Typowe usterki vfr
- armen1pl
- pisarz
- Posty: 354
- Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
- Imię: Arek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wyszków
Typowe usterki vfr
Witam, z góry informuje ze uzywalem wyszukiwarki i nic nie znalazlem. Tak jak to ujalem juz w powitalni powaznie planuje zakup vfr z rocznika 98-01. Na wielu internetowych stronach cala seria VFR opisana jest jako niemalże idealna i bez wad, ale z doswiadczenia wiem ze niemal kazdy sprzet ma jakies typowe przypadlosci...
Jak sprawa wyglada z rocznikami 98-01 ? Jezeli sie psuje to co?
pozdrawiam i lewa w górę ..
Jak sprawa wyglada z rocznikami 98-01 ? Jezeli sie psuje to co?
pozdrawiam i lewa w górę ..
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.
-
- pisarz
- Posty: 287
- Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Typowe usterki vfr
Główna wada to regulator napięcia. Ale jak kupisz tourmax-a czyli w
sumie oryginał to masz potem spokój na kilka sezonów.
W wyszukiwarce wpisz regulator lub ładowanie i będzie tego całkiem sporo.
Poza tym wad raczej brak.
sumie oryginał to masz potem spokój na kilka sezonów.
W wyszukiwarce wpisz regulator lub ładowanie i będzie tego całkiem sporo.
Poza tym wad raczej brak.
- armen1pl
- pisarz
- Posty: 354
- Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
- Imię: Arek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wyszków
Re: Typowe usterki vfr
a czy ten regulator siada np. przez dodatki typu grzane manetki czy poprostu wada fabryczna ?
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.
-
- pisarz
- Posty: 466
- Rejestracja: ndz 22 lis 2009, 09:45
- Imię: Adam
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: Typowe usterki vfr
"wada fabryczna"armen1pl pisze:a czy ten regulator siada np. przez dodatki typu grzane manetki czy poprostu wada fabryczna ?
Adam
- figaro
- ostry klepacz
- Posty: 2639
- Rejestracja: czw 14 lut 2008, 21:40
- Imię: Tomasz
- województwo: pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto; Rumia
Re: Typowe usterki vfr
To pięta achillesowa /fabryczna/ bardzo wielu modeli firmy Honda
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Groszek
- klepacz
- Posty: 616
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
- Kontakt:
Re: Typowe usterki vfr
Typową przypadłością są odpryski lakieru na tylnej feldze przy większym przebiegu. Poza tym trzeba uważać na łańcuch, bo się zużywa, i opony - te najgorzej :p
- Diego
- klepacz
- Posty: 1544
- Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 20:52
- Imię: Mirek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Płock city
Re: Typowe usterki vfr
VFRa to twarde moto,jeśli zaniedbasz standardowych przeglądów to w sumie tylko regler może Ci moto unieruchomić.
Rada-sprawdzac miernikiem prąd ładowania albo założyć miernik na stałe i mieć zakałę pod kontrolą oraz drugi regulator na zapas pod siedzeniem.
Rada-sprawdzac miernikiem prąd ładowania albo założyć miernik na stałe i mieć zakałę pod kontrolą oraz drugi regulator na zapas pod siedzeniem.
Jazda na motocyklu to najlepsze coś,co można robić w ubraniu
- armen1pl
- pisarz
- Posty: 354
- Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
- Imię: Arek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wyszków
Re: Typowe usterki vfr
widzialem ze ludzie przenosza regulator w inne, lepiej chlodzone miejsce?
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.
- śliniak290
- klepacz
- Posty: 1842
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Re: Typowe usterki vfr
także montują na nim wiatraczek od kompa
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
- Kudlaty
- teksciarz
- Posty: 155
- Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
- Imię: Kamil
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
Re: Typowe usterki vfr
armen1pl pisze: Na wielu internetowych stronach cala seria VFR opisana jest jako niemalże idealna i bez wad
Tyle ludzi nie mogło się mylić:D Nie ma typowej wady. Dużo ludzi mówi że VFR jest droga w utrzymaniu, ale to chyba jak każdy motocykl o większej pojemności. Jest trochę upierdliwa przy serwisowaniu np. u mnie padł termostat i żeby go wymienić to trzeba połowę motocykla rozebrać. Plastiki są przykręcone to specjalnych nakrętek które ze starości się psują (mnie taka nakrętka wpadła do stelaża zadupka i nie da się jej wyciągnąć). Do łożyska główki ramy też ciężko się dostać przez CBS (bardzo dużo przewodów). Jednak takich rzeczy nie robi się codziennie. Na co dzień ten motocykl jest idealny:)
- armen1pl
- pisarz
- Posty: 354
- Rejestracja: sob 10 gru 2011, 18:32
- Imię: Arek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wyszków
Re: Typowe usterki vfr
nakrętke spróbuj wyciagnac chwytakiem magnetycznym
Najpiękniejsza muzyka to ryk silnika.
- Kudlaty
- teksciarz
- Posty: 155
- Rejestracja: pt 24 gru 2010, 15:20
- Imię: Kamil
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Oświęcim
- Kontakt:
Re: Typowe usterki vfr
Nie da się bo otwór jest mały, nakrętka spadła od razu w dół (gdzieś tam przy baku jest) a stelaż jest stalowy więc prędzej magnes jego przyciągnie niż nakrętkę owiniętą w gumę:D Plus jest taki, że właśnie jest ona w tej gumie więc się nie tłucze:D bo gdyby wydawała jakieś dziwne dźwięki to byłbym w stanie rozciąć stelaż, żeby ją wyciągnąć;p
- mardok1980
- zadomowiony
- Posty: 86
- Rejestracja: pt 31 maja 2013, 17:37
- Imię: Hubert
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań-Smochowice,Warszawa-Tarchomin,
Re: Typowe usterki vfr
VFR niejest droga w utrzymaniu bo bardzo zadko bywa w serwisach lejesz tylko paliwo i smigasz a klocki,olej itp wymienia sie w kazdym sprzecie:)
-
- zadomowiony
- Posty: 81
- Rejestracja: ndz 01 maja 2011, 00:09
- Imię: Marcin
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Typowe usterki vfr
Jako wadę wymieniłbym kolektory wydechowe, które w rzędówkach łatwo wymienić i tanio można kupić.armen1pl pisze:Witam, z góry informuje ze uzywalem wyszukiwarki i nic nie znalazlem. Tak jak to ujalem juz w powitalni powaznie planuje zakup vfr z rocznika 98-01. Na wielu internetowych stronach cala seria VFR opisana jest jako niemalże idealna i bez wad, ale z doswiadczenia wiem ze niemal kazdy sprzet ma jakies typowe przypadlosci...
Jak sprawa wyglada z rocznikami 98-01 ? Jezeli sie psuje to co?
pozdrawiam i lewa w górę ..
Mimo, że zasadniczo są z nierdzewki, to jednak po latach eksploatacji przy pewnych obciążeniach i kontakcie z wodą stal traci swoje właściwości i zaczyna deczko gnić.
Jak szukałem rc 46 z większym przebiegiem ($$$) to patrzyłem głównie na kolektory i na to czy nie ma płynu chłodniczego w oleju.
Nie czyń jak ja czynię. Czyń jak nauczam.
- mardok1980
- zadomowiony
- Posty: 86
- Rejestracja: pt 31 maja 2013, 17:37
- Imię: Hubert
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań-Smochowice,Warszawa-Tarchomin,
Re: Typowe usterki vfr
zgadzam sie z Jahannem jesli chodzi o kolektory,szczególnie w sprzetach z Angli a najwiekszym chyba minusem jest bardzo mało albo wogóle brak niektórych czesci używanych jak np.zegary europejskie równiez kolektory ciezko znalesc używane co nieznaczy ze ich niema:) Rekompensuje to totalna bezawaryjnosc:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości