Nowe pomysły Hondy
: wt 02 paź 2007, 11:30
Zmienne sterowanie cylindrami (VCM)
Dzięki wykorzystaniu technologii Hyper VTEC Honda opracowała system zmiennego sterowania cylindrami dla motocykli. Taka technologia pozwala sterować liczbą pracujących cylindrów na trzech poziomach – od dwóch do wszystkich czterech cylindrów. Dzięki temu uzyskano świetne osiągi, a zarazem niskie zużycie paliwa.
Silnik z ultra-niskim tarciem
Honda zaprezentowała nowy motocyklowy silnik z wyraźnie obniżonym wewnętrznym mechanicznym tarciem i podwójnym zapłonem, które podwyższa efektywność spalania. W wyniku tego powstał silnik klasy światowej z bardzo niskim poziomem tarcia.
znalazłem cos takiego - i tak sobię myślę... chłopaki - tylko nie przkombinujcie bo jak mi sie jeszcze cylindry zaczną wyłączać to będziecie mieć mnie lekko wqrwionego, a nie wiem czy miś lubi żółte mięcho
Dzięki wykorzystaniu technologii Hyper VTEC Honda opracowała system zmiennego sterowania cylindrami dla motocykli. Taka technologia pozwala sterować liczbą pracujących cylindrów na trzech poziomach – od dwóch do wszystkich czterech cylindrów. Dzięki temu uzyskano świetne osiągi, a zarazem niskie zużycie paliwa.
Silnik z ultra-niskim tarciem
Honda zaprezentowała nowy motocyklowy silnik z wyraźnie obniżonym wewnętrznym mechanicznym tarciem i podwójnym zapłonem, które podwyższa efektywność spalania. W wyniku tego powstał silnik klasy światowej z bardzo niskim poziomem tarcia.
znalazłem cos takiego - i tak sobię myślę... chłopaki - tylko nie przkombinujcie bo jak mi sie jeszcze cylindry zaczną wyłączać to będziecie mieć mnie lekko wqrwionego, a nie wiem czy miś lubi żółte mięcho