VFR 750 ver. USA
- thrillco
- pisarz
- Posty: 297
- Rejestracja: śr 15 paź 2008, 18:59
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
VFR 750 ver. USA
Witam. Czym motocykl z usa rózni sie od wersji europejskiej? Nie chodzi mi tu tylko o mile/kilometry.
Wiem jeszcze mniej od Ciebie 
Moge Ci tylko opisac to co mam w swoim motocyklu.
Zegarka brak,
Kranik po lewej stronie baku,
Stopki centralnej brak ( a może ktos urwał?),
Kierunki żółte,
Poza tym:
brak kontrolki ładowania(może tak ma być?),brak poziomu paliwa -tylko lampka rezerwy (może tak ma być?)
Czy były 750 nie wiem,ale w okresie 1986 do 1990 chyba nie,bo w USA były wtedy jakies durne przepisy o opłatach czy zakazie sprzedaży moto powyzej 700 ccm,żeby nie robic konkurencji dla HD - jesli mam dobre informacje.Stąd było 700 ccm.

Moge Ci tylko opisac to co mam w swoim motocyklu.
Zegarka brak,
Kranik po lewej stronie baku,
Stopki centralnej brak ( a może ktos urwał?),
Kierunki żółte,
Poza tym:
brak kontrolki ładowania(może tak ma być?),brak poziomu paliwa -tylko lampka rezerwy (może tak ma być?)

Czy były 750 nie wiem,ale w okresie 1986 do 1990 chyba nie,bo w USA były wtedy jakies durne przepisy o opłatach czy zakazie sprzedaży moto powyzej 700 ccm,żeby nie robic konkurencji dla HD - jesli mam dobre informacje.Stąd było 700 ccm.
- alternatom
- pisarz
- Posty: 264
- Rejestracja: wt 18 gru 2007, 20:47
- Imię: tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: z kulunii, LU
- Kontakt:
- thrillco
- pisarz
- Posty: 297
- Rejestracja: śr 15 paź 2008, 18:59
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mikołów
- Kontakt:
Motor juz jest zarejestrowany w Polsce a przywieziony z USA.J43 pisze:Od tego roku sa jakies dodatkowe podatki typu cło na import samochodów z USA.Kwoty rzedu 15.000 zł za samochód.Dowiedz sie czy czasem nie obowiazuje to tez od motocykli.
Chodzi o zablokowanie importu stamtąd.
Co do wersji amerykanskiej nad tylna tabliczka rej. jest dodatkowe oswietlenie.
Ja mam takie oświetlenie,ale nie wiem czy ono jest "dodatkowe",raczej wyglada na standard.thrillco pisze:Motor juz jest zarejestrowany w Polsce a przywieziony z USA.J43 pisze:Od tego roku sa jakies dodatkowe podatki typu cło na import samochodów z USA.Kwoty rzedu 15.000 zł za samochód.Dowiedz sie czy czasem nie obowiazuje to tez od motocykli.
Chodzi o zablokowanie importu stamtąd.
Co do wersji amerykanskiej nad tylna tabliczka rej. jest dodatkowe oswietlenie.
J43 miałem twoją wersję 700 w 95 roku i kto wie może na mojej jeździsz znak szczególny to urwane mocowanie w ramie do którego przykręca się podnóżek kierowcy lewa strona .7oo miały inny zestaw napędowy(większe przełożenie) 108 PS i kierunki 2 włóknowe i świeciły cały czas .koła 16 i 18 cali .W tamtych latach było jak piszesz cło zaporowe o które prosił Harley od 750 ccm i stąd wszystkie japońce exportowane do USA miały poj.700 .Na oryginalnym przełożeniu CBR 1000F od 0-180 nie miała szans z VFR 700.
Ostatnio zmieniony śr 04 mar 2009, 17:03 przez marmot, łącznie zmieniany 1 raz.
Marmot,
Chyba to nie Twoja.
Na tabliczce znamionowej wybita data produkcji: 10.86 ,model 1987,więc nie 85.
Nie wiem czy kierunki świeca stale,ale sprawdzę.
Poprzednio - przed malowaniem przez poprzednika - była jasnoczerwona.Teraz ciemnopopielata.
Ramę sprawdzę pod kątem podnóżka.
Koła jak piszesz - tył 18 , przód 16.
108 PS jesli liczyć według zawyzonych amerykańskich norm to chyba coś koło 100 KM naszych?Podobnie jak 750?
Zresztą po 22 latach już na pewno niektóre koniki poszły na emeryturę
.
Dzieki na info.
Chyba to nie Twoja.
Na tabliczce znamionowej wybita data produkcji: 10.86 ,model 1987,więc nie 85.
Nie wiem czy kierunki świeca stale,ale sprawdzę.
Poprzednio - przed malowaniem przez poprzednika - była jasnoczerwona.Teraz ciemnopopielata.
Ramę sprawdzę pod kątem podnóżka.
Koła jak piszesz - tył 18 , przód 16.
108 PS jesli liczyć według zawyzonych amerykańskich norm to chyba coś koło 100 KM naszych?Podobnie jak 750?
Zresztą po 22 latach już na pewno niektóre koniki poszły na emeryturę

Dzieki na info.
Nie podawaj to nie takie ważne .Pisałem że napęd jest innyt ale z 750 też pasuje tylko jak pamiętam przednia zębatka jest mniejsza niż w VFR750. Ja w swojej wymieniłem i było ok tyle że już była słabsza . Na napędzie wersji USA bardzo szybko na 6 biegu wchodziła na max obroty do odcięcia zapłonu i prędkościomierz pokazywał trochę ponad 240 km/h a po wymianie już do niego nie dochodziła.Poza tym mogą być inne dysze w gaźnikach ,myślę że całe gaźniki raczej są takie same i z tego co obiło o uszy to cylindry są takie same tylko tuleje są mniejszej średnicy wewnętrznej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 205 gości