VFR-ka a wzrost

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
Kawa
klepacz
klepacz
Posty: 812
Rejestracja: wt 13 lut 2007, 21:41
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kawa » czw 07 maja 2009, 13:16

Chlopaki, narzekacie na bolace nadgarstki, ale to po jednym konkretnym sezonie minie :mrgreen:, tylko nie mozna kurczowo scskac kierownicy :shock: :mrgreen: , takze bez obaw. A ze wzrostem powyzej 200 cm spokojnie po 1000 km bez problemu dziennie zrobicie 8) .

Awatar użytkownika
Mike
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 61
Rejestracja: czw 30 kwie 2009, 09:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mike » sob 09 maja 2009, 15:22

slimak pisze:witam !!!!
VFR to mój pierwszy sprzęt i powiem tak na parkingu troch wprawy trzeba ale szybko się przyzwyczaić można, poza tym bajka pięknie się składa i leci jak po sznurku, bardzo wygodny i uniwersalny, nie zamienie go na żaden inny sprzęt NIGDY poprostu wpadłem po uszy.
przytocze recenzje ze Swiata Motocykli gdy pojawił się na rynku i był test w polsce gość napisał tak: "jedyną wadą tego motocykla jest to że nie jest mój"
a ja mam taką recenzje ten motocykl nie ma wad bo jest MÓJ : :mrgreen:
Oj no bo porównuję cały czas do mojej CB tki :-) - o to taki większy skuter.
Ja w sumie też jak stanę nad VFRką to sobie między nogami przerzucam.
Mam pytanko, czy RC46 będzie większa i wygodniejsza od RC36 czy bez różnicy?

p.s.
CB-tka prawie sprzedana, wkrótce polowanie na VFRkę ;-)
VFR 800I

Awatar użytkownika
tommy
teksciarz
teksciarz
Posty: 135
Rejestracja: pn 06 sie 2007, 17:27
Imię: Tomek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: tommy » pn 11 maja 2009, 17:52

didymos pisze:Fakt że moto jest poęczne jak cholera przy tej masie, ja wczesniej zrobilem 12 tys km TDM-ką - masa ta sama ale środek ciężkości wysoko i tam to było czuć masę przy przepychaniu i manewrowaniu.
Ja mam 188 cm wzrostu i 72 kg wagi - wiec szukalem motoru dlugiego takiego jak VFR :mrgreen:
Ale też miałem problem z przestawienie się do pozycji vtec-a (pochylenie się do przodu) ale po 1000 km juz bylo ok :smile:
Pewnie,ze sie przyzwyczaisz....tylko na tdm-ke nie narzekaj.
Pamietaj ,że ZONA jest wszedzie..... :grin:
Pozdro od Tommiego i Zośki.

Awatar użytkownika
didymos
Posty: 12
Rejestracja: śr 15 kwie 2009, 22:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mielec

Post autor: didymos » czw 14 maja 2009, 08:06

tommy pisze:
didymos pisze:Fakt że moto jest poęczne jak cholera przy tej masie, ja wczesniej zrobilem 12 tys km TDM-ką - masa ta sama ale środek ciężkości wysoko i tam to było czuć masę przy przepychaniu i manewrowaniu.
Ja mam 188 cm wzrostu i 72 kg wagi - wiec szukalem motoru dlugiego takiego jak VFR :mrgreen:
Ale też miałem problem z przestawienie się do pozycji vtec-a (pochylenie się do przodu) ale po 1000 km juz bylo ok :smile:
Pewnie,ze sie przyzwyczaisz....tylko na tdm-ke nie narzekaj.
Pamietaj ,że ZONA jest wszedzie..... :grin:
Pozdro od Tommiego i Zośki.
Witaj Tommy
Widzę że większość ludziów ewoluuje na VFR :lol:
Masz rację jeżeli chodzi o wygodę to TDM-ki chyba już nic nie przebije ;-)
Do zoboaczenia na jakimś meetingu albo na drodze...

Awatar użytkownika
Mike
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 61
Rejestracja: czw 30 kwie 2009, 09:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mike » czw 14 maja 2009, 17:55

No i odpowiedź przyszła sama :-)
VFR-ka już jest w moich rękach i sam się dziwie jaki się malutki na niej zrobiłem...

Generalnie mam wrażenie, że 800 jest sporo większa od 750...ale to może złudzenie.
Faktycznie na wpół pochylona pozycja powoduje napięcie w nadgarstkach ale pewnie to kwestia przyzwyczajenia. Jak się staram nie leżeć na rękach to daje radę.

Za to nóżki i siedzisko to istna kanapa.

Do zobaczonka na trasie!

(na razie powoli uczę okiełznać się tego potworka....hehe, ale to ciągnie z dołu, CB-tka to był przy VFR rower).
VFR 800I

Awatar użytkownika
Klepak23
pisarz
pisarz
Posty: 312
Rejestracja: czw 09 kwie 2009, 22:24
Imię: Jacek
województwo: warmińsko-mazurskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Klepak23 » czw 14 maja 2009, 22:42

No to Vitaj w klubie:) Jak widzisz jest kawałek maszyny do zagospodarowania :biggrin
Głupota na stałe zawładnęła częścią mojego umysłu...

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » pt 15 maja 2009, 09:41

Mike pisze:CB-tka to był przy VFR rower
Miałem tak samo. Przyzwyczaisz się do mocy. Tylko przyzwyczajaj się powoli :!:
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
Mike
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 61
Rejestracja: czw 30 kwie 2009, 09:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mike » pt 15 maja 2009, 20:47

Spoko spoko, na razie podchodzę do maszyny z szacunkiem, nie przekraczam 6 tysi coby mi się nie załączył drugi zaworek :-)
Największe zaskoczenie to, że ciągnie już od 2 tysi... no i ten dźwięk...

Jestem zachwycony tym moto, to był dobry wybór.
Już kończę, coby nie robić off topic.
VFR 800I

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » pt 15 maja 2009, 21:02

komu pozyczyc zęby ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » pt 15 maja 2009, 21:41

Mike pisze:nie przekraczam 6 tysi coby mi się nie załączył drugi zaworek
Kupiłeś vitka???
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

Awatar użytkownika
butcho
bywalec
bywalec
Posty: 48
Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PL

Post autor: butcho » sob 16 maja 2009, 01:01

195cm i 108kg i rc 36 2 i nikt sie nie smieje.mowia ze motor mi pasuje i jest na moj wzrost.jak siada koles 180cm to jakby usiadał byka wiec to motor ewidentne dla duzych i duzych ;-)
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala

Awatar użytkownika
Mike
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 61
Rejestracja: czw 30 kwie 2009, 09:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Mike » ndz 17 maja 2009, 21:16

Gregory pisze:
Mike pisze:nie przekraczam 6 tysi coby mi się nie załączył drugi zaworek
Kupiłeś vitka???
Nie, kupiłem 800I (98 r.), coś mi się pokręciło że w tym silniku załącza się drugi zaworek (a to dotyczy V-teca).

Hehe, nawet dzisiaj odważyłem się przetestować co się stanie po przekroczeniu 8 tysi, czego efektem był mandacik :oops:
Także poszukiwania drugiego zaworka zakończone, 200 kilosów zrobione i chcę JESZCZE!

Może nie jest to aż taki komfort jakiego oczekiwałem (jednak te nadgarski trochę dokuczają, a tyłek pobolewa na polskich dziurach), ale za to prowadzenie moto w zakrętach to bajka.
VFR 800I

Awatar użytkownika
David
Posty: 12
Rejestracja: czw 03 paź 2013, 18:18
Imię: Dawid
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Re: VFR-ka a wzrost

Post autor: David » wt 16 gru 2014, 22:02

http://cycle-ergo.com/

Tu jest stronka jak wyglądasz na vfr szukasz motka i wpisujesz wzrost i już

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości