POMÓŻCIE OCENIĆ OPONY.
- Krissek
- pisarz
- Posty: 363
- Rejestracja: ndz 03 cze 2007, 16:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: lubelskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
może okrzykniecie mnie heretykiem ale może warto zawitać na http://www.fmmotocykle.com.pl/?page=cze ... 3&subid=24
kolesie ciągną te gumki (chyba z za granicy naszego pięknego country) i za komplet zelówek każą sobie płacić koło 8 paczek - warto brać czy nie??? oto shakespirowskie pytanie kto zna odpowiedź na nie??
kolesie ciągną te gumki (chyba z za granicy naszego pięknego country) i za komplet zelówek każą sobie płacić koło 8 paczek - warto brać czy nie??? oto shakespirowskie pytanie kto zna odpowiedź na nie??
i tak trzymać
- mors
- stary wyjadacz
- Posty: 3001
- Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
Jeżeli podają dokładnie datę produkcji np 44 tydzień 2004 roku i opona nie była nigdy zakładana (co łatwo poznasz) i jeszcze da się wywazyć bez 5kg ołowiu - to dla mnie są bardziej wiarygodni niż gorzki cukierek Rafaello.
Według mnie 3 letnia opona jest OK jesli ja zjedziesz w 3 lata.
Lepiej wtedy kupić bardziej miękką oponę niz twardą bo problem starzenia się opony to problem jej twardnienia z wiekiem w przeciwieństwie do
A RESZTA jest... milczeniem jak juz tak lecimy Hamletem.
Trza porównac czy ceny sa rzeczywiscie takie atrakcyjne - bo jak ja za nówki Miszelinki Pilot Road 2 płaciłem 1100 a za 2 letnie Pilot Powery chcą 1050zł to nie wiem czy to aż taki cymes
Według mnie 3 letnia opona jest OK jesli ja zjedziesz w 3 lata.
Lepiej wtedy kupić bardziej miękką oponę niz twardą bo problem starzenia się opony to problem jej twardnienia z wiekiem w przeciwieństwie do

A RESZTA jest... milczeniem jak juz tak lecimy Hamletem.
Trza porównac czy ceny sa rzeczywiscie takie atrakcyjne - bo jak ja za nówki Miszelinki Pilot Road 2 płaciłem 1100 a za 2 letnie Pilot Powery chcą 1050zł to nie wiem czy to aż taki cymes
Ostatnio zmieniony pt 15 cze 2007, 19:09 przez mors, łącznie zmieniany 1 raz.
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS
Jakie opony polecacie???????
Czas zmienić komplet opon. Ale na jakie? Koledzy kupili Pilot sporty i są zadowoleni. Proszę o wasze doświadczenia z oponami do RC46. Cel- szybka turystyka. Aha, gdzie najtaniej!!
Dotychczasoe Metzelery były ok, ale tył jest za szeroki (190). Slizgają sie przy redukcji,pewnie ze starosci, bo maja juz pare lat. Poptzednie 6 sezonów jeżdziłem enduro więc nie mam doswiadczenia. Pozdro
Dotychczasoe Metzelery były ok, ale tył jest za szeroki (190). Slizgają sie przy redukcji,pewnie ze starosci, bo maja juz pare lat. Poptzednie 6 sezonów jeżdziłem enduro więc nie mam doswiadczenia. Pozdro
- Vlaad
- klepacz
- Posty: 956
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Kontakt:
Teraz używam Continental RoadAttack i bardzo sobie chwalę te gumki. Z godnych polecenia sportowo - turystycznych są jeszcze Meltzeler Z6, Pirelli Diablo, Michelin Pilot Road (te są bardziej turystyczne niż sportowe). Odradzam Bridgestone BT20 - to kicha. Meśki Z6 można nabyć za 1000 zeta komplet (przynajmniej taka cena jest w firmie Autokompleks z Wa-wy).
-
- zadomowiony
- Posty: 71
- Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 15:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa
Siemka,
Nawinąłem 2000km na Metzelerach z6, są godne polecenia. wcześniej miałem Pirelli Dragon GTS, motocykl nie chciał sie kłaść w zakręty, stał pionowo jak okręt na kilu, kapcie były twarde tak, że czułem na tyłku każdą nierówność asfaltu.
Po tym jak założyłem Z6 moto sie odrodziło, jest wspaniale poręczne, lekkie impulsy kiery i moto samo skręca, bardzo przyjemnie wybierają nierówności, w zakrętach prowadzą sie neutralnie, nie pogłębiają skrętu, jadą tam gdzie ja chce.
Kumpel nawinął 16 tyś na tych oponach, na sv1000. do wymiany nadawał sie tył, natomiast przód mógłby zrobić jeszcze parę tysięcy. Także są trwałe, to trochę pewnie też ze względu na brak profilowania na grzbiecie opony. Co więcej powiedzieć, opony od topowej firmy, w zeszłym roku wygrały w teście Motocykla, w tym roku były drugie za Michelin Pilot Road 2ct (ale tylko ze względu na nieco gorsze właściwości na wodzie, na suchym Michałki nie miały szans)
Swoje kupowałem w lipcu Autokompleksie, za 999 za komplet, opony z tego roku.
pozdr.
Wolszczak
Nawinąłem 2000km na Metzelerach z6, są godne polecenia. wcześniej miałem Pirelli Dragon GTS, motocykl nie chciał sie kłaść w zakręty, stał pionowo jak okręt na kilu, kapcie były twarde tak, że czułem na tyłku każdą nierówność asfaltu.
Po tym jak założyłem Z6 moto sie odrodziło, jest wspaniale poręczne, lekkie impulsy kiery i moto samo skręca, bardzo przyjemnie wybierają nierówności, w zakrętach prowadzą sie neutralnie, nie pogłębiają skrętu, jadą tam gdzie ja chce.
Kumpel nawinął 16 tyś na tych oponach, na sv1000. do wymiany nadawał sie tył, natomiast przód mógłby zrobić jeszcze parę tysięcy. Także są trwałe, to trochę pewnie też ze względu na brak profilowania na grzbiecie opony. Co więcej powiedzieć, opony od topowej firmy, w zeszłym roku wygrały w teście Motocykla, w tym roku były drugie za Michelin Pilot Road 2ct (ale tylko ze względu na nieco gorsze właściwości na wodzie, na suchym Michałki nie miały szans)
Swoje kupowałem w lipcu Autokompleksie, za 999 za komplet, opony z tego roku.
pozdr.
Wolszczak
VEE-Four For ALL !!!!
- Vlaad
- klepacz
- Posty: 956
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Kontakt:
Też polecam Meśki Z6. Tu masz kontakt do Autokompleksu:
http://autokompleks.pl/
Jeżeli mają jeszcze opony w promocyjnej cenie, to na prawdę warto. Taniej dobrych opon nie kupisz.
aVe cycki & vfr
http://autokompleks.pl/
Jeżeli mają jeszcze opony w promocyjnej cenie, to na prawdę warto. Taniej dobrych opon nie kupisz.
aVe cycki & vfr
- Groszek
- klepacz
- Posty: 618
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
- Kontakt:
oj tam bujda Panie. ja u siebie miałem na tyle na pewno starszego Dunlopa niż te Twoje a ni razu mnie nie zawiódł. Wcześniej miałem Metzelery Z3 czy Z4. PORAŻKA, motocykl w ogóle skręcać na nich nie chciał, uślizgi łapał, zero stabilnosci w zakręcie i checi do składania się weń. Potem na tył założyłem tego dunlopa leżaczkowanego (starszy model, nie ma sensu wymieniać nazwy) ale prowadzenie się poprawiło nieporównywalnie, trwałosć super i ani raza nie miałem doń braka zaufania. A potem na przód mu dołożyłem Michelin Pilot Race potorówkę - paaanie, w zakrętach po prostu jakby innym motocyklem się jechało. Teraz jak będę kupował to już chyba tylko potorówki, bo to i zamknąć nie tak łatwo, i trzymanie lepsze, a i cenowo mozna w miare dobrze trafić.rafwoj pisze:Slizgają sie przy redukcji,pewnie ze starosci, bo maja juz pare lat
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości