VFR 750 ver. USA

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
J43
pisarz
pisarz
Posty: 413
Rejestracja: wt 03 mar 2009, 11:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: xxx

Post autor: J43 » czw 05 mar 2009, 20:04

Rozumiem.
Niedługo będzie synchro gaźników,zobaczymy czy cos "wyjdzie" - w sensie różnic.Ale mam sprytnego mechaniora,jak na razie radzi sobie z doborem części z innych typów ;-) .
Dzieki za info.
Thillco-daj jesli możesz pomagasa Marmotowi w moim imieniu,ja nie mogę. ;-)

Awatar użytkownika
lukaszolszowka1
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 72
Rejestracja: pt 26 lut 2010, 20:00
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: śląsk

Post autor: lukaszolszowka1 » ndz 28 lut 2010, 07:07

Bardzo stary temat widzie ...moja 750F jest z USA...była zprowadzona i chba jedyną różnicą są czerwone kierunki, oraz brak homologacji kloszów :D tyle mi na przeglądzie powiedzieli, na liczniku mile i km a cała reszta normalnie :D.....pozdrawiam

Awatar użytkownika
grzegrzol
pisarz
pisarz
Posty: 405
Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
Imię: grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: grzegrzol » ndz 28 lut 2010, 16:06

Na stany wychodziły dwie wersje vfr. Wersja 700ccm to wersja na californie, reszta to 750. Niektóre wersje amerykańskie, miały też system dopalania spalin.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE

zenek
Posty: 8
Rejestracja: pt 07 lip 2006, 10:46
Imię: Mariusz
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kalisz/Łódź

Post autor: zenek » pn 22 mar 2010, 19:36

Siemano.
Co do wersji 700ccm, to ograniczenie pojemności było realizowane poprzez zmniejszenie skoku tłoka. Co za tym idzie, troszkę inne wałki rozrządu (zębatki napędowe - u mnie jeszcze łańcuch).
W moim dokładnie tak jest, przez co miałem mały rebus przy zmianie łańcuszków rozrządu, bo wszelkie serwisówki jakie znalazłem są pod 750-ki. (VF700F Interceptor RC23).
Poza tym, jak to w wersji USA symetryczna lampa przednia, przednie kierunki na stałe świecące (żarówki dwuwłóknowe 8/23W).
Słabo pamiętam, ale chyba dysze w gaźnikach też nieco inne mam.
zenek

J43
pisarz
pisarz
Posty: 413
Rejestracja: wt 03 mar 2009, 11:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: xxx

Post autor: J43 » sob 27 mar 2010, 19:28

grzegrzol pisze:Na stany wychodziły dwie wersje vfr. Wersja 700ccm to wersja na californie, reszta to 750. Niektóre wersje amerykańskie, miały też system dopalania spalin.
Czy mozna rozpoznac od zewnatrz ten system dopalania spalin?
Mam wydech 4 w 1,ktos przerobil.A moze tak ma byc?
Ale super brzmi :mrgreen:

Awatar użytkownika
grzegrzol
pisarz
pisarz
Posty: 405
Rejestracja: czw 28 maja 2009, 13:30
Imię: grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: londyn

Post autor: grzegrzol » wt 30 mar 2010, 10:43

System dopalania spalin znajduje się z obu stron silnika pod owiewkami i składa się ze sporej ilości stalowych przewodów i dwóch plastikowych skrzyneczek - silnik wygląda jak mała bimbrownia.
RZEŹNIK ZE SHROPSHIRE

J43
pisarz
pisarz
Posty: 413
Rejestracja: wt 03 mar 2009, 11:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: xxx

Post autor: J43 » wt 30 mar 2010, 11:22

grzegrzol pisze:System dopalania spalin znajduje się z obu stron silnika pod owiewkami i składa się ze sporej ilości stalowych przewodów i dwóch plastikowych skrzyneczek - silnik wygląda jak mała bimbrownia.
Nie,niczego takiego nie mam :)

I dobrze - za duzo szpeja tylko zwieksza ilosc awarii :mrgreen:

Dzieki za info.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości