Jak dla mnie to bardzo fajna rzecz ta olejarka bo nigdy nie smarowałem łańcucha jedynie sporadycznie czyściłem z brudów.Niedawno pod koniec sezonu 2008 skończył mi się płyn w zbiorniczku Magnum HRC a moj mechanik doradził mi żebym uzupełnił brak olejem przekładniowym.Tak zrobiłem.Pewnego dnia ktoś inny doradził mi ze przekładniowy wysycha odrazu i sie nie nadaje.Odessałem przekładniowy i kupiłem niebieskiego z allegro.Wlałem troche zeby zobaczyć czy będzie działać i niestety.Nie pompuje.Rozkręciłem cały zestaw odessałem niebieskiego a w olejarce okazało się ze był czerwony.Pomyślałem sobie ze mam stary zestaw i niebieskiego nie chce tłoczyć to wlałem znowu trochę przekładniowego ale nic nie pomogło.Smar całkowicie uszedł z wężyka od olejarki do łańcucha.Cały zestaw porozkrecałem i skręciłem ale dalej nie działa.Czy to możliwe zeby się popsuł i czy to taka technologia której nie da się już naprawić.???
Mam Scottoiler Touring Kit ktorego bardzo lubiałem
no i popsulem scottoilera :/
- butcho
- bywalec
- Posty: 48
- Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PL
no i popsulem scottoilera :/
Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości