slizg sprzegla z pasazerem
: śr 06 sie 2014, 21:24
Slyszal ktos o podobnym przypadku ??
Dzis przewiozlem " puszystego" kolege na mojej rc 46, a ze sam waze okolo 85 kg, moto wyraznie duzo ociezalej sie zbieralo. Przy redukcji w celu wyprzedzenia, odwijam i przy okolo 7 tys obr/min obroty skoczyly o jakies 2-3 tys bez wzrostu predkosci. Wczesniej sprawdzalem sprzeglo czy sie nie slizga " w domowych warunkach ", ale nie rozbieralem go wiec nie wiem jak wygladaja sprezyny/tarcze. Jadac solo podobne sytuacje nie wystepuja. Silnik jest zalany Motulem. Tu pytanie do osob dluzej posiadajacych VFR... to norma przy takim obciazeniu silnika? czy oznaka konca sprzegla. Pozdrawiam z Tarnowa
Dzis przewiozlem " puszystego" kolege na mojej rc 46, a ze sam waze okolo 85 kg, moto wyraznie duzo ociezalej sie zbieralo. Przy redukcji w celu wyprzedzenia, odwijam i przy okolo 7 tys obr/min obroty skoczyly o jakies 2-3 tys bez wzrostu predkosci. Wczesniej sprawdzalem sprzeglo czy sie nie slizga " w domowych warunkach ", ale nie rozbieralem go wiec nie wiem jak wygladaja sprezyny/tarcze. Jadac solo podobne sytuacje nie wystepuja. Silnik jest zalany Motulem. Tu pytanie do osob dluzej posiadajacych VFR... to norma przy takim obciazeniu silnika? czy oznaka konca sprzegla. Pozdrawiam z Tarnowa