Jaki koszt komputerowej diagnozy usterki ??

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
david117
pisarz
pisarz
Posty: 304
Rejestracja: ndz 20 sty 2008, 19:19
Imię: Dawid
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Jaki koszt komputerowej diagnozy usterki ??

Post autor: david117 » pn 21 sty 2008, 12:33

Witam. Chcialem sie dowiedziec ile kosztuje sama diagnoza usterki w waszych serwisach z podlaczeniem pod komputer. W Szczecinie "Rutkowski Honda" krzykneli 200zl, czy to przypadkiem nie za wiele? Pozdrawiam :bye
Ostatnio zmieniony pn 21 sty 2008, 12:44 przez david117, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » pn 21 sty 2008, 12:46

To nie mało ale z pozycji monopolisty to takie dyktują ceny i jest to raczej cena rynkowa.
Tylko co chcesz zdiagnozować w ten sposób bo może to jest zbędne?

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3542
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » pn 21 sty 2008, 12:49

Po prostu komputerowo to sprawdzisz poprawnośc działania elektroniki, modułu, ustawienia zapłonu, mieszanki itp. To się raczej rzadko zmienia, chyba że masz jakieś niepokojące objawy. Bo jak nie to tym wydatkiem tylko zapewnasz sobie dobre samopoczucie, nic więcej. VFRki się nie psują a tymbardziej elektronika.
Nie mówię o elektryce ale tego już przez złącze nie zdiagnozujesz.

david117
pisarz
pisarz
Posty: 304
Rejestracja: ndz 20 sty 2008, 19:19
Imię: Dawid
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: david117 » pn 21 sty 2008, 13:19

No w sumie zrezygnowalem z podjazdu do serwisu :oops: i nie mam zadnych jakichs strasznych objawow. Po prostu swieci mi sie kontrolka od wtrysku, a poza tym narazie nic. Troche za niskie obruty ma i nie wiem jak ustawic ciut wyzsze. Usterke sam jednak zdiagnozuje, a te 2 stowki przeznacze na .... hmm... pewnie jakis wysmienity trunek jakim jest browar :biggrin Dzieki wielkie za odpowiedz. Pozdrawiam :bye

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » pn 21 sty 2008, 14:46

david117 pisze:Troche za niskie obruty ma i nie wiem jak ustawic ciut wyzsze.

pokretelkiem w ramie, z prawej str jesli dobrze pamietam

Awatar użytkownika
C_L_K
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2010
Rejestracja: wt 16 paź 2007, 16:07
Imię: Rafał
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kosewko

Post autor: C_L_K » pn 21 sty 2008, 15:07

Gienio pisze:
david117 pisze:Troche za niskie obruty ma i nie wiem jak ustawic ciut wyzsze.

pokretelkiem w ramie, z prawej str jesli dobrze pamietam
Z prawej strony w ramie masz gumowy koreczek. Jak go wyciągniesz to masz otwór prowadzący wprost do śrubki od obrotów :)
Wskazany długi wkrętak :mrgreen:

david117
pisarz
pisarz
Posty: 304
Rejestracja: ndz 20 sty 2008, 19:19
Imię: Dawid
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: david117 » pn 21 sty 2008, 15:56

Hehe... W sumie z tym dlugim wkretakiem to bym sie raczej domyslil :razz: ;-) , ale dzieki za podpowiedz :biggrin :evil Pozdrawiam :bye

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » pn 21 sty 2008, 17:29

tak i najlpeiej krzyżak, to raz a dwa, możesz wprowadzić motocykl w stan serwisowy, poszukam na forum, była o tym mowa, i moto powie Ci samo dlaczego palę "FI" może komputer ma jakieś błędy.....może na wtrysku coś się dzieje....moze coś kiedyś było podłączone....i nie wyczyszczono błędów....w Golfie IV za zlikwidowanie błędów kompa, wzięto 150żł, tyle kosztował mnie wyjęcie nieodpowiedniego bezpiecznika z centrali :evil: :evil: :evil:

[ Dodano: 2008-01-21, 17:34 ]
dziki100 pisze:W tryb serwisowy wprowadza się przez wetknięcie zworki (np.spinacza) do czarnej dwupinowej wtyczki pod siedzeniem chyba z prawej strony.U mnie była zmyślnie schowana za tym stalowym stelażykiem.Przekręcasz zapłon i kochanka mruga do ciebie na kokpicie kontrolką FI.Ilość mrugnęć oznacza usterkę.Podajcie ile razy zaświeciła to wam odpiszę na co choruje.


[ Dodano: 2008-01-21, 17:34 ]
http://vfr.superhost.pl/vfr-oc-pl/forum ... sc&start=0

tu masz cały temat i nawet tabelę awarii poniżej
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

david117
pisarz
pisarz
Posty: 304
Rejestracja: ndz 20 sty 2008, 19:19
Imię: Dawid
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: david117 » pn 21 sty 2008, 21:01

Dzieki. Tak zrobie i myslalem nad tym wczesniej, ale boje sie ze przy moim szczesciu jakas zware pierd...ne :biggrin hehe. Nie no spoko, mysle ze z pomoca mojego "wlasnego" :grin: serwisanta heh jakos sobie poradze. Pozdrawiam :bye

[ Dodano: 2008-01-21, 21:02 ]
Dzieki. Tak zrobie i myslalem nad tym wczesniej, ale boje sie ze przy moim szczesciu jakas zware pierd...ne :biggrin hehe. Nie no spoko, mysle ze z pomoca mojego "wlasnego" :grin: serwisanta heh jakos sobie poradze. Pozdrawiam :bye

[ Dodano: 2008-01-23, 21:59 ]
Chlopaki musze wam powiedziec, ze dzis sprobowalem podregulowac obruty i ni hu.. :shock: :neutral: . Jak srubke dokrecalem to o dziwo obroty nie wzrastaly, a wrecz przeciwnie :shock: . Moze to w sumie tez byc wina akumulatora, co??? Bo mam juz strasznie padniety niestety. Jutro kupie nowke sztuke i sprawdze co i jak... Mam nadzieje, ze pomoze :cry: Ehhh... Pozdrawiam:bye:

Awatar użytkownika
Mariano
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 93
Rejestracja: sob 07 kwie 2007, 18:55
Imię: Mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Mariano » czw 24 sty 2008, 09:51

Podnieś zbiornik i zobacz czy sie coś tam nie przyblokowało. Mi sie przytarła dzwigienka od ssania i tez sie działy cuda

david117
pisarz
pisarz
Posty: 304
Rejestracja: ndz 20 sty 2008, 19:19
Imię: Dawid
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: david117 » czw 24 sty 2008, 10:18

NO W SUMIE PODNOSILEM WCZESNIEJ ZBIORNIK I JAKOS ZEBY COS NADZWYCZAJNEGO RZUCILO SIE W OCZY TO RACZEJ NIEZBYT... :confused nO ALE W SUMIE ZAMOWIONY AKU MAM WIEC NAJPIERW GO PODEPNE I POPRZYGLADAM SIE Z KOLESIEM WSZYSTKIEMU... AHA I JESZCZE JAK NA WKRECONEJ TEJ SRUBCE DALEM GWALTOWNIE GAZU TO ZAMULAL SIE STRASZLIWIE I NA OBR NIE CHCIAL WCHODZIC... :disagree EHH... SIE ZOBACZY CO TAM SIE DZIEJE I DAM ZNAC. DZIEKI ZA PODPOWIEDZ :bye

Awatar użytkownika
Mariano
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 93
Rejestracja: sob 07 kwie 2007, 18:55
Imię: Mariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Mariano » czw 24 sty 2008, 12:26

Wiesz nie wiem czemu wszyscy tak sie czepiają tej śróbki. Ona nie jest od rególacji obrotów tylko od ssania. Jak masz ciepłe moto i caciągnięte ssanie to bedzie go mulic. Obroty mozna rególowac połozeniem przepustnic a to zupełnie inne cięgna i śróbka.(jeśli sie nie myle oczywiście) ;-)
Czepie sie tego w przyszłym tygodniu bo teraz jeszcze mam egzaminy(zachciało mi sie na stare lata następne studia robić :smile: ) wiec jak oglądne dokładnie to dam znać.

david117
pisarz
pisarz
Posty: 304
Rejestracja: ndz 20 sty 2008, 19:19
Imię: Dawid
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: david117 » czw 24 sty 2008, 14:59

CZYLI DOBRZE MOJ OSOBISTY SUPER SERWISANT MOWIL I UPIERAL SIE ZE TA SRUBKA TO OD SSANIA JEST :oops: QRDE MUSZE PRZYZNAC MU RACJE :razz: HEH. BEDE TOBIE BAAAARDZO WDZIECZNY JAK POMOZESZ MI Z TYMI OBROTAMI, BO NIE CHCE MI SIE NO-STOP MANETKI LEKKO ODKRECONEJ TRZYMAC :confused . DZIEKI ZA ODPOWIEDZ I POZDRAWIAM :bye

Fazer72
pisarz
pisarz
Posty: 373
Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Fazer72 » czw 24 sty 2008, 18:17

Ja tam narazie bym nic nie grzebał , tylko wprowadź komputer w tryb serwisowy i poczytaj co ją boli jak koledzy radzą , bo jeśli FI się pali , to coś nie tak jest

david117
pisarz
pisarz
Posty: 304
Rejestracja: ndz 20 sty 2008, 19:19
Imię: Dawid
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Stargard
Kontakt:

Post autor: david117 » czw 24 sty 2008, 20:02

Jak juz chwilke czasu znajde ( najpredzej sobota ) :confused , to lapie mojego "osobistego" serwisanta i za leb go do garazu ciagne :biggrin . Ja nigdy sam nic nie majstruje przy zadnym moto :biggrin W razie "w" bedzie na kogo zgonic :razz: heh, a tak powaznie to wprowadzimy go w tryb serwisowy i bedzie na 100% wiadomo co jest 5. :roll: Mam tylko nadzieje, ze nie bedzie to jakas straszliwa bolaczka :roll: Pozdrawiam :bye

[ Dodano: 2008-03-03, 10:48 ]
O zesz qr... Ludzie jestem zajebiscie podjarany :biggrin moj "serwisant" osobisty zrobil mi moto za free!!!!!!!!!!!! Jeee normalnie nie musze serwisu odwiedzac :biggrin A jaka zajebista byla przyczyna :cool heh. Przy MAP sensorze jest taki przewodzik :biggrin .... a u mnie go nie bylo... hehehe :roll: no i poszperal "serwisant".... hehehhee i juz nie swieci "FI" i ladnie na ssaniu chodzi. W sumie jeszcze sie nie przejechalem po tym, ale az milo bylo uslyszec moje słoneczko... :aww ehh Normalnie jest zajebiscie :biggrin Pozdrawiam :bye

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości