Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
-
Niron
- klepacz

- Posty: 674
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Post
autor: Niron » pn 23 lut 2015, 19:54
dziś przy rozbieraniu i serwisowaniu moto przed sezonem napotkałem 2 rzeczy które nie wiem do czego są i co się z nimi robi
1 rzecz co to jest? widzę że czegoś tam brakuję pytanie czego i gdzie to zamontować z 2-giej strony?
2 rzecz to jest taki przewodzik wygląda jak by miał być gdzieś podłączony tylko gdzie?

i łączy się tu przy ramie, wie ktoś coś?
„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
-
kubatron2
- klepacz

- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
Post
autor: kubatron2 » pn 23 lut 2015, 20:10
baro sensor czujnik ciśn. atmosfer.......zamienny z takim samym czujnikiem na air boksie i niczego mu nie brakuje.drugie to odpowietrzenie zbiornika paliwa o ile pamiec mnie nie myli
-
Arnold
- ostry klepacz

- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
-
Kontakt:
Post
autor: Arnold » pn 23 lut 2015, 20:12
Pierwszy to czujnik ciśnienia atmosferycznego. Tak sam jest pod airboxem i mierzy ciśnienie wewnątrz niego. Nic mu nie brakuje. Służą jako informacja dla komputera ile jest powietrza w airboxie wyliczona przez różnice ciśnień. Na tej podstawie komp wie ile podać paliwa. Dodatkowo wspomaga się sondami lambda.
Druga sprawa to przelew/odpowietrzenie baku. Ta rurka ma iść na dół jakby coś miało się przelać z baku to żeby nie ciekło po silniku. Ale koniec wężyka ma być w wetknięty do otworu w blaszce do której przykręca się owiewkę, widać na drugim zdjęciu.
Polecam ściągnąć sobie service manuala do moto. Na forum wrzucałem dwuczęściowego, jest on dla 800 FI przed jak i poliftowego.
Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych.

-
Niron
- klepacz

- Posty: 674
- Rejestracja: ndz 08 lut 2015, 23:20
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Siemień
Post
autor: Niron » pn 23 lut 2015, 21:38
podziękować chłopaki, myślałem że temu sensorowi coś brakuję bo widziałem coś podobnego właśnie z rurką wetkniętą w te miejsce co tu wydaje się że tego nie ma

a ta rurka była tak załamana i wyglądała jak by gdzieś miała być podłączona, dzięki za uspokojenie moich myśli

zaraz sobie popatrzę te manuale

„If everything seems under control you’re just not going fast enough”
CB 500 -> CBR 600 F3 -> VFR 800 FI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 219 gości