Strona 1 z 1

do posiadaczy scottoilera mam pytanko.

: wt 24 lut 2009, 11:34
autor: marlon
Mam pytanie dla ludzi co mają scottoilera:mianowicie zakupiłem używanego scottoilera na allegro,wszystko pięknie i super ale...zauważyłem,że był rozbierany i podczas napełniania go olejem zaczęło wyciskać lekko olej z pod tego pokrętła co się reguluje.Pół biedy z tym.Bo do pełna lać nie muszę.Wszystko działa oki ale na drugi dzień jak poszedłem do garażu zauważyłem małą plamkę oleju pod dyszą tak jakby ten zaworek nie do końca się zamykał.iI tu mam pytanie:czy wy jak zgasicie motka to coś tam jeszcze kapnie z tej dyszy z zębatki?????Dzisiaj poszedłem do garażu sprawdzić co i jak i znowu jakieś 5kropelek skapnęło na ziemię.Wkurzyłem się lekko no ale co zrobić.. napiszcie jak tam u was jest,ale raczej nie tak jak u mnie.. pozdrwiam

: wt 24 lut 2009, 13:47
autor: adi610
mała plamka to nie problem zawór może pracować prawidłowo tylko resztka oleju została w rurce zadziałała grawitacja plamkę sam widziałeś

: wt 24 lut 2009, 14:21
autor: wasyl
marlon,
adi mądrze prawi - grawitacja.

: wt 24 lut 2009, 16:55
autor: Fazer72
Średnica dyszy jest tak mała , że nie ma mowy , by wyleciała z niej choć kropla . Zawór zamknięty - przestaje lecieć . Nie zaobserwowałem nigdy ani kropelki .

: wt 24 lut 2009, 18:15
autor: wasyl
Fazer72,
A ja tak jak miałem otwarty zawór na więcej niż zwykle. skręciłem trochę bo chlapało po felgach i już nie kapie.

: wt 24 lut 2009, 20:05
autor: Fazer72
wasyl pisze:Fazer72,
A ja tak jak miałem otwarty zawór na więcej niż zwykle. skręciłem trochę bo chlapało po felgach i już nie kapie.
ale to w czasie jazdy chyba a nie w garażu ?

: wt 24 lut 2009, 20:08
autor: wasyl
właśnie nie na postoju spadała mi kropla
to się może zdarzyć jeśli odkręcisz zawór na max np.

: wt 24 lut 2009, 21:24
autor: Mundek
Z tego co jest napisane w instrukcji Scottoilera, to "no air gets in - no oil gets out" innymi slowy jesli zawór iglicowy jest zamkniety i trzyma prawidlowo, tzn. nie cieknie to nie ma takiej mozliwosci, zeby olej wylecial z dyszy, gdy silnik jest zgaszony i zawor zamkniety, bo rurka miedzy RMV a dysza to "capillary locking delivery tube". Mam oilera od sierpnia zeszlego roku i nigdy nie mialem wycieku oleju z dyszy po nocy. Mysle, ze kupiles mine i byl jakis powod, ze oiler byl rozbierany. Teraz albo go oddaj nieuczciwemu kolesiowi, albo wyslij do Szkocji da naprawy, pytanie tylko, czy sie to oplaca... :?: :?:

: wt 24 lut 2009, 21:51
autor: Fazer72
wasyl pisze:to się może zdarzyć jeśli odkręcisz zawór na max np.
Jutro sprawdzę , choć pare razy wracałem do domu w konkret deszczu jak na max przestawiałem i rano też nic nie widziałem

: śr 25 lut 2009, 00:33
autor: marlon
Zawór nie jest na maxa otwarty.Też mi to nie pasowało dlaczego był rozbierany.Małe sprostowanie:jak dzisiaj patrzyłem to od ostatniego zaglądnięcia do garażu minęło jakieś 5dni.Mi się też wydaje że jak zawór jest zamknięty to nic nie powinno kapać,tak jak np. strzykawka dasz otworkiem na dół to jak szczelna jest nie ma prawa cieknąć.Oddać nie oddam bo kupiłem go dobry ponad miesiąc temu tak,że już za puźno:(