Przepraszam Piotr ale muszę wtrącić:
=Zawieszenie
+ Nareszcie można założyć łańcuch napędu bez rozłączania ogniw lub zdejmowania wahacza
FAKT DUŻY PLUS
+ Hamulce typu dual, nie raz ratują jeśli nie życie to plastiki
MOCNO DYSKUSYJNE
+ Opony przede wszystkim z tyłu szeroka 180
NIE WIDZĘ ZWIĄZKU
=Silnik
+ Wtrysk a co za tym idzie nie da się strzelać z tłumika przez wyłączanie zapłonu
???????????????????????????????????
+ Wyraźnie mniejsze zużycie paliwa przy prędkościach powyżej 180 km/h co ma znaczenie przy dłuższej jeździe na autostradzie, bardzo odczuwalne przy 220-240
ZDECYDOWANY PLUS
- Zauważalnie słabszy przyrost mocy przy 220 km/h co związane jest z brakiem gaźników
+ Okienko szklane do łatwej kontroli poziomu oleju
BAJER-
Podwójna chłodnica po bokach silnika
BEZ WPŁYWU NA PARAMETRY
+ Sonda Lambda co utrudnia przeróbki w wydechu ale zmniejsza zużycie paliwa
=Karoseria
+ Boczek jest z jednego kawałka, ułatwia demontaż
W 36II TEŻ NIE WIDZĘ PROBLEMU
+ Lusterka, nareszcie bez osłon gumowych na ramionach
GUSTA,GUŚCIKI
+ Światła, nie da się porównać ich większej skuteczności
ZDECYDOWANY PLUS
+ Większy bagażnik, jeżeli ten schowek mozna nazwać bagażnikiem
- Bardzo kiepskie mocowanie kierunkowskazów, jeden paciak i po nich
- Wyżej o kilka cm siedzenie, mało zauważalne
- Węższe siedzienie
=Jazda
- Bardzo krótki skok manetki, jak ktoś nie przyzwyczajony to może mu wyrwać moto z pod tyłka
+ Stabilność na zakrętach, mniej się wali przy ostrym pochylaniu, niżej środek ciężkości i bardziej z przodu
MOŻESZ ROZWINĄĆ BO TO AKURAT BARDZO MNIE INTERESUJE
=Elektryka
- HISS zabezpieczenie - immobiliser, ale ja bym mu nie wierzył, poza tym utrudnia dorobienie kluczyka
+ Cyfrowy wyświetlacz wielu parametrów, przydaje się zwłaszcza termometr zewnętrzny w zimie
PRZEPRASZAM A CZY TO NIE JEST ODCZYT TEMP.POWIETRZA W AIRBOXIE?