ktora lepsza vfr 750 czy vfr 800

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
koks
bywalec
bywalec
Posty: 36
Rejestracja: pt 30 gru 2005, 22:54
Płeć: Mężczyzna

ktora lepsza vfr 750 czy vfr 800

Post autor: koks » pt 30 gru 2005, 22:57

witam,
ktora waszym zdaniem jest lepsza.zamierzam nabyc to cudo ale zastanawiam sie ktora wybrac. za 750 przemawia do mnie mniejsze spalanie-interesuja mnie modele ok 1997 roku. a za 800 ze jest na wtryskach. No i oczywiscie cena gra istotna role. wiec jezeli nie ma jakis mega roznic w jezdzie i pracy silnika to wybor bylby oczywisty dla mnie. prosze o komentarze

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » pt 30 gru 2005, 23:18

ja osobi?cie nie ?miga?em ani na jeden ani na drugiej :) Ale od siebie dodam ?e z tego co wiem 800 (naturlnie wersja z z?batkami) zapewne jest wygodniejsza no i moim zdaniem ?adniejsza. 50ccm wi?cej zapewne daje mniejsze m?czenie silnika podczas podr??y (ale jak to wygl?da na obrotomierzu to nie wiem) jeeli masz wystarczaj?co kasy na 800 to bierz 800 (zawsze m?odsza) ale poza wygl?dem i ergonomi? ogromnych r??nic silnikowo/technicznych nie by?o. Opis na stronie mo?e troche Ci pomo?e :)

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » pn 02 sty 2006, 13:10

Zeby bylo jasne to VFR 800 nie ma 50ccm wiecej :P
I tak
VFR 750 ma 748 ccm
VFR 800 ma 781 ccm

Co daje roznice 33 ccm :P

zbyl

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » pn 02 sty 2006, 17:55

czepiasz sie :P hehe :]

Awatar użytkownika
AGENTII
pisarz
pisarz
Posty: 250
Rejestracja: wt 15 lis 2005, 22:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: AGENTII » pn 02 sty 2006, 20:14

witam oba motorki nie r??ni? si? znacz?co: tzn
pojemno?? 748 - 781
stopie? spr??ania 11:01 - 11,6:1
4 x 34 mm ga?niki podci?nieniowe - Wtrysk elektroniczny PGM-F1
100 KM przy 10.000 obr/min - 110 KM przy 10.500 obr/min
240 km/h - 250km/h
a tak to niewiele no i cena oczywi?cie i jak to UxY, powiedzia? co rok to rok. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
MANIEK OLSZTYN
www.extreme.olsztyn.pl

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pn 02 sty 2006, 20:32

800 ma Dual CBS
i tyln? opon? o szeroko?ci 180 a nie 170 (wiem, ?e 180tke da si? za?o?y? do 750, ale wi?cej powie Vlaad)
800 daje wi?cej informacji na wy?wietlaczu: temp powietrza, dwa liczniki przebiegu dziennego
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » wt 03 sty 2006, 15:50

i czy ja wiem czy rok jest taki wazny ?
A co ma powiedziec gosc ktory ma klasyka :mrgreen:

Coz mozna miec nowke sztuke wyklepana z przystanku o zerowym przebiegu
i co z tego liczy sie stan motocykla i juz.
To fakt ze 800 ma ten bajer ze ma jeszcze wyswietlacz dodatkowo.
No i w sumie tyle :D co bym przemontowal sobie do siebie hehe.

zbyl

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » śr 04 sty 2006, 08:55

Dodam jeszcze, ?e ga?niki wcale nie s? gorsze od wtrysku (pomijaj?c, ?e regulacja wtrysku ogranicza si? do synchronizacji przepustnic). Poza tym na ga?nikach mo?na strzela? z wydechu. :mrgreen:

Podsumowuj?c, wg mnie o wyborze pomi?dzy 800 a 750 powinien decydowa? stan techniczny motocykla, cena i ewentualnie to, kt?ry bardziej si? podoba. Chyba, ?e kto? nie mo?e ?y? bez pewnych udogodnie? wprowadzonych w 800 albo strzelania z wydechu mo?liwego w 750 :wink:
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » ndz 15 sty 2006, 23:07

Kwestia gustu co si? komu podoba .Nie powiem ?eby mi si? niepodoba?a 800, ale ma i plusy i minusy.Mocowanie t?umika mog?o zosta? takie jak poprzednio,tu poszli na ?atwizn? pewnie jak zwykle oszcz?dno?ci.?o?yskowanie wachacza w bloku silnika te? mi si? tak do ko?ca nie podoba.Przednie kierunki te? mo?na by?o lepiej wkomponowa?.Jednakze ze wszystkiego najmniej mi do gustu przypada system hamulcowy DUAL.Mo?e to tylko moje fanaberie ale sam wol? decydowa? kt?rym hamulcem mam zamiar hamowa?.A je?li chodzi o problemy z odpalaniem to nie jest to usterka odziedziczona po rc 36jest to raczej wina ?wiec.Moto kt?re chodz? na tych?e ?wiecach maja w?a?nie problemy z odplaniem po zimie. Inie s? to tylko vfr 750 i 800, ale tak?e cbr 600,900,czy cb500,pozna?em to na w?asnej sk?rze. I wcale nie zachwalam swojego modelu ale mia?em okazj? przejecha? si? wszystkimi modelami. Ostatni v-tec nie powala na kolana...

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » śr 25 sty 2006, 11:08

maciek pisze: wiem, ?e 180tke da si? za?o?y? do 750, ale wi?cej powie Vlaad
Jasne, ?e powiem. Da si? wstawi? bez b?lu. Cierpi na tym troch? por?czno?? i jazda w koleinach. Wiele te? zale?y od marki opony i sposobu jej zu?ycia. Np Bridgestone BT57 zu?yty na "kwadratowo" dawa? si? we znaki, natomiast wyczuwalna jest poprawa na Conti RoadAttack kt?r? staram si? zu?ywa? na "okr?g?o" :mrgreen: .

Gość

Post autor: Gość » wt 21 lut 2006, 20:30

I am glad that there are so many VFR Lovers, riders across the Globe...I own a VFR800 myself..Keep on riding ...155mph ..

Awatar użytkownika
Iceman
bywalec
bywalec
Posty: 47
Rejestracja: śr 15 lut 2006, 20:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: Iceman » wt 21 lut 2006, 23:30

Mam Rc36/II i je?dzilem te? RC46. Ergonomia i pozycja jest lepsza na RC46 (je?eli nastawiasz sie na turystyke. 10kM mocy wiecej w Rc46 raczej nie jest specjalnie odczuwalne, natomiast zu?ycie paliwa tak (oczywiscie na niekorzy?? Rc46 ok 1l). Ochrona przed wiatrem lepsza w 46. Prowadzenie - raczej 36. Ale tak og?lnie najwa?niejszy jest stan techniczny.
Osobi?cie bardziej podoba mi sie 46ka i pewnie kiedy? sie przesi?de. Ale najbardziej podoba mi sie VTEC tylko gdyby mia? silnik na ko?ach zebatych i bez VTEC'a.

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » wt 21 lut 2006, 23:39

A jak ci pasuje system dual czy jest ci to oboj?tne?

Awatar użytkownika
Iceman
bywalec
bywalec
Posty: 47
Rejestracja: śr 15 lut 2006, 20:16
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: Iceman » wt 21 lut 2006, 23:57

kris pisze:A jak ci pasuje system dual czy jest ci to oboj?tne?
Powiem tak: w normalnej turystycznej je?dzie nie przeszkadza ale przy ostrzejszym lataniu wola?bym gdyby go nie by?o. Zwi?ksza pewnie w jaki? spos?b bezpiecze?stwo i chyba to by?o celem zastosowania go w Rc46, kt?ra ewoluowala w kierunku turystyki. Ci??ko powiedzie? mi tak do ko?ca, na Rc46 przejecha?em pewnie z 300km, kiedy w trasie zamienili?my sie z kumplem ale przy turystycznej je?dzie nie jest to jaka? wada. Jak sie bawisz w tricki typu stopee to przeszkadza ale VFRa nie do tego zosta?a stworzona.

Awatar użytkownika
kris
pisarz
pisarz
Posty: 241
Rejestracja: wt 03 sty 2006, 11:06
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: kris » śr 22 lut 2006, 10:09

Je?d?? raczej turystycznie cho? nieraz zda?a mi si? troch? ostrzej poje?dzi?, jakie? fajne serpentynki czy ostre podjazdy z fajnymi winklami, i wydaje mi si? ?e nieraz w takich sytuacjach lepiej spisz? si? standartowe heble.Jestem w?a?nie w trakcie zmiany przewod?w na stalowe.A moto nie wyko?ystuj? extremalnie jest w dobrej kondycji ,a nawet jak na swoje lata to nawet w bardzo dobrej.Osi?gi w zupe?no?ci mi wystarczaj? , v-tec jakos mi wog?le niele?y troch? nim poje?dzi?em gdy? znajomy ma akurat n?wk?, ale to moje zdanie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości