VFR-ka a wzrost

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
Awatar użytkownika
Hefajstos
klepacz
klepacz
Posty: 612
Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pniewy

Post autor: Hefajstos » czw 30 kwie 2009, 21:55

kris2k pisze:
msound pisze:Weźcie sie za granie w NBA a nie za jazde na motorze :D :D :D
Ja mam 170cm wzrostu i po przesiadce z GS'a dosc szybko zaczynaja mnie bolec dlonie, pozycja jest nieco bardziej pochylona, ale tylko minimalnie a dlonie jakos nie potrafia sie jeszcze przyzwyczaic, chyba ze to ja w dalszym ciagu zbyt kurczowo trzymam kierownice.
Efekt bolących dłoni u mnie też wystąpił, ale nie ma się co martwić, gdyż jest to efekt przejściowy. Po paru przejażdżkach zjawisko to zaniknie!

Awatar użytkownika
Mike
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 61
Rejestracja: czw 30 kwie 2009, 09:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mike » pt 01 maja 2009, 12:18

A jeszcze mam pytanko, istnieje regulacja wysokości podnóżków lub dźwigni hamulca/zmiany biegów?
Czy RC46 będzie większe od RC36 (szczerze mówiąc jakoś bardziej w oko wpada mi 750).
VFR 800I

qbis0
teksciarz
teksciarz
Posty: 130
Rejestracja: pt 07 mar 2008, 15:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: skoczow
Kontakt:

Post autor: qbis0 » pt 01 maja 2009, 17:30

Mike pisze:A jeszcze mam pytanko, istnieje regulacja wysokości podnóżków lub dźwigni hamulca/zmiany biegów?
Czy RC46 będzie większe od RC36 (szczerze mówiąc jakoś bardziej w oko wpada mi 750).
...efekt bolacych dłoni nie zniknie...niestety.
W zeszlym sezonie zrobilem ponad 15tys. tez tak myslalem ze sie przyzwyczaje i łapy przestana bolec...
Paru kumpli równiez jezdziło na mojej RC46 i nie mogli uwierzyc ze tak lapy mogą napierdalac...a mogą;]...dlatego zmienilem sprzeta na cos innego
...do wielkoludów się nie zaliczam(175)cm, myslę równiez, ze osobą wysokim lepiej sie troche jezdzi gdyz siłą rzeczy maja dłuższe ramiona i co za tym idzie z łatwoscią zgiąć ręce w łokciach podczas jazdy. nie trzeba się pochylac całym ciężarem ciała na kierownicy przez co ręce są bardziej odciązone....
...jezdzac na paru innych sprzetach mozna tez powiedziec ze w VFR daje się bardzo mocno odczuc efekt hamowania silnika (jadąc np. z górki na luzie) łapy tez wtedy dostają ostro w kość;].
pozdro

Awatar użytkownika
Mike
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 61
Rejestracja: czw 30 kwie 2009, 09:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mike » pt 01 maja 2009, 21:38

W moim przypadku przynajmniej na mojej poczciwej cebuli (ale tam pozycja jest bardziej wyprostowana) to w zasadzie dużo gorszym problemem są drętwiejące nogi niż ręce - dlatego tak mnie nurtuje temat podnóżków.

No i jazda z prędkościami powyżej 120 km/h przy silniejszym wietrze staje się mało przyjemna, a pochylenie się na tym sprzęcie to już w kucki.
VFR 800I

Awatar użytkownika
moskittiero
teksciarz
teksciarz
Posty: 182
Rejestracja: pt 24 paź 2008, 10:51
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: moskittiero » pt 01 maja 2009, 23:42

I u mnie z dopasowaniem nie ma problemu przy ok 186cm wzrostu. Na początku standardowo nadgarstki i barki bolały - ale szybko przeszło (wcześniej jeździłem CBF 500 - tam pozycja prosta). Czasami mam problem z bólem kręgosłupa na odcinku pomiędzy łopatkami (jeszcze nie wiem od czego dokładnie). Ale ogólnie w porządku.

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » ndz 03 maja 2009, 13:10

no bo trzymasz pewnei sztywno kierownice....barki dajesz do przodu i cały ciężar na ręce, a tymczasem cały ciezar powinien iść na nogi.....kręgosłup lędźwiowy.....a ręce mają być odciążone...
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

Awatar użytkownika
mrf
Łopata
Posty: 2917
Rejestracja: śr 09 lis 2005, 21:40
Imię: Michał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: mrf » ndz 03 maja 2009, 20:58

To może ja się podepne pod temat.
182 cm 108 kilo i... co rusz jak stawiam nogi na ziemi to musze przywalic kolanem w cholerna owiewke :[
8)
A Rh POSITIVE

Awatar użytkownika
DARAYAVAHUS
pisarz
pisarz
Posty: 212
Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: DARAYAVAHUS » pn 04 maja 2009, 10:38

mrf pisze:i... co rusz jak stawiam nogi na ziemi to musze przywalic kolanem w cholerna owiewke :[
Hehehe, chyba w moto zaparkowane obok? :D Jak Ty to robisz?

A co do wielkości, jak komuś mało, to może XX? :D To jest jeszcze większe :D

Awatar użytkownika
Mike
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 61
Rejestracja: czw 30 kwie 2009, 09:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mike » pn 04 maja 2009, 20:30

No to dzięki uprzejmości kumpla zrobiłem sobie krótką rundę po mieście i faktycznie moto jest komfortowe.

Trochę nie mogłem się przyzwyczaić do wąskiej kierownicy, ale to pewnie kwestia wprawy w jeżdżeniu bądź co bądź na sportowym moto, no i czuć masę przy manewrach parkingowych.

Ku mojemu zaskoczeniu zupełnie nie przeszkadzały mi zgięte kolana (wręcz idealnie przy wyiększych prędkościach) za to pewnie jak koledzy piszą po dłuższej jeździe odezwą się nadgarstki (w porównaniu z CB leci się na dechę :-) ).

Słyszałem, że można ten problem rozwiązać kupując torbę na bak.

Ponieważ jakoś nie udaje mi się sprzedać mojej CB tki to pewnie dołączę do Was w przysżłym roku:-)
Pozdrawiam,
VFR 800I

Awatar użytkownika
DARAYAVAHUS
pisarz
pisarz
Posty: 212
Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gorzkowice

Post autor: DARAYAVAHUS » wt 05 maja 2009, 08:26

Mike pisze:no i czuć masę przy manewrach parkingowych
Staaary, no coś ty? Jaką masę czuć? To moto jest tak wyważone, że szok! Mój młody (12 lat) bierze moto między nogi (oczywiście na postoju) i rzuca sobie jak chce na boki.
Każdy inny motocykl o wadze zbliżonej (230kg) będzie Ci się wydawał duuużo cięższy!

Awatar użytkownika
slimak
klepacz
klepacz
Posty: 1135
Rejestracja: pn 05 sty 2009, 19:25
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: ROBUŃ okolice Kołobrzegu

Post autor: slimak » wt 05 maja 2009, 20:31

witam !!!!
VFR to mój pierwszy sprzęt i powiem tak na parkingu troch wprawy trzeba ale szybko się przyzwyczaić można, poza tym bajka pięknie się składa i leci jak po sznurku, bardzo wygodny i uniwersalny, nie zamienie go na żaden inny sprzęt NIGDY poprostu wpadłem po uszy.
przytocze recenzje ze Swiata Motocykli gdy pojawił się na rynku i był test w polsce gość napisał tak: "jedyną wadą tego motocykla jest to że nie jest mój"
a ja mam taką recenzje ten motocykl nie ma wad bo jest MÓJ : :mrgreen:

Awatar użytkownika
didymos
Posty: 12
Rejestracja: śr 15 kwie 2009, 22:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mielec

Post autor: didymos » wt 05 maja 2009, 22:35

Fakt że moto jest poęczne jak cholera przy tej masie, ja wczesniej zrobilem 12 tys km TDM-ką - masa ta sama ale środek ciężkości wysoko i tam to było czuć masę przy przepychaniu i manewrowaniu.
Ja mam 188 cm wzrostu i 72 kg wagi - wiec szukalem motoru dlugiego takiego jak VFR :mrgreen:
Ale też miałem problem z przestawienie się do pozycji vtec-a (pochylenie się do przodu) ale po 1000 km juz bylo ok :smile:

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » śr 06 maja 2009, 11:32

Mike, Ja przesiadłem się z CB na VFR. Na początku trochę ciężko było, bo mi palce drętwiały i to dość szybko, ale można się przyzwyczaić i teraz jest oki.
Co do mocy- bez porównania, więc trzeba na początku się z nią oswoić .
Waga - jest cięższy, ale odczuwalne jest to tylko na parkingu. Po winklach chodzi się lepiej ;-)

Pozdrawiam.
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
moskittiero
teksciarz
teksciarz
Posty: 182
Rejestracja: pt 24 paź 2008, 10:51
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Konin
Kontakt:

Post autor: moskittiero » śr 06 maja 2009, 23:14

Ja podobnie jak Gregory, przesiałem się z CBF 500 na VFR RC46 VTEC i podzielam wrażenia. Lepiej jechać mi VFR w zakrętach niż CBF, jednak tutaj pozycja wymaga przyzwyczajenia - wcześniej było bardziej naturalna.
Mimo wszystko same dobre rzeczy mogę powiedzieć o CBF jak i teraz VFR.

sebcio
teksciarz
teksciarz
Posty: 162
Rejestracja: sob 18 paź 2008, 17:13
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: olszyna
Kontakt:

Post autor: sebcio » śr 06 maja 2009, 23:28

170 cm 75 kg Ogolnie jest ok dupa nie boli nogi tez ale po 200 km dlonie niestety sie odzywaja Mysle ze zawodnicy NBA tak nie odczuwaja dloni nie musza sie tak pochylac ale to tylko moje domysly :bye

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości