Strona 1 z 1
czerwone pole na obrotomierzu
: ndz 16 gru 2007, 14:00
autor: marekk
Witam mam vfr z '91 przywieziona ze Szwajcarii i na obrotomierzu sa dwa czerwone pola jedno tak jak wszędzie pod cyframi zaczyna sie od okolo 11000 obr./min. i drugie nad skalą od około 9000 obr./min. wie ktoś może co oznacza to górne czerwone pole z góry dzieki za pomoc
pozdrawiam
: ndz 16 gru 2007, 14:03
autor: Lucek
mysle ze powinienes w tych obrotach trzymac slnik bo wtedy sie najlepiej czuje....
to jesgo optymalne obroty pracy
na pewno i Ty i on bedziecie zadwoleni

: ndz 16 gru 2007, 14:15
autor: ppamula
te okolice 9000 obrotów to obszar największej mocy
: ndz 16 gru 2007, 15:07
autor: marekk
Dzieki za pomoc
: wt 18 gru 2007, 15:35
autor: Dejw
Widziałem kiedyś cbr1000f z czerwonym polem juz od 6tys obr i ten egzemplarz był zdławiony od nowości ( chyba fabrycznie czy coś ) .
: śr 19 gru 2007, 23:15
autor: Buła
witam,ja tez mam taka VFR,i tez ze Szwajcari i w moim przypadku jest moto raczej napewno blokowane ale juz wiem jak,chyba a jak u ciebie z osiagami moto

: czw 20 gru 2007, 16:00
autor: marekk
200km/h już jechałem a poprzedni właściciel podobno jechał 240km/h także mam nadzieje że nie jest zablokowana, przyspieszenia nie sprawdzałem, a jak u ciebie z osiagami ?
: czw 20 gru 2007, 21:14
autor: Buła
marekk pisze:200km/h już jechałem a poprzedni właściciel podobno jechał 240km/h także mam nadzieje że nie jest zablokowana, przyspieszenia nie sprawdzałem, a jak u ciebie z osiagami ?
witam,czyli napewno nie masz blokowanej,ja na mojej maks 190 i ani kilometra wiecej ale prawdopodobnie blokowana mam na module

: pt 21 gru 2007, 17:13
autor: mrf
Bula, prawdopodobnie masz ten problem, ktory mial Vlaad ze swoja czyli dżapańska wersja

: sob 22 gru 2007, 00:47
autor: kiki
ja mam szwajcara

. Tez mam 2 pola i moje moto jest zdławione(chyba na module)

ale ktoś załozył fajny trik

- taki mały przełącznik co na jednej pozycji własnie jest zdławiony(ledwo co idzie) a po przełączenie na druga pozycje idzie jak diabli

: sob 22 gru 2007, 11:28
autor: marekk
czyli moje pewnie też było zblokowane ale ktoś już zrobił robotę za mnie ale jakby nie patrzeć od tego pierwszego czerwonego pola idzie jak diabli bo zaczyna sie max moment obrotowy
: ndz 23 gru 2007, 12:21
autor: Buła
mrf pisze:Bula, prawdopodobnie masz ten problem, ktory mial Vlaad ze swoja czyli dżapańska wersja

witam,japonskiej wersji raczej nie mam bo tez mam ze szwajcarii
[ Dodano: 2007-12-23, 12:23 ]
kiki pisze:ja mam szwajcara

. Tez mam 2 pola i moje moto jest zdławione(chyba na module)

ale ktoś załozył fajny trik

- taki mały przełącznik co na jednej pozycji własnie jest zdławiony(ledwo co idzie) a po przełączenie na druga pozycje idzie jak diabli

tak sie skąłda ze jak rozbierałem moto to tez odkryłem taki tajemnu przełoncznik i nie wiem do czego on słuzy ale od tego przełoncznika ida kable do modułu zaplonowego i napewno nie jest to jakies odciecie zapłonu,takze dowiem sie dopiero chyba na wiosne co to jest jak poskałdam moto.
: czw 27 gru 2007, 17:25
autor: Vlaad
Buła pisze:mrf pisze:Bula, prawdopodobnie masz ten problem, ktory mial Vlaad ze swoja czyli dżapańska wersja

witam,japonskiej wersji raczej nie mam bo tez mam ze szwajcarii
Być może moduł padł i ktoś wstawił moduł "japoński". Co prawda jest to dość mało prawdopodobne, ale kto wie?
Jeżeli chcesz sprawdzić czy jest to wina modułu, musisz wstawić na chwilę pożyczony "europejski" i sprawdzić jak z tym lata twoja vfr-a.
aVe cycki & vfr
: pt 28 gru 2007, 16:42
autor: Buła
Vlaad pisze:Być może moduł padł i ktoś wstawił moduł "japoński". Co prawda jest to dość mało prawdopodobne, ale kto wie?
Jeżeli chcesz sprawdzić czy jest to wina modułu, musisz wstawić na chwilę pożyczony "europejski" i sprawdzić jak z tym lata twoja vfr-a.
witam,ale o tym to sie chyba dopiero dowiem w nowym sezonie,moto stoi rozebrane a zreszta nie mam w okolicy nikogo kto smiga VFR
