wskaznik fuel ?

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Model VFR: KTM SMR 450 '13
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » sob 09 wrz 2006, 22:16

jest ale w tej z 90-93(chyba) :) a w 94-97 nie ma na 100%
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Model VFR: RC36I ('92)
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » ndz 10 wrz 2006, 18:37

LukeVFR pisze:jest ale w tej z 90-93(chyba) :) a w 94-97 nie ma na 100%
Dokładnie tak - RC36I ma kranik z pokrętłem przeniesionym na owiewkę za pomocą linek. Jeszcze jeden patent "uprzyjemniający" demontaż owiewek.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Model VFR: RC46C VTEC
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » pn 11 wrz 2006, 09:09

Nie ma czegosc takiego. Byl tylko wskaznik rezerwy i tyle.
A teraz mi nie dziala :-)

zbyl

Awatar użytkownika
czarny
teksciarz
teksciarz
Posty: 144
Rejestracja: czw 10 sie 2006, 17:37
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: czarny » pn 11 wrz 2006, 12:34

Ok dzieki... bo własnie gdzies na forum czytałem o spalaniu i Ktos napisal o przelanczaniu na rezerwe no i zaczalem sie wtedy zastanawiac czy tego nie mam, czy poprostu to przeoczyłem :)

Tak przy okazji jeszcze zapytam, jak tankujecie?
Chodzi o ilosc paliwa. Ja np leje pod sam korek (na bocznej podnozce). Czy to nie za duzo? W zasadzie to korek chyba jest na tyle szczelny ze nie powinien na winklach puszczac paliwa , ale sie zastanawiam czy nie przesadzam (bo wskazowka i tak wychodzi ponad maks).
A Wy jak lejecie?
Pozdr.

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Model VFR: chwilowo brak :(
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » pn 11 wrz 2006, 13:12

zbyl pisze:Znaczy sie ze teraz mam juz wersje sport :D
hehehe

zbyl
Bo masz owiewki rejsingowe ;)
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Model VFR: KTM SMR 450 '13
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » pn 11 wrz 2006, 13:54

jak lejesz pod korek to bedzie sie benzin wylwal na zakretach ale odrobinke i to przez odplyw ktory masz obok dziury do tankowania,jest on poto ze jak przelejesz to nie leci na bak tylko pod moto.
jak wlisz traske to pewnie ze lepiej na maxa ale na mi9asto do poganiania to 30 zl max,a do latania na gumce to im mniej tym lepiej :)
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
czarny
teksciarz
teksciarz
Posty: 144
Rejestracja: czw 10 sie 2006, 17:37
Model VFR: RC36 II
Imię: Tomek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: czarny » pn 11 wrz 2006, 19:51

No chyba masz racje. Bo jak dobrze mysle to te kilka "zbednych" kilogramow w baku chyba troche tez podnosi srodek ciezkosci motocykla, no nie?
Zreszta to z tego co sie orientuje to vfr-a ma go i tak wysoko - czy mam bledne info?

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Model VFR: asfalt
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » czw 14 wrz 2006, 10:07

BŁYSNĘŁA :hooray a juz myslałem że nie działa 8) Ku..e a myślałem że mam wersje sport :sad:

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Model VFR: KTM SMR 450 '13
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » czw 14 wrz 2006, 13:29

:D
ale musiales miec pietra ze zaraz Ci braknie paliwka i pchanko bedzie :D
a tu mila niespodzianka 'blink'
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Krajan
klepacz
klepacz
Posty: 1273
Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
Model VFR: asfalt
Imię: Paweł
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: Krajan » czw 14 wrz 2006, 18:54

z każdym kilometrem co raz bardziej mi szybka parowała :mrgreen:

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Model VFR: rc24
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » sob 06 lut 2010, 14:23

temat stary ale skoro taki byl to odświeżę,
a pytanie moje tyczy sie rc24 a konkretnie roznicy w wersji z sama kontrolka i tej z wskaznikiem paliwa,
chcac teoretycznie zalozyc sobie wskaznik paliwa chcialbym wiedziec czy poza roznica w zegarach, o ktorej nie trzeba mnie informowac (:]) jest tez roznica w baku, czy plywak da sie wmontowac do wersji z sama kontrolka?
a to mnie zainspirowalo: http://allegro.pl/item908813753_honda_v ... _rc24.html

Awatar użytkownika
Lex737
teksciarz
teksciarz
Posty: 111
Rejestracja: pn 31 sie 2009, 12:03
Model VFR: 1200 FD
Imię: Wojtek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Lex737 » ndz 07 lut 2010, 21:22

Ja też mam 1 pytanko :)
Mam RC 36 II i kontrolka rezerwy świeci mi sie przy zapalaniu i to jest git :) ale rezerwa u mnie jest od ponad 7L. Bo tyle ostatnio wlałem do mojej VFR i kontrolka nie zgasła dopiero jak zatankowałem 20L zgasła. Czy to może być wina elektryki?? bo była robiona (wtyczki do zegarów)

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Model VFR: rc24
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » ndz 07 lut 2010, 21:30

jesli poza tym nic sie nie pieprzy i nie zapala sie kiedy sie jej podoba to jest to wina czujnika/plywaka,
nie wiem jak on wyglada bo nawet u siebie nie wyciagalem ale z jakiegos powodu ma niewlasciwy prog zadzialania-trzeba rozebrac i go obejrzec

Awatar użytkownika
Vermilion
klepacz
klepacz
Posty: 814
Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
Imię: Adam
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałcz/Piła

Post autor: Vermilion » wt 09 lut 2010, 16:18

A ja pytanie z innej beczki. Czy w RC36I jazda ciągle na w pełni otwartym kraniku może czemuś zaszkodzić? Pozdejmowałem u siebie linki od tego gównianego pokrętła na plastikach, bo mnie denerwowały i spadały i teraz żeby przekręcić kranik muszę ściągać siedzenie, więc po prostu jeżdżę na otwartym z dostępem do rezerwy non stop. Przełączanie mi nie potrzebne bo mam wskaźnik paliwa.
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila

Awatar użytkownika
Buła
klepacz
klepacz
Posty: 1747
Rejestracja: sob 09 cze 2007, 08:49
Model VFR: VFR 800 FI
Imię: Marcin
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Suchedniów
Kontakt:

Post autor: Buła » wt 09 lut 2010, 17:02

Nic się nie stanie.
Wszędzie dobrze ale na VFR najlepiej :)


1Była VFR 750-90r
2.Była VFR 750-96r
3Była VFR 800FI-99r
4.Był CBR 1100 XX-1997r
5.Była VFR 800 Fi-1999 r.
6.Jest CBR 900 RR Fireblade 98 i 99r+Varadero 1000 2006

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości