SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
Awatar użytkownika
mozek
pisarz
pisarz
Posty: 329
Rejestracja: śr 23 paź 2013, 19:59
Model VFR: VTEC
Imię: Ksystof
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wilno

Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Post autor: mozek » czw 03 gru 2015, 20:42

jakiego przegladu (co trzeba wymienic) w VTEC'u przy 60000 i 72000km oczywiscie oprocz oleju i filtrow.
dziekuje

Cimaj
pisarz
pisarz
Posty: 442
Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
Model VFR: Z1000SX 17-
Imię: Kamil
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Post autor: Cimaj » czw 03 gru 2015, 22:12

Zaper pisze:Do odpowietrzania użyj strzykawki i wężyk, tzn zamiast przepychać pompując nożnym to wyciagaj,
No jasne :) - w fazerze tak robiłem. Tym razem zainwestowałem w ręczną pompkę próżniową więc powinno być dużo prościej.

Cimaj
pisarz
pisarz
Posty: 442
Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
Model VFR: Z1000SX 17-
Imię: Kamil
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Post autor: Cimaj » pt 11 gru 2015, 22:16

Dobra, trochę ogarniam sam sprzęt: te podstawowe sprawy :) powiedzcie czy przy wymianie rozrządu w VTEC-u spuszczany jest płyn chłodzący z moto przy okazji? Nie wiem czy wymieniać czy czekać do zmiany rozrządu.

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Post autor: PETER » pt 11 gru 2015, 23:45

wyjmowane są chłodnice więc już sam będziesz wiedział
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Cimaj
pisarz
pisarz
Posty: 442
Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
Model VFR: Z1000SX 17-
Imię: Kamil
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Post autor: Cimaj » pt 11 gru 2015, 23:55

:) to już wiem. Dzięki PETER za odpowiedź.

Cimaj
pisarz
pisarz
Posty: 442
Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
Model VFR: Z1000SX 17-
Imię: Kamil
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Post autor: Cimaj » ndz 20 gru 2015, 19:37

Panowie, jak wyjmuje się z kierownicy wewnętrzną część ciężarka? I to na dodatek z ciężarkiem zewnętrznym. Niestety śruba od ciężarka zewnętrznego za chiny ludowe nie chce się odkręcić - ktoś ładnie to zakleił.

Awatar użytkownika
Niron
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
Model VFR: RC46 '01
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siemień

Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Post autor: Niron » pn 21 gru 2015, 05:34

Odkręcałem to kilka razy i powiem szczerze, że po za opcją odkręcenia tej śrubki, nie znam innej metody, od środka raczej jest to nie wykonalne, bo niby jak? Powiem szczerze że jak musisz to wykręcić to nie wiem czy coś po za szliferką zostaje, ale wtedy trzeba nowe ciężarki kupić :|
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI

Zaper
klepacz
klepacz
Posty: 705
Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
Model VFR: DL 1000 Vstrom K2
Imię: Krzysztof
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Post autor: Zaper » pn 21 gru 2015, 07:57

A rozwiercić śrubę małym wiertłem próbowałeś ?

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Model VFR: 800 FI '01
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Post autor: Arnold » pn 21 gru 2015, 16:48

Pomału bo dojdzie do szlifierkoczynów. Żeby odkręcić śrubkę z zewnętrznego ciężarka to trzeba złapać za ciężarek żeby się nie obracał i porządnym śrubokrętem odkręcać śrubkę. No i teraz widzimy wewnętrzny ciężarek. Po bokach wystają dwie blaszki które nachodzą na czoło kierownicy. To jest zatrzask ciężarka. Trzeba je ścisnąć i wtedy można wyciągnąć go np. ciągnąc za śrubkę. Z tego co mi się kojarzy to zapadki chyba nawet widać w wycięciach kierownicy ale nie jestem pewny.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Niron
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
Model VFR: RC46 '01
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Siemień

Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Post autor: Niron » pn 21 gru 2015, 19:18

mądrego to i słucha się dobrze :)
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI

wojtek101
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 50
Rejestracja: śr 16 wrz 2015, 16:42
Imię: Wojtek
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Post autor: wojtek101 » wt 22 gru 2015, 17:23

Odebrałem w sobotę maszynę od mechanika i tak wyszło, że nawinęło się 350km :D

Powstało pytanie podczas jazdy: gdzie jest zainstalowany czujnik temperatury zewnętrznej, pytam bo podczas jazdy temperatura rośnie o ok 2-3 stopnie i nie wiem czy nie jest zainstalowany w złym miejscu.

Druga rzecz która mnie zastanawia to jak ja mogłem myśleć wcześniej o innej maszynie szosowej :D :oops:

Cimaj
pisarz
pisarz
Posty: 442
Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
Model VFR: Z1000SX 17-
Imię: Kamil
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

Post autor: Cimaj » wt 22 gru 2015, 22:08

Wybrałem jednak opcję mniej inwazyjne. Rozwierciłem łeb śruby a dalej to już poszło.
    wojtek101 pisze:Powstało pytanie podczas jazdy: gdzie jest zainstalowany czujnik temperatury zewnętrznej, pytam bo podczas jazdy temperatura rośnie o ok 2-3 stopnie i nie wiem czy nie jest zainstalowany w złym miejscu.
    Poszukaj przy stelażu po lewej stronie czachy. Jest tam na kablu taki czarny dzydzelek z sruba.

    Awatar użytkownika
    Arnold
    ostry klepacz
    ostry klepacz
    Posty: 2421
    Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
    Model VFR: 800 FI '01
    Imię: Arnold
    województwo: opolskie
    Płeć: Mężczyzna
    Lokalizacja: Opole
    Kontakt:

    Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

    Post autor: Arnold » śr 23 gru 2015, 06:24

    Czujnik temp. zew. jest na prawym wypełnieniu pod kierownicą od środka owiewek. Zawyża bo leci na niego nagrzane powietrze z kolektorów wydechowych i głowicy.
    Obrazek

    Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

    wojtek101
    zadomowiony
    zadomowiony
    Posty: 50
    Rejestracja: śr 16 wrz 2015, 16:42
    Imię: Wojtek
    województwo: wielkopolskie
    Płeć: Mężczyzna

    Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

    Post autor: wojtek101 » sob 02 sty 2016, 20:18

    Cześć, kolejne szybkie pytanko.
    Jak i gdzie wy montujecie uchwyty na GPS??, brakuje mi jakiejś rurki żeby złapać obejmą...

    Zaper
    klepacz
    klepacz
    Posty: 705
    Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
    Model VFR: DL 1000 Vstrom K2
    Imię: Krzysztof
    województwo: małopolskie
    Płeć: Mężczyzna
    Lokalizacja: Nowy Sącz
    Kontakt:

    Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI

    Post autor: Zaper » sob 02 sty 2016, 21:39

    Mam dorobiony adapter ręcznie z płaskownika, płaskownik zamontować możesz gdzie zechcesz np do wieczka od płynu sprzegłowego

    ODPOWIEDZ

    Kto jest online

    Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości