Witam na początek wyjaśnię o co biega , bo szukając odpowiedzi na forum na temat rodzaju żarówek używanych oryginalnie w vfr vtec napotkałem się (jak się okazało) z niewiedzą , więc zacząłem drążyć temat bo po tym jak zobaczyłem ze mam założone na światłach mijania żarówki H4 a na drogowych H7 a z paru postów przeczytanych na forum wynikało jasno ze ma być 4 razy H7 i że te H4 kilka osób już widziało w vtec'u i określili je jako przeróbki z niezrozumiałych powodów - dostałem piany że mam spierniczony, poprzerabiany reflektor.
Zacząłem rozkręcać z nastawieniem że natknę się na rozpiłowane gniazdo,czy jakoś powycinane itp w celu dopasowania do większej H4 szczena mi opadła jak się okazało że nic takiego tam nie ma i wszystko wygląda na oryginalne. Pierwsze co dopadłem serwisówkę no niewiele mi to wyjaśniło wiec zacząłem grzebać po necie i dzwonić po serwisach hondy po całej Polsce .Okazało się że to oryginalne wykonanie Hondy tyle że na Australię, Canadę (USA) i chyba także Japonię. Trochę się uspokoiłem lecz nie dał mi spokoju opis reflektora na http://www.sklep.motorista.pl/szukaj/mo ... R8003,5070, który wyraźnie sugeruje że na światła drogowe w moim modelu na Canade ma być H7 podane w nawiasie a na światła mijania (stanley) a nie H4 jakie miałem zresztą założone i których oprawa normalnie pasuje.
A co najciekawsze cena tej żarówki poprostu zaporowa 94 pln sztuka. Jak narazie żaden z serwisów hondy nie potrafił mi powiedzieć czym się rożni ta żarówka od H4 w związku z taką ceną i najlepsze że nie mają jej na stanie ani na magazynie w Polsce.
Czy ktoś może miał doczynienia z oryginałem "stanley" i może coś na ten temat powiedzieć? Czym one się różnią? Będe wdzięczny za jakiekolwiek info na ten temat:)
Żarówka reflektora vtec 2003r H4? H7?
-
- pisarz
- Posty: 287
- Rejestracja: czw 07 paź 2010, 09:22
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Jak masz zamontowaną h4 i światła są jak należy (znaczy, że nie oślepiają jako mijania i sprawdzają się) to tylko się cieszyć. Pomijam już koszt zakupu żarówek. Wiadomo jednak, że trwałość h4 raczej zdecydowanie przewyższa h7. Z tego co pamiętam kiedyś widziałem żarówkę h7 z domontowaną redukcją, która idealnie pasuje w reflektor z oprawką od h4, ale nie pamiętam w jakim motocyklu.
Do fi też teoretycznie i praktycznie stosuje się h4 choć w katalogu jest coś innego. Różnica jest taka, że oryginał ma 45W a h4 55W więc nieco lepiej świeci, jest lepiej dostępna, no i jest sporo tańsza. Sama oprawka jest identyczna
Jak twoje światła cię satysfakcjonują to nie kombinuj i zostań przy tej h4, to naprawdę żadna wada.
Do fi też teoretycznie i praktycznie stosuje się h4 choć w katalogu jest coś innego. Różnica jest taka, że oryginał ma 45W a h4 55W więc nieco lepiej świeci, jest lepiej dostępna, no i jest sporo tańsza. Sama oprawka jest identyczna
Jak twoje światła cię satysfakcjonują to nie kombinuj i zostań przy tej h4, to naprawdę żadna wada.
-
- teksciarz
- Posty: 189
- Rejestracja: ndz 12 gru 2010, 21:37
- Imię: KAMIL
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: BYTOM
drażni mnie fakt że mam wsadzone dwa żary a powinien być jeden bo drogowe są na osobnej żarówce
dodzwoniłem się do serwisu w Poznaniu i zaoferowali sią że ściągną oryginał i go porównaja ze zwykłą H4 bo sami nie byli w stanie nic powiedzieć na ten temat zresztą jak i pozostałe serwisy w Polsce. Zobaczymy co wydumają... Napewno napiszę co i jak. Podobno ma to się wydażyć w sobotę.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości