Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
-
Pendziorro
- bywalec

- Posty: 48
- Rejestracja: śr 20 lip 2011, 19:31
- Imię: Bart
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Pendziorro » śr 16 maja 2012, 21:44
Witam pytanie dotyczy może na pozór bardzo banalnej sprawy jaką jest wymiana świec w vfr 800 fi .Podpowiedzcie co trzeba rozebrać krok po kroku żeby dostać się do świec tych z przodu silnika

Dzisiaj zauważyłem że chyba trzeba zciągnąć owiewki boczne i wykręcić chłodnice oleju
Czy to wystarczy ???
Jedna droga jeden cel nowy sezon z VFR
-
śliniak290
- klepacz

- Posty: 1856
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Post
autor: śliniak290 » śr 16 maja 2012, 21:59
a w powitalni to kolega był

Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
-
Pendziorro
- bywalec

- Posty: 48
- Rejestracja: śr 20 lip 2011, 19:31
- Imię: Bart
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Pendziorro » śr 16 maja 2012, 22:18
....

Ostatnio zmieniony czw 17 maja 2012, 15:11 przez
Pendziorro, łącznie zmieniany 1 raz.
Jedna droga jeden cel nowy sezon z VFR
-
jm31
- pisarz

- Posty: 398
- Rejestracja: wt 26 sie 2008, 14:47
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jeruzal
Post
autor: jm31 » czw 17 maja 2012, 07:47
Nie musisz ściągać owiewek. Odkręcasz dwie śrubki trzymające chłodnicę oleju (dobry dostęp pod lampą). Lekko ją odchylasz i wykręcasz świece. Dasz radę. Pzdro.
-
kiki
- ostry klepacz

- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
-
Kontakt:
Post
autor: kiki » czw 17 maja 2012, 09:48
jm31 ma racje- odkręcasz chłodnice oleju, opuszczasz ją w dół i jakoś powoli dasz radę. W tylnych garach nawet nie trzeba zbiornika podnosić (ale z podniesionym bakiem jest łatwiej). Uważaj tylko aby w przednich cylindrach nie powyrywać, lub nie poprzecinać przewodów WN.
BTW - pozbyłem się zbędnego spamu

-
Pendziorro
- bywalec

- Posty: 48
- Rejestracja: śr 20 lip 2011, 19:31
- Imię: Bart
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Post
autor: Pendziorro » czw 17 maja 2012, 15:14
Wielkie dzięki wczoraj wymieniłem już te z tyłu tylko właśnie przednie zostawiłem bo nie wiedziałem jak się do tego zabrać żeby nie rozbebeszać całego motoru . Dzięki

Jedna droga jeden cel nowy sezon z VFR
-
brutoos
- pisarz

- Posty: 294
- Rejestracja: pn 23 lut 2009, 13:40
- Imię: Jacek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: brutoos » pt 18 maja 2012, 15:04
Szczerze, to dla mnie trudniej było tylne oblecieć, niż te przednie, a też się do nich zabierałem jak do wymiany rozrządu conajmniej

-
zalew
- pisarz

- Posty: 253
- Rejestracja: pn 22 sie 2011, 22:21
- Imię: Andrzej
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Złocieniec
Post
autor: zalew » pt 18 maja 2012, 16:56
kiki pisze: W tylnych garach nawet nie trzeba zbiornika podnosić (ale z podniesionym bakiem jest łatwiej)
No...znacznie łatwiej,szczerze mówiąc nigdy nawet nie próbowałem wymieniać tylnych bez podniesienia baku.Nie mam pojęcia jak wyczynia się taką kaskaderkę

Podejrzewam że dochodzi do głosu w tym przypadku przedłużka przegubowa,no ale ja jednak osobiście wolę podnieść baczysko i mieć dostęp jak należy

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 223 gości