
Wymieniony filtr paliwa i wysokie obroty
- Sada
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz 27 sie 2017, 02:09
- Imię: Roger
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Kontakt:
Wymieniony filtr paliwa i wysokie obroty
Witam, przed sezonem wymieniłem filtr paliwa. Filtr był jeszcze oryginalny czyli pierwsza wymiana od 20 lat. Po wymianie filtra paliwa i odpaleniu motocykla obroty na biegu jałowym to 2000 obrotów do tego doszły jeszcze strzały z wydechu. Tłumacze sobie to w ten sposób, że nowy filtr ma większą przepustowość i motocykl dostaje teraz większą dawkę paliwa co wiąże się nową regulacją sprzętu. Co o tym sądzicie? Czy miał ktoś z Was podobną sytuację? 

Honda NSR 125
Honda VFR 800 Fi '99
Honda VFR 800 Fi '99
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Wymieniony filtr paliwa i wysokie obroty
To nie rozklekotany romet żeby paliwo lało się jak mu się podoba. Masz wtrysk sterowany elektroniką i regulator ciśnienia. Nie ma możliwości żeby podało więcej paliwa. Być może przy wymianie zabrudziłeś układ i coś przytkało wtryski. Może się nie domykają.
- Sada
- Posty: 11
- Rejestracja: ndz 27 sie 2017, 02:09
- Imię: Roger
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Kontakt:
Re: Wymieniony filtr paliwa i wysokie obroty
No tak wiem, jednak jak kupowałem motocykl był niby po regulacji. Dlawil się w górnej partii obrotów jak by nie dostawał paliwa. Teraz już tego problemu nie ma a i motocykl czuć, że jest mocniejszy po wymianie filtra dlatego też tak pomyślałem, że regulacja u poprzedniego właściciela była na tym starym brudnym filtrze. Nowy filtr jak by nie patrzył będzie miał większa przepustowość paliwa niż stary zasyfialy po 20 latach. Do tego jeszcze te strzały z wydechu,ale to tylko moja teoria.
Honda NSR 125
Honda VFR 800 Fi '99
Honda VFR 800 Fi '99
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości