z tego co widzę, to trzeba obadac czym jest sterowany Engine Stop Relay, od str włącznika zapłonu plusem (bialoczarny), kolor Red/orange od str. czujnika położenia też sugeruje plus, zatem przekaźnik dostaje '-' w momencie przechyłu i otwiera/zamyka przekaźnik (na schemacie wygląda jak normalnie zamknięty, dlatego ciężko powiedziec która opcja).
Tak czy siak, ten czujnik steruje tylko przekaźnikiem 'zatrzymania silnika', więc wystarczy odpowiednio zasilic przekaznik i po problemie

(obadaj też, czy przekaznik nie jest sterowany jakimś mniejszym napięciem, np 5V, choć wątpie żeby tranzystor był wysterowany na taką wartość uce)
Jeśli na 12V to albo podasz mu +12 albo 0, opcje są dwie, żadna mu nie zaszkodzi, a która poprawna to sam zobaczysz
A nie lepiej kupic taki czujnik? Przy glebie wyłączy zapłon i masz spokój, bo ja w sumie bym wolał nie kombinować

podane wyżej rozwiązanie jest czysto teoretyczne
pozdro