Strona 2 z 4

: sob 09 wrz 2006, 22:16
autor: Lucek
jest ale w tej z 90-93(chyba) :) a w 94-97 nie ma na 100%

: ndz 10 wrz 2006, 18:37
autor: Yaco
LukeVFR pisze:jest ale w tej z 90-93(chyba) :) a w 94-97 nie ma na 100%
Dokładnie tak - RC36I ma kranik z pokrętłem przeniesionym na owiewkę za pomocą linek. Jeszcze jeden patent "uprzyjemniający" demontaż owiewek.

: pn 11 wrz 2006, 09:09
autor: zbyl
Nie ma czegosc takiego. Byl tylko wskaznik rezerwy i tyle.
A teraz mi nie dziala :-)

zbyl

: pn 11 wrz 2006, 12:34
autor: czarny
Ok dzieki... bo własnie gdzies na forum czytałem o spalaniu i Ktos napisal o przelanczaniu na rezerwe no i zaczalem sie wtedy zastanawiac czy tego nie mam, czy poprostu to przeoczyłem :)

Tak przy okazji jeszcze zapytam, jak tankujecie?
Chodzi o ilosc paliwa. Ja np leje pod sam korek (na bocznej podnozce). Czy to nie za duzo? W zasadzie to korek chyba jest na tyle szczelny ze nie powinien na winklach puszczac paliwa , ale sie zastanawiam czy nie przesadzam (bo wskazowka i tak wychodzi ponad maks).
A Wy jak lejecie?
Pozdr.

: pn 11 wrz 2006, 13:12
autor: maciek
zbyl pisze:Znaczy sie ze teraz mam juz wersje sport :D
hehehe

zbyl
Bo masz owiewki rejsingowe ;)

: pn 11 wrz 2006, 13:54
autor: Lucek
jak lejesz pod korek to bedzie sie benzin wylwal na zakretach ale odrobinke i to przez odplyw ktory masz obok dziury do tankowania,jest on poto ze jak przelejesz to nie leci na bak tylko pod moto.
jak wlisz traske to pewnie ze lepiej na maxa ale na mi9asto do poganiania to 30 zl max,a do latania na gumce to im mniej tym lepiej :)

: pn 11 wrz 2006, 19:51
autor: czarny
No chyba masz racje. Bo jak dobrze mysle to te kilka "zbednych" kilogramow w baku chyba troche tez podnosi srodek ciezkosci motocykla, no nie?
Zreszta to z tego co sie orientuje to vfr-a ma go i tak wysoko - czy mam bledne info?

: czw 14 wrz 2006, 10:07
autor: Krajan
BŁYSNĘŁA :hooray a juz myslałem że nie działa 8) Ku..e a myślałem że mam wersje sport :sad:

: czw 14 wrz 2006, 13:29
autor: Lucek
:D
ale musiales miec pietra ze zaraz Ci braknie paliwka i pchanko bedzie :D
a tu mila niespodzianka 'blink'

: czw 14 wrz 2006, 18:54
autor: Krajan
z każdym kilometrem co raz bardziej mi szybka parowała :mrgreen:

: sob 06 lut 2010, 14:23
autor: Twardy161
temat stary ale skoro taki byl to odświeżę,
a pytanie moje tyczy sie rc24 a konkretnie roznicy w wersji z sama kontrolka i tej z wskaznikiem paliwa,
chcac teoretycznie zalozyc sobie wskaznik paliwa chcialbym wiedziec czy poza roznica w zegarach, o ktorej nie trzeba mnie informowac (:]) jest tez roznica w baku, czy plywak da sie wmontowac do wersji z sama kontrolka?
a to mnie zainspirowalo: http://allegro.pl/item908813753_honda_v ... _rc24.html

: ndz 07 lut 2010, 21:22
autor: Lex737
Ja też mam 1 pytanko :)
Mam RC 36 II i kontrolka rezerwy świeci mi sie przy zapalaniu i to jest git :) ale rezerwa u mnie jest od ponad 7L. Bo tyle ostatnio wlałem do mojej VFR i kontrolka nie zgasła dopiero jak zatankowałem 20L zgasła. Czy to może być wina elektryki?? bo była robiona (wtyczki do zegarów)

: ndz 07 lut 2010, 21:30
autor: Twardy161
jesli poza tym nic sie nie pieprzy i nie zapala sie kiedy sie jej podoba to jest to wina czujnika/plywaka,
nie wiem jak on wyglada bo nawet u siebie nie wyciagalem ale z jakiegos powodu ma niewlasciwy prog zadzialania-trzeba rozebrac i go obejrzec

: wt 09 lut 2010, 16:18
autor: Vermilion
A ja pytanie z innej beczki. Czy w RC36I jazda ciągle na w pełni otwartym kraniku może czemuś zaszkodzić? Pozdejmowałem u siebie linki od tego gównianego pokrętła na plastikach, bo mnie denerwowały i spadały i teraz żeby przekręcić kranik muszę ściągać siedzenie, więc po prostu jeżdżę na otwartym z dostępem do rezerwy non stop. Przełączanie mi nie potrzebne bo mam wskaźnik paliwa.

: wt 09 lut 2010, 17:02
autor: Buła
Nic się nie stanie.