Strona 9 z 11

Re: przebiegi VFR

: wt 17 cze 2014, 23:22
autor: slimak
moja 98r i 99200 więc zaraz 100000 i w końcu bedzie dotarta

Re: przebiegi VFR

: śr 14 sty 2015, 19:03
autor: figaro

Re: przebiegi VFR

: śr 14 sty 2015, 20:05
autor: antek
Piękny wynik :shock: i rocznik taki jak mojej :D

Re: przebiegi VFR

: śr 14 sty 2015, 21:01
autor: Arnold
No ładnie. :shock: To tylko potwierdza trwałość VFRek.

Re: przebiegi VFR

: śr 14 sty 2015, 23:56
autor: Fakir
Arnold pisze:No ładnie. :shock: To tylko potwierdza trwałość VFRek.
Trwałość, jak trwałość. Ale jak się trafi jeleń piłujący do odciny na zimnym, albo kontrolujący olej raz na sezon, to cały mit o bezawaryjności w piździet :roll:

Re: przebiegi VFR

: czw 15 sty 2015, 08:53
autor: Hefajstos
Fakir pisze:
Arnold pisze:No ładnie. :shock: To tylko potwierdza trwałość VFRek.
Trwałość, jak trwałość. Ale jak się trafi jeleń piłujący do odciny na zimnym, albo kontrolujący olej raz na sezon, to cały mit o bezawaryjności w piździet :roll:
Co do piłowania to jak najbardziej, ale czy zdarzyło sie aby przy normalnej eksploatacji musiał dolewac olej?

Re: przebiegi VFR

: czw 15 sty 2015, 10:27
autor: kiki
Panowie sprawa się ma tak :). Silniki VFR to sprawdzona, niezawodna i długowieczna jednostka i to jest bezdyskusyjne. Fakt, że praktycznie od 86 do 2002 roku moc zawsze oscylowała granicach 105-110KM. W latach osiemdziesiątych był to dobry wynik ale już w 800fi ta moc była jakby trochę zachowawcza (ten silnik więcej zniesie ) ale postawiono na inne aspekty użytkowania.
Kolejną sprawą jest jak wspomnieliście sposób użytkowania - inaczej kręci się sporta a inaczej sport-turystyka. Gdyby tak ostro traktować silnik VFR to pewnie skończyłby się o wiele wcześniej (oczywiście i tak przebieg byłby o wiele większy niż w podobnych jednostkach silnikowych) :)

Trzeba pamiętać jeszcze o jednym - takich motocykli i takich silników już nie będzie :(

Re: przebiegi VFR

: czw 15 sty 2015, 16:49
autor: Paczu
kiki pisze:Trzeba pamiętać jeszcze o jednym - takich motocykli i takich silników już nie będzie :(
Niestety taka prawda. W dzisiejszych czasach silniki i całe pojazdy robi się tak aby zarobić nie tylko na sprzedaży a na serwisie.

Re: przebiegi VFR

: czw 15 sty 2015, 17:45
autor: Biker
I taka sama sytuacja jest biorąc pod uwagę nasze auta,już nie będzie wolnossących Dieseli które przelatają pół miliona kilometrów.

Re: przebiegi VFR

: czw 15 sty 2015, 18:25
autor: kiki
Przelatać może przelatają, ale ciekawe ile kasy będzie trzeba w nie wpompować...

Re: przebiegi VFR

: czw 15 sty 2015, 20:15
autor: Bury
no ja w moim S60 2.4D5 przekroczyłęm juz 400 000 a jak mialem VFR800 Fi to tez przekroczylem 100 000 ;)

Re: przebiegi VFR

: czw 15 sty 2015, 20:28
autor: wydra
pasek b5FL miałem 520 tys km, bez remontu silnika a to na pompo-wtryskiwaczach :P

Re: przebiegi VFR

: pt 16 sty 2015, 08:57
autor: Hefajstos
wydra pisze:pasek b5FL miałem 520 tys km, bez remontu silnika a to na pompo-wtryskiwaczach :P
I pompo wtryski bez wymiany/regeneracji?

Re: przebiegi VFR

: pt 16 sty 2015, 10:23
autor: wydra
była akcja serwisowa po 50 tys , gdzie wymienili na bosch-a, później tylko oringi pompo wtryskiwaczy były wymieniane dwa razy bo te akurat parcieją i tak to nic a nic

Re: przebiegi VFR

: pt 16 sty 2015, 10:44
autor: ZioLek-82-
no to jak już o autach to mój FordGalaxy z 99r 1.9TDI ma już 330 000 bez ingerencji w silnik, nawet kropli oleju nie łyknie do wymiany