SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
- mozek
- pisarz
- Posty: 329
- Rejestracja: śr 23 paź 2013, 19:59
- Model VFR: VTEC
- Imię: Ksystof
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wilno
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
jakiego przegladu (co trzeba wymienic) w VTEC'u przy 60000 i 72000km oczywiscie oprocz oleju i filtrow.
dziekuje
dziekuje
-
- pisarz
- Posty: 442
- Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
- Model VFR: Z1000SX 17-
- Imię: Kamil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
No jasne - w fazerze tak robiłem. Tym razem zainwestowałem w ręczną pompkę próżniową więc powinno być dużo prościej.Zaper pisze:Do odpowietrzania użyj strzykawki i wężyk, tzn zamiast przepychać pompując nożnym to wyciagaj,
-
- pisarz
- Posty: 442
- Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
- Model VFR: Z1000SX 17-
- Imię: Kamil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Dobra, trochę ogarniam sam sprzęt: te podstawowe sprawy powiedzcie czy przy wymianie rozrządu w VTEC-u spuszczany jest płyn chłodzący z moto przy okazji? Nie wiem czy wymieniać czy czekać do zmiany rozrządu.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
wyjmowane są chłodnice więc już sam będziesz wiedział
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
- pisarz
- Posty: 442
- Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
- Model VFR: Z1000SX 17-
- Imię: Kamil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
to już wiem. Dzięki PETER za odpowiedź.
-
- pisarz
- Posty: 442
- Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
- Model VFR: Z1000SX 17-
- Imię: Kamil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Panowie, jak wyjmuje się z kierownicy wewnętrzną część ciężarka? I to na dodatek z ciężarkiem zewnętrznym. Niestety śruba od ciężarka zewnętrznego za chiny ludowe nie chce się odkręcić - ktoś ładnie to zakleił.
- Niron
- klepacz
- Posty: 652
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- Model VFR: RC46 '01
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Odkręcałem to kilka razy i powiem szczerze, że po za opcją odkręcenia tej śrubki, nie znam innej metody, od środka raczej jest to nie wykonalne, bo niby jak? Powiem szczerze że jak musisz to wykręcić to nie wiem czy coś po za szliferką zostaje, ale wtedy trzeba nowe ciężarki kupić
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Model VFR: DL 1000 Vstrom K2
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
A rozwiercić śrubę małym wiertłem próbowałeś ?
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Model VFR: 800 FI '01
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Pomału bo dojdzie do szlifierkoczynów. Żeby odkręcić śrubkę z zewnętrznego ciężarka to trzeba złapać za ciężarek żeby się nie obracał i porządnym śrubokrętem odkręcać śrubkę. No i teraz widzimy wewnętrzny ciężarek. Po bokach wystają dwie blaszki które nachodzą na czoło kierownicy. To jest zatrzask ciężarka. Trzeba je ścisnąć i wtedy można wyciągnąć go np. ciągnąc za śrubkę. Z tego co mi się kojarzy to zapadki chyba nawet widać w wycięciach kierownicy ale nie jestem pewny.
- Niron
- klepacz
- Posty: 652
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- Model VFR: RC46 '01
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
mądrego to i słucha się dobrze
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
-
- zadomowiony
- Posty: 50
- Rejestracja: śr 16 wrz 2015, 16:42
- Imię: Wojtek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Odebrałem w sobotę maszynę od mechanika i tak wyszło, że nawinęło się 350km
Powstało pytanie podczas jazdy: gdzie jest zainstalowany czujnik temperatury zewnętrznej, pytam bo podczas jazdy temperatura rośnie o ok 2-3 stopnie i nie wiem czy nie jest zainstalowany w złym miejscu.
Druga rzecz która mnie zastanawia to jak ja mogłem myśleć wcześniej o innej maszynie szosowej
Powstało pytanie podczas jazdy: gdzie jest zainstalowany czujnik temperatury zewnętrznej, pytam bo podczas jazdy temperatura rośnie o ok 2-3 stopnie i nie wiem czy nie jest zainstalowany w złym miejscu.
Druga rzecz która mnie zastanawia to jak ja mogłem myśleć wcześniej o innej maszynie szosowej
-
- pisarz
- Posty: 442
- Rejestracja: pt 18 lip 2014, 21:17
- Model VFR: Z1000SX 17-
- Imię: Kamil
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Wybrałem jednak opcję mniej inwazyjne. Rozwierciłem łeb śruby a dalej to już poszło.
Poszukaj przy stelażu po lewej stronie czachy. Jest tam na kablu taki czarny dzydzelek z sruba.wojtek101 pisze:Powstało pytanie podczas jazdy: gdzie jest zainstalowany czujnik temperatury zewnętrznej, pytam bo podczas jazdy temperatura rośnie o ok 2-3 stopnie i nie wiem czy nie jest zainstalowany w złym miejscu.
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Model VFR: 800 FI '01
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Czujnik temp. zew. jest na prawym wypełnieniu pod kierownicą od środka owiewek. Zawyża bo leci na niego nagrzane powietrze z kolektorów wydechowych i głowicy.
-
- zadomowiony
- Posty: 50
- Rejestracja: śr 16 wrz 2015, 16:42
- Imię: Wojtek
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Cześć, kolejne szybkie pytanko.
Jak i gdzie wy montujecie uchwyty na GPS??, brakuje mi jakiejś rurki żeby złapać obejmą...
Jak i gdzie wy montujecie uchwyty na GPS??, brakuje mi jakiejś rurki żeby złapać obejmą...
-
- klepacz
- Posty: 705
- Rejestracja: pn 12 maja 2014, 18:04
- Model VFR: DL 1000 Vstrom K2
- Imię: Krzysztof
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: SZYBKIE PYTANIA / SZYBKIE ODPOWIEDZI
Mam dorobiony adapter ręcznie z płaskownika, płaskownik zamontować możesz gdzie zechcesz np do wieczka od płynu sprzegłowego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości