Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
daro666
bywalec
bywalec
Posty: 29
Rejestracja: ndz 20 lip 2014, 17:45
Imię: Daro
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna

Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI

Post autor: daro666 » śr 02 wrz 2015, 19:48

Siemka To znowu ja dręczyciel :D .
Moje pytanie brzmi: w jakiej kolejności jest praca tłoków w Vfr 800 FI.
Pytanie padło gdyż jak wspomniałem we wcześniejszym poście na temat sprzęgła mam ciekawy plan na ciekawy układ wydechowy i chciałbym uzyskać ciekawe brzmienie :lol:
Pozdrawiam i czekam.

Awatar użytkownika
KidRackBrawura
pisarz
pisarz
Posty: 313
Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
Imię: Tomasz
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tuliszków

Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI

Post autor: KidRackBrawura » śr 02 wrz 2015, 20:06

3 - 11 w service manual
lewy tył, lewy przód, prawy tył, prawy przód
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.

daro666
bywalec
bywalec
Posty: 29
Rejestracja: ndz 20 lip 2014, 17:45
Imię: Daro
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI

Post autor: daro666 » śr 02 wrz 2015, 20:33

i o to chodzilo :D dzieki wielkie ....manuala jeszcze nie sciagnalem :?

Awatar użytkownika
magik
klepacz
klepacz
Posty: 501
Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
Imię: Mathias
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SG

Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI

Post autor: magik » śr 02 wrz 2015, 23:08

A bierzesz się za poprawianie skosnookich inżynierów....
Wiem że to nudne i pewnie się powtórzę, ale długość i kształt kanału wylotowego spalin ma znaczenie dla pracy silnika, takie tam parametry jak prędkość wylotowa spalin ciśnienie temperatura. Tak dzisiaj większość takich domorosłych manewrów załatwia sonda lambda. Tylko potem lament że coś zawory gniazda zaworowe. Mimo sondy dziś trzeba wszystko na kompie wystroic.

Dlatego początkującym tuningiwcom polecił bym poukładane jakiegoś gaznikowego oldtimer'a od samego zera i eksperymenty z tłumiki gaznikiem Przy tym zestawie jeszcze przy jednocylindrowcu widać to namacalnie

PS honda to nie jakiś fortepian żeby bawić się w brzmienie

daro666
bywalec
bywalec
Posty: 29
Rejestracja: ndz 20 lip 2014, 17:45
Imię: Daro
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI

Post autor: daro666 » czw 03 wrz 2015, 17:50

Jak to mówią "mój cyrk moje małpy" :D
Tak się składa że wiem o tym co piszesz w temacie prędkości spalin itp.
Ja patrze na to w ten sposób: albo masz pasje i się dobrze bawisz , albo kupujesz sprzęt stawiasz w garażu i tylko patrzysz pucujesz a jak wjedziesz to nie daj boże srak
naptaka i będzie odbarwienie na lakierze.
Takie moje zdanie i nie musisz się z nim zgodzić.
Zdupczy się to będę miał zajęcie po sezonie :biggrin

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI

Post autor: kiki » czw 03 wrz 2015, 20:26

Numeracja cylindrów nie jest równoznaczna z kolejnością zapłonów!!!

W VFR tak to idzie:
1->3 ->2-> 4

pozdro
kiki

Awatar użytkownika
magik
klepacz
klepacz
Posty: 501
Rejestracja: wt 13 kwie 2010, 17:55
Imię: Mathias
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SG

Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI

Post autor: magik » czw 03 wrz 2015, 21:48

kiki pisze:W VFR tak to idzie:
1->3 ->2-> 4
dokładnie tak.....

A rób sobie co chcesz tylko szkoda psuć tak kultowy sprzęt dla jakiegoś brzmienia....
Lepiej byś się zastosował do swojej rady i jeździł a nie psuł, ale życzę powodzenia
W końcu to Twoja małpa.....

Awatar użytkownika
KidRackBrawura
pisarz
pisarz
Posty: 313
Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
Imię: Tomasz
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tuliszków

Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI

Post autor: KidRackBrawura » pt 04 wrz 2015, 06:04

kiki pisze: W VFR tak to idzie:
1->3 ->2-> 4
faktycznie w przytoczonym rozdziale jest o ustawianiu głowicy. Ale taki sam rysunek widziałem odnośnie kolejności pracy cylindrów, z tym że teraz nie mogę go znaleźć. Sorry za wprowadzenie w błąd i dzięki za czujność Kiki :)
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.

Awatar użytkownika
KidRackBrawura
pisarz
pisarz
Posty: 313
Rejestracja: pt 14 sty 2011, 18:50
Imię: Tomasz
województwo: wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Tuliszków

Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI

Post autor: KidRackBrawura » pt 04 wrz 2015, 08:37

Znalazłem w haynesie, jest tak jak Kiki pisze.
It`s that old running wide problem again.
If in doubt, flat out.

daro666
bywalec
bywalec
Posty: 29
Rejestracja: ndz 20 lip 2014, 17:45
Imię: Daro
województwo: dolnośląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Kolejnosc pracy tloków w Honda Vfr 800 FI

Post autor: daro666 » pt 04 wrz 2015, 17:38

Spoko i dzięki za pomoc...
Co do wydechu 90 procent producentów
robi wydechy przelotowe z dolaczonym db killerem i jakos każdy jeździ. Tak na poważnie wiem ze to kultowy sprzęt ale nie będę go całe życie trzymał średnio każdy z nas co 2-4 sezonów zmienia maszyny
Brak ładnego brzmienia z silnikiem w układzie V to powinien być wstyd dla "skosnookich inżynierów "
jeszcze raz dzięki za info oraz rady Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości