Strona 1 z 1

G&G-wydech+K&N-filtr

: pt 21 gru 2007, 22:48
autor: Mazi
Hejka!
Czy słyszał ktoś z Was o marce G&G BIKE ?
Ponieważ zakupiłem do swojej maszynki-celem poprawy mruczenia-wydech przelotowy-karbonowy tej bardzo znanej i jakże cenionej firmy :grin: . Stał on na allegro przez chwile, dałem za niego 420zł... Tutaj mam fotki...http://tmazurowski.fotosik.pl/albumy/334824.html
Chciałbym również VFR'ce założyć filtr powietrza K&N.
Po takich zmianach powinna sobie Hondzinka dużo lżej oddychać i zapewne należałoby się udać z gaźnikami do zsynchronizowania i ustawienia składu mieszanki,prawda?
W związku z tym chciałem zapytać naszą brać Vikingową,gdzie w okolicy 3miasta można znaleźć fachowca co by znał się na takiej czynności.U mnie na prowincji,jest taki jeden koleś,co ustawia gaźorki,ale jak byłem u niego zaraz po zakupie VFRy to powiedział mi "po co regulować gaźniki,jak motor normalnie chodzi?".Zwątpiłem w tym momencie w jego profesjonalne podejscie do sprawy.
Jakich reakcji moge się spodziewać po motorku po tych zmianach? Zależało by mi na poprawie ekonomiczności, mocy pod moim początkującym dupskiem jest i tak wystarczająco.

: pt 21 gru 2007, 23:46
autor: KolczyK
dzwon do RUDEJ tel maszw profilu, napewno odpowie Ci tez na PW :grin:

[ Dodano: 2007-12-21, 23:48 ]
stawialbym na lepsze zbiewranie sie w dolnej czesci obrotow, lepsze odprowadzenie spalin, zapewne spalanie troszke wzrosnie, po synchronizacji powinno dojsc do normy. chociaz roznie to ze spalaniem bywa...nie LUKE...?

: pt 21 gru 2007, 23:53
autor: Lucek
nie stresuj sie....
prawie nie odczujesz zmian :]

: czw 27 gru 2007, 22:23
autor: Mazi
Wydech już założony na moto, tylko jeszcze nie odpalałem silnika, bo bak zdjęty i liczniki (kleję owiewki). Jak go uruchomie, to napisze jak wrażenia! Od oryginalnego jest sporo lżejszy i ma mniejszą średnicę.
Ponawiam pytanie: gdzie w okolicy 3miasta znajdę mechanika, co by się znał na ustawieniu gaźników w naszych maszynkach?

: pt 28 gru 2007, 00:44
autor: KolczyK
DZWOŃ DO RUDEJ stary !!!!! to da Ci namiary ....

: pt 28 gru 2007, 16:31
autor: Mazi
No jak sie dziewczyna nie wypowie na forum, to bendę ją męczył potem na priva.

: ndz 30 gru 2007, 00:36
autor: Fabiq
dorzuc do tego jeszcze dynojety i bedzie luxior, na koniec regulacja, tak prawde mowiac gdybys chcial to zrobic profesjonalnie to tylko hamownia pomoze ci to zgrac ze soba zeby efekt byl, a tak to poza wiekszym spalaniem to chyba nic nie poczujesz, no moze bedzie w uszach lepiej dudnic :D

: ndz 30 gru 2007, 10:40
autor: Ruda i Piotr
Dopiero weszłam na forum i przeczytalam Twojego posta ;-)

Nr masz na pw.

Pozdrawiam

R

: sob 05 sty 2008, 21:11
autor: Mazi
Pytanko jeszcze następujące: czy do nowo zakupionego filtra K&N dają w pudełku te chemikalia do mycia i oliwienia, czy jest suchy i goły? Bo nie wiem, czy od razu kupować zestaw do czyszczenia, czy może z filtrem już będzie...?

: sob 05 sty 2008, 21:14
autor: Ruda i Piotr
Mazi pisze:Bo nie wiem, czy od razu kupować zestaw do czyszczenia, czy może z filtrem już będzie...?
Najlepiej zapytaj Macieja co i jak masz kupic, on Ci nawet ćwierc niepotrzebnego elementu nie karze zakupić. Facet naprawde sie na tym zna i to lubi. Nawet telefonicznie Ci udzieli porady :grin:

R

: sob 05 sty 2008, 21:24
autor: wasyl
Filtr jest już nasycony.
Dopiero po czasie jak będziesz chciał umyc musisz kupi chemię.

: wt 22 sty 2008, 22:27
autor: Mariano
Tak jak wcześniej koledzy napisali. Najlepiej jeszcze zapodać dysze dynojet i pojechać na ustawianie. Synchro gaźników w zasadzie ma znaczenie tylko na wolnych obrotach i nie wpływa na podniesienie osiągów. Ustawianie składu mieszanki nie jest takie proste. Jeśli nie masz otworów w kolektorach wydechowych to mechanik bedzie miał problem. Żeby wyrególowac skład mieszanki trzeba sonde zapodać do wydechu. Problem w przypadku motocykli jest taki ze sonda musi być umieszczona w spalinach rególowanego gaźnika (czyli bezpośrenio w kolanku wydechowym). Generalnie patent na to jest taki że wiercą otwory w kolankach. Po rególacji gwintują i wkręcają śrubke. Partyzancki sposób na rególacje mieszanki po czyszczeniu gaźników jest taki ze przed wykręceniem śróby rególacyjnej wkręcasz ją do końca i liczysz obroty. Po myciu gaźników wkręcasz śróby w takim samym położeniu. W zasadzie mozna jeszcze spróbowac zdjąc i wydech spróbowac umieszczac sąde w poszczególnych kolektorach ale ja nie próbowałem jeszcze tego patentu. Przyłączając sie do poprzednich wypowiedzi wymiana filtra i wydechu nie wpłynie na odczuwalne podniesienie osiągów.
A co do specyfików do mycia filtra to ja przesmigałem na mojim około 10 tyś i jeszcze nie wymaga prania. Specyfik do czyszczenia składa sie z szamponu i olejku. Starczy spokojnie na kilka zabiegów ;-)