
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=279942318
bardzo prosze o rade.
Czy da sie jeszcze na tym polatać ??
Wiem, że tą wyważali w paru wulkanizacjach, a miał ten problem człowiek który sie na moto zna. Może jeszcze cos w niej było, oddał do reklamacji jak odbierze to Ci powiem o co chodziło i co z nia było nie takKolczyK pisze:Ruda wszystko sie da wyaazyc tylko trza umiec
Poniewaz czas wymienic tylnia oponke a wybor padl na Michelin Pilot Road II, zaglebilem temat wadliwych opon i oto co znalazlem:Struś pisze:Eeee a coś bliżej na temat tej wady ? Jeszcze ich nie założyłem więc może się rozmyślę, bo chyba jednak to są espaniole...Jacko pisze:A co do hiszpańskich to było napisane w ŚM że przód Michelin Pilot Power właśnie hiszpański zostaje wymieniony bo jest w nich jakaś wada. Więc zobacz co Ty masz.
Oponka na zdjęciu to 160/60/18. Wysokość profilu 150/70/18 to 105 mm, a dla 160/60/18 to 96mm. Obniżysz oponę o 9 mm a to niewiele. Większy wpływ na jazdę będzie miała szerokość opony. Obniżenie zmieni kąt główki ramy i wyprzedzenie, ale raczej da poprawę stabilności i (w połączeniu z większą szerokością) zwiększy siłę potrzebną do wprowadzenia motocykla w zakręt. Wymusi też nieco większe pochylenia w zakrętach. Ogólnie zmiany te nie powinny być mocno odczuwalne.spider pisze:teraz mam zalozona 150/70/18 i sie zastanawiam czy zmiejszenie profilu o 10 bedzie mialo niekorzystny wplyw na prowadzenie motocykla, skladanei sie w winkle itp. pomozcie prosze
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości