Jakieś info o vfr V5???
- Krajan
- klepacz
- Posty: 1273
- Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
to zdjęcie już było pokazywane, ten motocykl to jest tylko FOTOMONTAŻ spekulantów.. a walorów sportowo-TURYSTYCZNYCH ten motocykl z obrazka nie ma ! jedyne co go łączy z VFR to tylny set (żywcem skopiowany Ctrl+C) z Vitka no i monowachacz ale już nie wiem z czego a rama przypomina CBR 1000rr, co wogóle nie pasuje do opisów z Musielliego odnośnie podwójnej ramy.
- musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
Za to pokazała nowego FireBladego... moim zdaniem wygląda kupowato w stosunku do poprzedniej wesji... nie wiem czym się tak jarają wszyscy na różnych listach dyskusyjnych - chyba tylko tym, że wyszedł nowy.maciek pisze:W Paryżu Honda nie pokazała nowej VFR
Za to nowy Transalp (700ccm) ma bardzo fajną okrągłą lampę

Ekskluzywne akcesoria motocyklowe marki RIZOMA
odnosnie nowej vfr takie tyci tyci info
http://sameerkumar.blogspot.com/2007/08 ... -2009.html
musieli,
faktycznie ten nowy blady to jakis taki dziwny
jak go zobaczylem pierwszy raz jekies 2-3 tyg temu (wtedy byly tylko zdjecia boku) to myslalem ze padne. Ale teraz jak tak sobie parze na te wszystkie fotki to mysle sobie ze nie bedzie tragedi jak sie go zobaczy na zywo. Tu link dla zainteresowanych -> http://www.fireblade.pl/sc59_zdjecia.php
Moim zdaniem najladniejsze fajery to 954 i 1000 z lat 04-07 i oczywiscie moja :-p
Sorrki za maly OT
Pozdrawiam
SzeFu
http://sameerkumar.blogspot.com/2007/08 ... -2009.html
musieli,
faktycznie ten nowy blady to jakis taki dziwny

Moim zdaniem najladniejsze fajery to 954 i 1000 z lat 04-07 i oczywiscie moja :-p
Sorrki za maly OT
Pozdrawiam
SzeFu
- Krajan
- klepacz
- Posty: 1273
- Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
oglądam te zdjęcia... i powiem że Honda chyba zmierza w złym kierunku, zamiast "odciążać swoje moto", nadać im co raz to lżejsze sylwetki, to CBR 1000 rr przypomina mi z przodu Varadero !!! Taki przyciężki i ppękaty przód. Wydech też taki pękaty, zarys bocznej owiewki tak jakoś bardzo pionowo wykrojony w porównaniu ze starszą wersją RRy..
I podsumowując subiektywnie: MI się nie podoba, poczekam aż na żywca sobie zobacze i oko sie przyzwyczai. Aż strach co będzie z VFR-ką
I podsumowując subiektywnie: MI się nie podoba, poczekam aż na żywca sobie zobacze i oko sie przyzwyczai. Aż strach co będzie z VFR-ką

- mors
- stary wyjadacz
- Posty: 3001
- Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
Zdziwiłbym się gdyby w Paryżu ją pokazali - jeśli wyjdzie to w przyszłym roku jak diabeł z pudełka
co do CeBRy - hmmm o gustach i kolorach sie nie dyskutuje. Wzięli i powyginali platiki inaczej - ale o co chodzi?
co do CeBRy - hmmm o gustach i kolorach sie nie dyskutuje. Wzięli i powyginali platiki inaczej - ale o co chodzi?
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS
- Fabiq
- klepacz
- Posty: 1371
- Rejestracja: sob 16 wrz 2006, 22:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
a mi sie marzy VFR w wersji 1000
odchudzona z dzielona kanapa agresywniejszym kątem glowki ramy i swiatelkami typu cbr 954 no i schowkiem pod kanapa pasazera!
wtedy moj ideal motocykla
, i przydaloby sie mniej plastyku i malowanie bardziej urozmaicone, chetnie zolta - do kasku by mi pasowala 




Ostatnio zmieniony śr 03 paź 2007, 14:27 przez Fabiq, łącznie zmieniany 1 raz.
potrzeba cos?! dzwon 509 870 769
- rommi
- ostry klepacz
- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
- Kontakt:
dokładnie!Fabiq pisze:a mi sie marzy VFR w wersji 1000odchudzona z dzielona kanapa agresywniejszym kontem glowki ramy i swiatelkami typu cbr 954 no i schowkiem pod kanapa pasazera!
wtedy moj ideal motocykla
, i przydaloby sie mniej plastyku i malowanie bardziej urozmaicone, chetnie zolta - do kasku by mi pasowala
no może nie dokońca trafiłeś z kolorem

- mors
- stary wyjadacz
- Posty: 3001
- Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
proponuję konkurs:
PYTANIE I:
Kiedy oficjalnie zostanie zaprezentowana
PYTANIE II:
V4 czy V5?
PYTANIE III:
jakie parametry - podac ile się chce.
Oczekują cenne nagrody dla osoby, która bedzie najbliższa prawdy (jazda na morsowej litrówce VFR
... w charakterze plecaka)
moje typy:
P I : wrzesień 2008
P II: V4
P III:
V=999ccm
Moc: 135KM przy 10500 obr/min
MOment 105Nm przy 8600 obr/min
monowahacz;
rozrząd na kołach zębatych;
bez technologii VTEC
masa w stanie suchym 208kg
2 krótkie wydechy
ksenony
już ją kocham
gdyby jeszcze miała
i coś tam upichciła - nie jakieś zimne flaki...
PYTANIE I:
Kiedy oficjalnie zostanie zaprezentowana
PYTANIE II:
V4 czy V5?
PYTANIE III:
jakie parametry - podac ile się chce.
Oczekują cenne nagrody dla osoby, która bedzie najbliższa prawdy (jazda na morsowej litrówce VFR

moje typy:
P I : wrzesień 2008
P II: V4
P III:
V=999ccm
Moc: 135KM przy 10500 obr/min
MOment 105Nm przy 8600 obr/min
monowahacz;
rozrząd na kołach zębatych;
bez technologii VTEC
masa w stanie suchym 208kg
2 krótkie wydechy
ksenony
już ją kocham


alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS
- Krajan
- klepacz
- Posty: 1273
- Rejestracja: ndz 04 cze 2006, 22:59
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Kontakt:
Widze że marzenia twoje rozwiewają wątpliwości o tym jak lubisz to kopnięcie przy 7 rpmmors pisze:V=999ccm
Moc: 135KM przy 10500 obr/min
MOment 105Nm przy 8600 obr/min
monowahacz;
rozrząd na kołach zębatych;
bez technologii VTEC
masa w stanie suchym 208kg
2 krótkie wydechy
ksenony

Odnośnie konkursu: nie będę wróżył z fusuffff

- mors
- stary wyjadacz
- Posty: 3001
- Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
przyznam, ze mam mieszane uczucia co do technologii VTEC.
Przyznam po cichu, ze lubię to kopnięcie w tyłek - jak Luke pokazywanie dupy po północy
ale:
Jeżeli ta technologia jest tylko po to (a tak piszą jajogłowi w pismach montoryzacyjnych), aby:
1. zmniejszyć emisje spalin w niższym zakresie obrotowym (normy EU)
2. ograniczyć hałas w nizszym zakresie obrotowym (normy EU)
to jako świadomy i praworządny obywatel Unii Europejskiej mam te konwencje i konwenanse tam gdzie Luke obnaża swoją piękniejsza stronę i to głęboko
Czy VTEC w RC46C ma za zadanie obniżyć konsumpcję paliwa?
Ja tego nie stwierdziłem. Może się mylę?
Jeżeli od 7000 po załączeniu dodatkowch zaworów jest pier.olnięcie to co by było gdyby wszystkie zawory pracowały od początku? Charakterystyka mocy i moentu przechodziłaby wyżej - miałbym więcej na dole. A to lubię (na gózre też może byc dużo (
)
System VTEC nie jest za darmo, a kasa, która na niego poszła została obcięta przy rozrządzie (tańsze łańcuchy)
Zalety zastosowania VTEC (w VFR800):
1. miły kopniak w dupę
2. niższa emisja spalin (leję na to gęstym moczem)
3. ciszej poniżej 6000 obr/min (to jest zaleta? czyba raczej wada)
Wady zastosowania VTEC (w VFR800):
1. gorszy dół (moc, moment)
2. brak niższego zużycia paliwa poniżej 6000 obr/min
3. brak rozrządu za pomoca przekładni zębatej (zemsta ksiegowego) VFR bez R
4. bardziej skomplikowana konstrukcja - możliwość awarii
4a. bardziej skomplikowany proces pomiaru i regulacji luzu zaworowego (spec przyrząd)
Po takiej analizie to ja raczej podziękuję za ten rodzaj VTECa, a jak będę chciał kopniaka to zawsze mogę na Zlocie poprosić Luka - on chetnie mnie w dupę kopnie. Ile razy będe chciał.
Żeby była jasność - uważam ideę VTEC zastosowaną przez Hondę w pełnym zakresie za generalnie bardzo udaną i skuteczną. I chylę czoło przed małymi, żółtymi inżynierami co ją ładnie nabazgrali swoimi małymi japońskimi ołóweczkami.
Nie znalazłem dokładnych danych nad ilością zastosowanej technologii VTEC w VFR r 2002, ale wg mnie to 1/3 pełnej technologii czyli raczej wykastrowany VTEC.
Gdyby ktoś miał takie informacje to chętnie poproszę.
A może otwworze watek - co wiemy o VTECu i zobaczymy czy więcej wiemy, czy nam się wydaje
Przyznam po cichu, ze lubię to kopnięcie w tyłek - jak Luke pokazywanie dupy po północy

ale:
Jeżeli ta technologia jest tylko po to (a tak piszą jajogłowi w pismach montoryzacyjnych), aby:
1. zmniejszyć emisje spalin w niższym zakresie obrotowym (normy EU)
2. ograniczyć hałas w nizszym zakresie obrotowym (normy EU)
to jako świadomy i praworządny obywatel Unii Europejskiej mam te konwencje i konwenanse tam gdzie Luke obnaża swoją piękniejsza stronę i to głęboko

Czy VTEC w RC46C ma za zadanie obniżyć konsumpcję paliwa?
Ja tego nie stwierdziłem. Może się mylę?
Jeżeli od 7000 po załączeniu dodatkowch zaworów jest pier.olnięcie to co by było gdyby wszystkie zawory pracowały od początku? Charakterystyka mocy i moentu przechodziłaby wyżej - miałbym więcej na dole. A to lubię (na gózre też może byc dużo (


System VTEC nie jest za darmo, a kasa, która na niego poszła została obcięta przy rozrządzie (tańsze łańcuchy)
Zalety zastosowania VTEC (w VFR800):
1. miły kopniak w dupę

2. niższa emisja spalin (leję na to gęstym moczem)
3. ciszej poniżej 6000 obr/min (to jest zaleta? czyba raczej wada)
Wady zastosowania VTEC (w VFR800):
1. gorszy dół (moc, moment)
2. brak niższego zużycia paliwa poniżej 6000 obr/min
3. brak rozrządu za pomoca przekładni zębatej (zemsta ksiegowego) VFR bez R
4. bardziej skomplikowana konstrukcja - możliwość awarii
4a. bardziej skomplikowany proces pomiaru i regulacji luzu zaworowego (spec przyrząd)
Po takiej analizie to ja raczej podziękuję za ten rodzaj VTECa, a jak będę chciał kopniaka to zawsze mogę na Zlocie poprosić Luka - on chetnie mnie w dupę kopnie. Ile razy będe chciał.

Żeby była jasność - uważam ideę VTEC zastosowaną przez Hondę w pełnym zakresie za generalnie bardzo udaną i skuteczną. I chylę czoło przed małymi, żółtymi inżynierami co ją ładnie nabazgrali swoimi małymi japońskimi ołóweczkami.
Nie znalazłem dokładnych danych nad ilością zastosowanej technologii VTEC w VFR r 2002, ale wg mnie to 1/3 pełnej technologii czyli raczej wykastrowany VTEC.
Gdyby ktoś miał takie informacje to chętnie poproszę.
A może otwworze watek - co wiemy o VTECu i zobaczymy czy więcej wiemy, czy nam się wydaje

alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości