:nie przekraczam 6 tysi coby mi się nie załączył drugi zaworek
Hehe, nawet dzisiaj odważyłem się przetestować co się stanie po przekroczeniu 8 tysi, czego efektem był mandacik
Także poszukiwania drugiego zaworka zakończone, 200 kilosów zrobione i chcę JESZCZE!
Może nie jest to aż taki komfort jakiego oczekiwałem (jednak te nadgarski trochę dokuczają, a tyłek pobolewa na polskich dziurach), ale za to prowadzenie moto w zakrętach to bajka.
VFR 800I
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości