to by chyba wskazywało na ewidentną usterkę układu.Groszek pisze:zawyżał o kilka, jak nie kilkanaście stopni.
Różnice pomiedzy RC36II a 800 (99-2001) ?
- Achmed
- klepacz
- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Też tak mi się wydawało obserwując tor jazdy 46 w Lublinie, wydaje mi się iż duzo racji ma Pepe, 46 jednak bardziej skłania się ku turystyce, wszyskie zmiany w 36II swiadczą że moto zostalo zmienione w stosunku do I w celu polepszenia parametrów nazwijmy to "sportowej" jazdy, stąd między innymi felga 5 cali- większa poręczność w zakretach i mniejsza waga, zwróccie uwagę że 36II pomimo słabszego silnika nie ustępuje tak wiele 46 a w niektórych momentach (zakręty i wyjście z zakrętu) wydaje się szybsza, może to moje subiektywne uczucie, nie wiem chyba muszę kupić 46 to wam powiemGroszek pisze:No proszę, ja bym to przypisał jako punkt dla RC36. RC46 moim zdaniem średnio się na zakrętach spisywała, właśnie poprzez ten opór i tendencję do wychodzenia na zewnątrz z zakretu.

VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 226 gości