Ile "lecą" wasze VFR na poszczególnych biegach?

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
LeChiffre
Posty: 16
Rejestracja: ndz 21 paź 2007, 21:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: JG
Kontakt:

Post autor: LeChiffre » czw 01 lis 2007, 15:45

Dzięki Luke właśnie o to mi chodziło.

Moja maszyna była ściągana z Austrii, w briefie ma wpisane 59 KW i v-max 220. Mam nadzieje ze to tylko kryzy na gaznikach, bo w cb byl inny walek rozrzadu

Awatar użytkownika
Ruda i Piotr
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3596
Rejestracja: wt 26 cze 2007, 10:23
Imię: Kasia
województwo: pomorskie
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Ruda i Piotr » czw 01 lis 2007, 15:55

LeChiffre pisze:. Jest mi po prostu przykro, że częśc kolegów oceniło mnie nawet mnie nie znając, smutne:(
Wszyscy pisali to w trosce o Ciebie, a nie nam Cie oceniać ;-)

R
Mamy dwie miłości- :rodzina i :motolove
VFR Viking SeXszyn North Roads

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » czw 01 lis 2007, 16:10

tak tak teraz to sie bronicie, pojechaliscie po chlopaku hehehe, spoko kolego nie nalezy miec do nikogo pretensji
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

LeChiffre
Posty: 16
Rejestracja: ndz 21 paź 2007, 21:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: JG
Kontakt:

Post autor: LeChiffre » pt 02 lis 2007, 13:18

hmm nie wiem jak z ta moca, ale wczoraj jechalem z plecakiem i na 2-ce z gazu jeszcze przednie kolo podnosilo:)

Awatar użytkownika
Draghar
pisarz
pisarz
Posty: 402
Rejestracja: czw 23 lis 2006, 17:52
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Draghar » pt 02 lis 2007, 13:49

Ja też wtrącę swoje 3 grosze

Nie ma szans byś określił na 100% czy sprzęt jest dławiony czy nie jeśli będziesz
sprawdzał ile poleci na 1, 2, 3 lub 4 biegu
Jeśli nie masz jakiegoś ograniczenia co do prędkości obrotowej - w co wątpię
to sprzęt nawet dławiony spokojnie na niskim biegu osiągnie taką samą prędkość co nie dławiony
Sprawa jest oczywista - na niskim biegu masz mniejszą prędkość co za tym idzie mniejsze opory powietrza. Nie jest ci potrzebna cała moc- nawet pewnie gdybyś miał tylko 30 koni to i tak byś rozpędził do tej samej prędkości na niskim biegu co przy 100 konikach
Inna sprawa to jak się sprzęt zbiera. Pomiar przyspieszenia od 0 do 100 mógłby ci pokazać czy masz zdławioną.
Druga możliwość to sprawdzenie maksymalnej na jakiejś autostradzie na 6 biegu,
jak poleci 240 to masz oddławioną - ale to ryzykowne.
Trzecia możliwość to sprawdzenie na hamowni.
Czwarta, to jak koledzy mówili, ktoś zaufany który ma VFR robi przejażdżkę i sprawdza czy nie jest mułowata.

A co do dławienia to w zachodnich krajach płacą OC za ilość koników w sprzęcie
więc dławią
podobno Hajka czasem ma tam 30 koni ale wystarczy dwa przewody spiąć i już ma nominalną
dławią na krućcach gaźnikowych, na kolektorach wydechowych, elektronicznie itp
zależy od sprzęta i fantazji dławiących
Przeważnie jednak poprzedni właściciele pierwsze co robią to oddławiają
w dowodzie może być wpisane że jest zredukowana ale papier wszystko przyjmie

Mam nadzieję że pomogłem
Pozdro

[ Dodano: 2007-11-02, 13:51 ]
Ps: Jak plecaczek waży troszkę to będzie ci na koło VFR-ka chciała wchodzić
środek ciężkości ci się przesuwa. :mrgreen:
Draghar

VFR Viking SEXszyn North Roads

Awatar użytkownika
Dejw
teksciarz
teksciarz
Posty: 176
Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
Imię: Dawid
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Dejw » pt 02 lis 2007, 15:12

Jeszcze dławią wkładając łożyska które się nie kręcą rotfl: :lol :silent

Awatar użytkownika
Struś
pisarz
pisarz
Posty: 242
Rejestracja: wt 02 paź 2007, 00:00
Imię: Sławek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Struś » pt 02 lis 2007, 19:15

Chyba nie pomogę, bo kiedy się rozpędzam to nie patrzę na zegary tylko na drogę. A jeśli chodzi o Vmax to kiedyś osiągnąłem całe 160 i mam wrażenie , że jeszcze troche by pociągnęła. Sam nie wiem jak to możliwe, ale faktem jest że czas zaczął inaczej płynąć przy tej prędkości :)
Życie to nie czas kiedy oddychasz tylko te chwile, kiedy zapiera Ci dech w piersiach...

Awatar użytkownika
Draghar
pisarz
pisarz
Posty: 402
Rejestracja: czw 23 lis 2006, 17:52
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Draghar » pt 02 lis 2007, 21:37

Dejw pisze:Jeszcze dławią wkładając łożyska które się nie kręcą rotfl: :lol :silent
Jeśli moto jest ściągnięte z niemiec to calkiem możliwe :mrgreen:
niemcy sa totalnie zboczeni :biggrin
Draghar

VFR Viking SEXszyn North Roads

LeChiffre
Posty: 16
Rejestracja: ndz 21 paź 2007, 21:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: JG
Kontakt:

Post autor: LeChiffre » pt 02 lis 2007, 22:49

Moj cb450s przzed oddlawieniem osiągała mniejsze prędkości na poszczególnych biegach,bo max moc była przy niższych obrotach, ale ona miała inny wałek rozrządu. Najlepiej rzeczywiscie byłoby się przejechac w towarzystwie innej vfr, dac sie komus przejechac, albo sprawdzic na hamowni...

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Fabiq
klepacz
klepacz
Posty: 1371
Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Fabiq » sob 03 lis 2007, 00:04

ja to jade na pas i cisne maneta opor, wszystko jasne jest w 10 minut :D
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769

Awatar użytkownika
DIDI
klepacz
klepacz
Posty: 1575
Rejestracja: pt 01 gru 2006, 23:11
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: DIDI » sob 03 lis 2007, 00:08

Fabiq pisze:ja to jade na pas i cisne maneta opor, wszystko jasne jest w 10 minut
patrzcie go jaki ochotnik :mrgreen:
Panie władzo jechałem szybko, bo ja kocham zapier...lać :)

DIDI

Awatar użytkownika
Struś
pisarz
pisarz
Posty: 242
Rejestracja: wt 02 paź 2007, 00:00
Imię: Sławek
województwo: pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Struś » ndz 04 lis 2007, 22:25

Struś pisze:A jeśli chodzi o Vmax to kiedyś osiągnąłem całe 160
Aha! Zapomniałem dodać, że mam skalę w mph :mrgreen:
Życie to nie czas kiedy oddychasz tylko te chwile, kiedy zapiera Ci dech w piersiach...

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » pn 05 lis 2007, 00:25

no wlasnie
tak myslalem
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

LeChiffre
Posty: 16
Rejestracja: ndz 21 paź 2007, 21:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: JG
Kontakt:

Post autor: LeChiffre » wt 06 lis 2007, 20:20

Panowie mam jeszcze jedno pytanie: Jaką prędkość maksymalną mieliscie podaną w briefie?(oczywiscie jak ktoś ściągał zza granicy). U mnie jest 220 km/h

marcus
bywalec
bywalec
Posty: 27
Rejestracja: śr 27 lut 2008, 23:10
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: marcus » pn 30 sie 2010, 12:00

Witam
Ja nie wiem o co chodzi z moją vfr-ką ale ja ostatnio sobie leciałem to więcej jak 190 nie chciała iść przyspieszenie się skończyło na 180 te 190 to już długie proszenie a w papierach mam 74kw więc nie wiem czy zdławiona czy nie czy jak.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości