Strona 1 z 4

Ile "lecą" wasze VFR na poszczególnych biegach?

: śr 31 paź 2007, 17:46
autor: LeChiffre
W dokumentah mam wpisane 59KW i właśnie nie wiem, czy mam jakąś zablokowaną wersję, w internecie nie znalazłem informacji na ten temat. Może po v-max na poszczególnych biegach sprawdzę czy moja wersja mna mnie koni...


Pozdrawiam

: śr 31 paź 2007, 17:59
autor: ppamula
Po pierwsze skąd jesteś i co to znaczy JG bo mogę się tylko domyślać. My tu mammy w zwyczaju często się spotykać a informacja skąd ktoś pochodzi bardzo nam to ułatwia.

Po drugie wybież się na przejażdżkę z kimś podobną VFRką i będzie wiadomo.
Pierwszy i drugi bieg, razem na pustej drodze i wszystko jasne jak POLAM.
Sprawdzanie prędkościomierza przy jeźdezie na dowolnym biegu przy 14 000 obrotów to bardzo ryzykowne zwłaszcza jak masz 4,5 lub 6 bieg.
To grozi DZWONEM a my preferujemy bezpieczną jazdę, co nie znaczy wolną.
Lukanie na zegary przy dużej szybkości jest NIEBEZPIECZNE!
I już.

: śr 31 paź 2007, 18:45
autor: WiktorVFR
dobrze mowi dac mu herbaty!

: śr 31 paź 2007, 19:57
autor: Lucek
kolego jeleniej gory...
nie przejmuj sie chlopakami :D
powinienes miec cos ok 70kW
poza tym zdlawienie nie musi sie objawiac wolniejsza pred na biegach ale moze slabiej ciagnac pow pewnych obr i miec mniejsza Vmax...

: śr 31 paź 2007, 20:20
autor: DIDI
LeChiffre pisze:W dokumentah mam wpisane 59KW i właśnie nie wiem, czy mam jakąś zablokowaną wersję
a nie masz przypadkiem sprowadzanej ze Szwajcarii?? Bo podobno tam szły zdławione. Moja też ma podobno dławienie jakieś, bo szwajcarska jest a nie japońska :mrgreen: ale poweim tak. Nie przejmuje się tym bo niejedna RC 36 za mna nie nagania , wiec chyba to z tym dławieniem to ściema totalna. :mrgreen: V/max mam 240 kiedy chcę, a katalogowo ma być 235km/h, więc nie wiem jak to z tym dławieniem. Tym bardziej, ze to stara ksiazniczka jest :razz: Może u mnie to dławienie działa jak turbo :biggrin
tak na marginesie ja mam w dowodzie wbite 30 kW wiec twoja to i tak mocniejsza od mojej 2 razy :razz: Z tąmocą to podobno pisali tak niską bo podatek trzeba było wiekszy płacić czy cos. Takie to tam w tej unii mają przepisy :mrgreen: Pozdro

: śr 31 paź 2007, 20:36
autor: ppamula
Rzeczywiście ograniczenie mocy może objawiać się wolniejszym przyśpieszeniem a nie mniejszą predkością.
I nie gniewaj sie że tak nagadałem.
Dobrze jest dać się przejechać zaufanemu koledze na chwile na jednej prostej. Odrazu to wyczuje. Ale naprawdę zaufanemu. Bo z reguły maszyny się nie daje innym.
Z doświadzenia mechaników wiem że zakładane sa kryzy (już to gdzieś pisałem) na gaźniki zmniejszające średnicę gardzieli i w ten sposób ograniczanie mocy. Mechanik to w mig zauważy i może wymontować. potrzebne są mu tylko kombinerki i dwa klucze do podniesienia baku i airboxu.
O ile sobie przypominam kolega Badek mieszka w pobliżu jeżeli JG to Jelenia Góra. On jest bardzo doświadczonym i statecznym driverem. Zadzwoń do niego. Na pewno Ci pomoże.

: śr 31 paź 2007, 20:49
autor: DIDI
ppamula pisze:Z doświadzenia mechaników wiem że zakładane sa kryzy (już to gdzieś pisałem) na gaźniki zmniejszające średnicę gardzieli i w ten sposób ograniczanie mocy
Piotrze u mnie bodajże po prawej stronie pod owiewka jest jakieś ustrojstwo, nie iwem co to mozę to steruje czymś i to podobno ogranicza moc. Tyle ode mnie. 8)

: śr 31 paź 2007, 21:21
autor: Dejw
To ja dodam że zdławianie motocykli na zachodzie jest chyba po to że oni tam nie mogą po zdaniu prawka od razu wsiąść na niewiadomo ile koni . U nas też juz o tym myśleli w prawie. A co do dławienia , jak miałem kiedyś CBR z niemiec to była dłąwiona do 25kW i zrobili to właśnie na krućcach ssacych dając blaszki z małą średnicą na przelot mieszanki do cylindrów- motor wtedy w czasie jazdy nie wkrecał sie na wyokie obroty - 7000obr to byl max i predkosc 120km/h. Nie wystarczy tego wyjąć bo trzeba dać jeszcze do regulacji gaźników na ustawienie fabrycznej wartości składu mieszanki.

Pozdrawiam

: śr 31 paź 2007, 22:49
autor: Achmed
No pięknie ku.wa pięknie, pierwsze moto? i od razu za słabe? Synku jeszcze masz czas na odblokowanie pięknej jeśli jest zdławiona, nawiń trochę km tak z 10 tysi, a potem dopiero myśl nad jazdą na maxa, PRZEPRASZAM JEŚLI CIĘ URAZIŁEM, ale narazie naucz się jeżdźić VFR-ą, a nie od razu zaczynasz od sprawdzania v-max na każdym biegu,
swoją drogą nigdy nie zastanawiałem się ile moja sztuka ma koników, mi wystarcza to co jest, a trochę w życiu już pojeździłem różnymi wynalazkami.

Pozdrawiam

: śr 31 paź 2007, 22:58
autor: WiktorVFR
Dokladnie darowanej VFRce nie patrzy sie w cyclindry ona sama jezdzi i nie wazne ile ma kuni to motocykl z dusza a czy zdlawiony czy nie co za roznica 150 poleci to wstarczy a jak nie to zawsze zostaje sprzet mistrzow prostej R1 bez 2 biegu ktora najbardziej zasmakowala w oleju :)

: czw 01 lis 2007, 08:36
autor: Buła
witam,co do zdławionych VFR,moze byc tak ze zdławiona VFR ma mniejsza predkosc,np.wersje japonskie leca ,,tylko 190,, tak sie składa ze ja mam VFR ze szwajcarii i z dowodu wynika ze ma ona 74 konie chyba,tak prznajmniej obliczył mi facet w stacji diagnsotycznej na pierwszym przegladzie,tak ma marginiesie moja VFR chcac nie chcac nie chce przekroczyc 200 a wskazówka zatrzymuje sie w okolicach włąsnie 200,co do sposbów dłaiwnia to oprocz kryz na gaznikach moga byc jeszcze dłaiwone na module zapłonowym i to jest juz drozsza sprawa przy oddałwieniu.a u nie jest taki pataent ale sam nie wiem od czego on jest,otóz pewnego pieknego dnia odkryłem taki tajemniczy przełacznik pod zadupkiem,po zdjeciu owiewek okazało sie ze do tego przełacznika ida kabelki od modułu zapłonowego,te kableki sa trzy a jeden był odpiety,nie jest to zadny wyłacznik zapłonu ani nic takiego,sprawa ma sie tak ze nie wiem do czego to jest.

: czw 01 lis 2007, 08:59
autor: Fabiq
nie wiem jak wy ale ja zawsze sprawdzam czy motocykl jest wykastrowany poprzez osiagniecie maxymalnej predkosci, to jest chyba jedyny skuteczny i najprostszy sposob

faktycznie jesli chlopaku nie masz doswiadczenia to dobrze byloby pojezdzic troche zdlawiona wersja a pozniej zastanowic sie czy czasem tych kilka koni wiecej by ci sie nie przydalo, w sumie to fajna sytuacja, taki tuning gdy cie juz koniki nie bawia, sciagnac blokade, niektorzy sie przesiadaja na jakies hayabusy a ty masz lepsza sytuacje :)

: czw 01 lis 2007, 12:10
autor: LeChiffre
JG to Jelenia Góra:)Właściwie to mam 30 km do JG, ale wpisałem orientacyjnie;)Panowie, może nie jestem jakmimś supermistrzem z super doświadczeniem tak jak Wy (skoro tak na mnie wjeżdżacie to domniemam,że Wy takowymi jesteście)"Na karku" mam przejechane ok 20 000. Nigdzie nie pisałem, że to mój pierwszy motor, miałem wcześniej Honde cb450s 2 lata, właśnie też kupiłem ją zdławioną i ją odblokowałem. Chodziło mi oczywiście o v-max na pierwszych 2 biegach, może to w jakiś sposób pomoże mi ustalić czy mam zdławioną wersję. Jest mi po prostu przykro, że częśc kolegów oceniło mnie nawet mnie nie znając, smutne:(

: czw 01 lis 2007, 12:14
autor: wasyl
Nikt zapewne nie zrobił tego złośliwie - uwierz mi.

: czw 01 lis 2007, 12:20
autor: Lucek
1- ok95kph