POMÓŻCIE OCENIĆ OPONY.

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
Awatar użytkownika
Krissek
pisarz
pisarz
Posty: 363
Rejestracja: ndz 03 cze 2007, 16:51
Imię: Krzysztof
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Krissek » pt 15 cze 2007, 17:43

może okrzykniecie mnie heretykiem ale może warto zawitać na http://www.fmmotocykle.com.pl/?page=cze ... 3&subid=24
kolesie ciągną te gumki (chyba z za granicy naszego pięknego country) i za komplet zelówek każą sobie płacić koło 8 paczek - warto brać czy nie??? oto shakespirowskie pytanie kto zna odpowiedź na nie??
i tak trzymać

Awatar użytkownika
mors
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3001
Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

Post autor: mors » pt 15 cze 2007, 18:59

Jeżeli podają dokładnie datę produkcji np 44 tydzień 2004 roku i opona nie była nigdy zakładana (co łatwo poznasz) i jeszcze da się wywazyć bez 5kg ołowiu - to dla mnie są bardziej wiarygodni niż gorzki cukierek Rafaello.

Według mnie 3 letnia opona jest OK jesli ja zjedziesz w 3 lata.
Lepiej wtedy kupić bardziej miękką oponę niz twardą bo problem starzenia się opony to problem jej twardnienia z wiekiem w przeciwieństwie do :lol

A RESZTA jest... milczeniem jak juz tak lecimy Hamletem.
Trza porównac czy ceny sa rzeczywiscie takie atrakcyjne - bo jak ja za nówki Miszelinki Pilot Road 2 płaciłem 1100 a za 2 letnie Pilot Powery chcą 1050zł to nie wiem czy to aż taki cymes
Ostatnio zmieniony pt 15 cze 2007, 19:09 przez mors, łącznie zmieniany 1 raz.
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS

Awatar użytkownika
Groszek
klepacz
klepacz
Posty: 618
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
Kontakt:

Post autor: Groszek » pt 15 cze 2007, 19:03

krissek - całkiem dobrze tam wychodza moim zdaniem opony z lat 2004-2005. Ale za le leżaki z 2000 roku to o gruuuubo za dużo wołają.

Awatar użytkownika
rafwoj
Posty: 19
Rejestracja: śr 08 lis 2006, 16:29
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bydgoszcz

Jakie opony polecacie???????

Post autor: rafwoj » pn 03 wrz 2007, 14:26

Czas zmienić komplet opon. Ale na jakie? Koledzy kupili Pilot sporty i są zadowoleni. Proszę o wasze doświadczenia z oponami do RC46. Cel- szybka turystyka. Aha, gdzie najtaniej!!
Dotychczasoe Metzelery były ok, ale tył jest za szeroki (190). Slizgają sie przy redukcji,pewnie ze starosci, bo maja juz pare lat. Poptzednie 6 sezonów jeżdziłem enduro więc nie mam doswiadczenia. Pozdro

Awatar użytkownika
Pepe VFR
klepacz
klepacz
Posty: 944
Rejestracja: śr 25 kwie 2007, 12:05
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pepe VFR » pn 03 wrz 2007, 15:22

Dunlop D208 sportmax bodajżejak dla mnie bardziej niż ok ale następne to chyba się skusze na te torówki :lol
Wypalony papieros skraca życie Srednio o 1min
Kieliszek Vodki Srednio o 2min.
ALE to nic, chodzenie do PRACY skraca życie średnio o 8 godzin na dobe!!!

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » pn 03 wrz 2007, 18:19

Teraz używam Continental RoadAttack i bardzo sobie chwalę te gumki. Z godnych polecenia sportowo - turystycznych są jeszcze Meltzeler Z6, Pirelli Diablo, Michelin Pilot Road (te są bardziej turystyczne niż sportowe). Odradzam Bridgestone BT20 - to kicha. Meśki Z6 można nabyć za 1000 zeta komplet (przynajmniej taka cena jest w firmie Autokompleks z Wa-wy).

Wolszczak
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 71
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 15:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Wolszczak » pn 03 wrz 2007, 21:05

Siemka,

Nawinąłem 2000km na Metzelerach z6, są godne polecenia. wcześniej miałem Pirelli Dragon GTS, motocykl nie chciał sie kłaść w zakręty, stał pionowo jak okręt na kilu, kapcie były twarde tak, że czułem na tyłku każdą nierówność asfaltu.
Po tym jak założyłem Z6 moto sie odrodziło, jest wspaniale poręczne, lekkie impulsy kiery i moto samo skręca, bardzo przyjemnie wybierają nierówności, w zakrętach prowadzą sie neutralnie, nie pogłębiają skrętu, jadą tam gdzie ja chce.
Kumpel nawinął 16 tyś na tych oponach, na sv1000. do wymiany nadawał sie tył, natomiast przód mógłby zrobić jeszcze parę tysięcy. Także są trwałe, to trochę pewnie też ze względu na brak profilowania na grzbiecie opony. Co więcej powiedzieć, opony od topowej firmy, w zeszłym roku wygrały w teście Motocykla, w tym roku były drugie za Michelin Pilot Road 2ct (ale tylko ze względu na nieco gorsze właściwości na wodzie, na suchym Michałki nie miały szans)
Swoje kupowałem w lipcu Autokompleksie, za 999 za komplet, opony z tego roku.
pozdr.
Wolszczak
VEE-Four For ALL !!!!

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » pn 03 wrz 2007, 21:16

Też polecam Meśki Z6. Tu masz kontakt do Autokompleksu:
http://autokompleks.pl/
Jeżeli mają jeszcze opony w promocyjnej cenie, to na prawdę warto. Taniej dobrych opon nie kupisz.

aVe cycki & vfr

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 04 wrz 2007, 12:55

Wolszczak pisze:Kumpel nawinął 16 tyś na tych oponach, na sv1000.

:D:D:D:D:D :faint :faint :faint

nie wiem jak on jezdzil i czy to mozna nazwac jazda
chyba latal
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » śr 05 wrz 2007, 07:02

Luke pisze:nie wiem jak on jezdzil i czy to mozna nazwac jazda
można
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » śr 05 wrz 2007, 08:03

ale na V2 i 1L pojemnosci........
wiem co sie u mnie dzieje

zgadzam sie ze na VFR i turystycznych gumach to jest mozliwe bez problemu ale nie na SV1000
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » śr 05 wrz 2007, 10:56

Ja mam Z6 i to nie pierwsze i mogę spokojnie polecić te oponki. Byłem na nich nawet na torze i też dawały radę.

Awatar użytkownika
maciek
klepacz
klepacz
Posty: 573
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 09:05
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Piaseczno
Kontakt:

Post autor: maciek » czw 06 wrz 2007, 17:03

Również polecam Z6. Mam założonego z tyłu Z6, a z przodu Metzelera M1. Nie ma najmniejszych kłopotów z takim zestawem :)
maciek | była VFR800FI | Fotografia www.piech-dubis.com

Awatar użytkownika
Jacko
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2208
Rejestracja: sob 19 sie 2006, 12:20
Imię: Jacek
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Komarówka Podlaska
Kontakt:

Post autor: Jacko » czw 06 wrz 2007, 18:00

maciek pisze:Mam założonego z tyłu Z6, a z przodu Metzelera M1. Nie ma najmniejszych kłopotów z takim zestawem
To podobnie jak ja ale jeden kłopot widzę, M1 zdecydowanie szybciej znika niż Z6. W końcu M1 to sportowa oponka a Z6 bardziej w turystykę.

Awatar użytkownika
Groszek
klepacz
klepacz
Posty: 618
Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
Kontakt:

Post autor: Groszek » czw 06 wrz 2007, 22:26

rafwoj pisze:Slizgają sie przy redukcji,pewnie ze starosci, bo maja juz pare lat
oj tam bujda Panie. ja u siebie miałem na tyle na pewno starszego Dunlopa niż te Twoje a ni razu mnie nie zawiódł. Wcześniej miałem Metzelery Z3 czy Z4. PORAŻKA, motocykl w ogóle skręcać na nich nie chciał, uślizgi łapał, zero stabilnosci w zakręcie i checi do składania się weń. Potem na tył założyłem tego dunlopa leżaczkowanego (starszy model, nie ma sensu wymieniać nazwy) ale prowadzenie się poprawiło nieporównywalnie, trwałosć super i ani raza nie miałem doń braka zaufania. A potem na przód mu dołożyłem Michelin Pilot Race potorówkę - paaanie, w zakrętach po prostu jakby innym motocyklem się jechało. Teraz jak będę kupował to już chyba tylko potorówki, bo to i zamknąć nie tak łatwo, i trzymanie lepsze, a i cenowo mozna w miare dobrze trafić.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości