ktora lepsza vfr 750 czy vfr 800

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
koks
bywalec
bywalec
Posty: 36
Rejestracja: pt 30 gru 2005, 22:54
Płeć: Mężczyzna

Post autor: koks » pt 23 cze 2006, 13:46

no kurde caly czas mam ten dylemat 750 czy 800 fi. te wieksze spalanie mi troche nie pasi w 800

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pt 23 cze 2006, 14:03

Kup ten, kt?ry jest w lepszym stanie technicznym.
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » pt 23 cze 2006, 22:54

Sory jakie wieksze spalanie ? i co to wogle za wybor.... ?
Dokladnie tak jak mowi Maciek ( Browak dla Macka ) kup ten ktory jest w lepszym stanie.
jesli chodzi o spalanie to naprawde zalezy od stylu jazdy nie mozna powiedziec ze 750 spala wiecej od 800 i skad sie to wogole wzielo jesli wyregulujesz 750 zle to i bedzie palic wiecej od 800 wiec nie rozumiem po co da dyskusja.
Pozatym powiedz ile chcesz robic km rocznie i sobie policz ta "roznice" w spalaniach i zoabcz ile to Z?. ci wyjdzie na rok.
Dalej ja mam 750 Rc36II i kolega ma Rc36II i mamy rozne spalania ? ten sam rok ten same gazniki wiec co jest ? taki life :P

osobiscie podoba mi sie moj model Rc36II o 800 Rc46 ale mnie nie stac :P
kup to co ci sie podoba i juz


zbyl

BofA lysy

Post autor: BofA lysy » sob 24 cze 2006, 13:56

[quote="Iceman"] natomiast zu?ycie paliwa tak (oczywiscie na niekorzy?? Rc46 ok 1l). /quote]

Spalanie w trasie na poziomie 5,5 przy 140km/h moim zdaniem nie jest duze i raczej jestem zdania ze rc-46 powinna spalac mniej jest lzejsza, 10KM wiecej no i wtrysk! wszystko przewaza raczej na Rc-46.Po miescie moja pali 6,0 rozmawialem ze znajomym ktory ma rc-36 i mowil ze jemu pali 7,0.No nic kwestia gustu,w kazdym badz razie obie sa piekne wiec tak jak radza Ci Koledzy wez ta ktora bedzie w lepszym stanie,ale osobiscie wolal bym 46.
Pzdr!!!

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » sob 24 cze 2006, 17:50

Niezale?nie jak? kupisz totalnie zaponisz o spalaniu ,radocha jak? daje ten sprz?t nie daje mi przynajmniej ?aden na jakim jezdzi?em.Kup t? kt?ra Ci sie bardziej podoba.Oba sprz?ty s? super.

Awatar użytkownika
Magic
bywalec
bywalec
Posty: 23
Rejestracja: czw 05 sty 2006, 16:53
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: DC
Kontakt:

Post autor: Magic » ndz 02 lip 2006, 12:45

Mia?em okazj? je?dzi? wszystkimi modelami VFR. M?j prywatny ranking jest taki:
1. RC 46
2. RC36 94-97
3. reszta z lekkim wskazaniem na RC24

Co do por?wnania dw?ch pierwszych - RC 46 ma przewag? w wygodzie (mniej obci??a nadgarstki + inna kanapa), lepiej si? prowadzi przy ma?ych pr?dko?ciach (nie wali si? przy ciasnych nawrotach), ma ?adniejsze i bardziej czytelne zegary, lepsze reflektory i og?lnie bardziej mi si? podoba. RC36 wygrywa w konkurencji spalanie i elastyczno??, lepiej nadaje si? do po?wirowania.

Hamulce - CBS bardzo mi odpowiada, jego najwi?kszy plus to to, ?e praktycznie nie czu? jego dzia?ania, tzn nie powoduje negatywnych emocji. Moto hamuje nieco inaczej, ca?e lekko przysiada i bardzo stabilnie hamuje w ?ukach. Mo?liwe ?e moja pozytywna ocena wynika te? z tego, ?e bardzo czesto u?ywam tylnego hamulca, zar?wno do korekt predko?ci w ?ukach, jak i przy normalnych i awaryjnych hamowaniach, jako hamulec przygotowuj?cy trakcj? do hamowania przodem.

Je?li Ci? sta? i moto b?dzie w dobrym stanie - bierz RC46.
Pozdrawiam - Magic, SRX 250 i VFR800fi.

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » sob 17 mar 2007, 16:28

No Duala sie czepili , mie to nie przeszkadza :P
Obrazek
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
mors
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3001
Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

Post autor: mors » pn 19 mar 2007, 12:28

jak się ak czepiamy kubików to nie 781, a 782ccm w VTECu.

Dual mi nie przeszkadza, a mam wrażenie, że raczej pomaga w trudnych sytuacjach (było ich parę) awaryjnego hamowania czy dohamowywania.
Gwoli ścisłości Dual po troszku dodaje drugi obwód, a nie wali na chama w oba układy. Mnie pasi bo jestem leniwy i nie zawsze kiedy trzeba chce mi się drugą klamkę nacisnąć.
Jest też ABS i to niezły - czasami ratuje dupę

wtryski możesz tjuningować Power Commanderem i cudować z mapami wtrysku ile dusza zapragnie (jak sie uprzeć to i globus wtrysku można wprowadzić :biggrin )

trudniej znaleźć wydech do VTECA np akrapovic nie robi.

Wygląd czy dźwięk zębów to kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje.
Co do mocy to u mnie w papierach jest 80kW co czyni 108.8KM i 80Nm momentu obrotowego.

Spalanie - u mnie lajtowo do 6, a hardcorowo - więcej niż 6 :biggrin ale te 250km na baku przejadę zawsze

kupuj oczami i sercem, a nie cyframi i tabelami
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » śr 21 mar 2007, 08:17

Ja mam 750 Mors 800 i nadal jesteśmy kumplami. :smile:

Łączy nas - vfr i kolor czerwony. :lol:

Ale przyznam że u mnie cena decydowała!
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
badek
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: pn 11 wrz 2006, 08:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: badek » sob 31 mar 2007, 11:19

Z tym spalaniem to w VFR wszystko zalezy od techniki jazdy i tyle. Jak lecisz w trasie z predkościami ok. 120-130 km/h to spalanie może zadziwic bardzo na plus. Juz kiedyś wspominałem na forum że srednia z trasy wakacyjnej ( ok. 2000 km) z zeszłego roku wyszła mi 5.3 l/100 km i byłem bardzo ale to bardzo zdziwiony że tak mało. Ale jechałem z kumplem a on popylał dr800 wiec szaleństw nie było.

Na codzień jak do pracy jeżdze to poniżej 7 l/100 km nie chce zejść. Natomiast pałowanie po salmopolskich badz bieszczadzkich serpentynach z kreceniem na 2 i 3 biegu do końca obrotomierza to łyka spokojnie ponad 10 litrów.

Z tego co ogólnie zauwazyłem ( a mam juz trzecią z rzedu HONDE) to VFR olbrzymio reaguje z ilościa spalania na technike jazdy kierowcy. W innych motocyklach było to 20-30 % a w VFR dochodzi praktycznie do 100 %. VFR po prostu najwiecej żre w mieście.

Jesli chodzi o DUAL to uwazam to za najwieksze nieporozumienie jeśli chodzi o sportowa jazde a za cudo w jeździe turystycznej i w deszczu. Ja w swoim znalazłem złoty srodek :) Zablokowałem w tylnym zacisku tłoczek odpowiadający za hamowanie podczas naciskania klamki przedniego hamulca i tył mi nie hamuje. Daje to możliwośc bezstresowego dohamowania w ciasnym zakrecie bez obawy o slizg. Przeciez każdy sobie może wyobrazić jaki efekt da dual jak w pieknym winklu suniesz z kolanem na ziemi i przyhamujesz tylnym heblem - porażka. Natomiast po nacisniecuy noga tylnego hebla działa mi dual i przód hamuje :) i jest to świetna sprawa podczas jazdy z pasazerem i w deszczu :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości