Prawda o VFR 800 VTEC od 2002

Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
rick72
Posty: 1
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 11:53
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: radziejów

Prawda o VFR 800 VTEC od 2002

Post autor: rick72 » ndz 17 lut 2008, 12:24

Witam jestem nowym użytkownikiem tego forum. Założyłem ten temat ponieważ chcę nabyć właśnie model VFR 800 VTEC, zakup chciałem zlecić jednej z firm zajmującej się sprowadzaniem motocykli, niestety osoby te odradzają mi ten model Hondy. Twierdzą że użytkownicy z europy zachodniej pozbywaja sie tego modelu ponieważ nie jest on tak bezawaryjny jak wcześniejsze modele. Dlatego proszę Was o opinie na ten temat i ewentualne rady dotyczące zakupu tego motocykla.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Awatar użytkownika
mario_blues
pisarz
pisarz
Posty: 348
Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
Imię: Mariusz
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łódź, Głowno
Kontakt:

Post autor: mario_blues » ndz 17 lut 2008, 12:32

witaj
tutaj jest taka zasada, że najpierw udajemy się do powitalni - potem pytaj ile wlezie ;)
ten temat był juz maglowany wiele razy, posiadacze Vteców powiedzieli o nich chyba wszystko - wystarczy że skorzystasz z wyszukiwarki. Nie mam pojęcia dlaczego handlarze odradzają zakup tej zacnej maszynki :roll: Ale o nich (handlarzach :evil: ) też było ostatnio wiele na forum , także zachęcam do lektury :smile:
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Dejw
teksciarz
teksciarz
Posty: 176
Rejestracja: śr 31 paź 2007, 16:08
Imię: Dawid
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Dejw » ndz 17 lut 2008, 13:06

a ja bym odradził Vtec`a choćby dlatego że już w nim mamy dwa łańcuszki rozrządu - mit VFR`y legł w gruzach - koniec legendy :mrgreen:

Hiszpan25
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 54
Rejestracja: sob 26 sty 2008, 21:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Hiszpan25 » ndz 17 lut 2008, 18:17

Dla mnie osobiście jedyną wadą RC46II jest mały ciąg z dołu. Po V4 o pojemności niemal 800cm3 spodziewałem sie czegoś więcej niż po poprzednim V2 650cm3. Tu niestety kiszka! bliżej tu do R4 i to góra 600cm3.
reszta na plus!
PZDR!

Awatar użytkownika
V-four
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: śr 25 lip 2007, 20:22
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Post autor: V-four » ndz 17 lut 2008, 18:30

hiszpan ntv miałes?:D ntv'a dobrze ciągnie z dołu :smile:

Skóra
klepacz
klepacz
Posty: 509
Rejestracja: ndz 16 wrz 2007, 19:31
Płeć: Mężczyzna

Post autor: Skóra » ndz 17 lut 2008, 21:22

Witaj :smile:

Awatar użytkownika
Piotras
klepacz
klepacz
Posty: 859
Rejestracja: ndz 09 gru 2007, 20:31
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Piotras » ndz 17 lut 2008, 22:51

Hiszpan25 pisze:Dla mnie osobiście jedyną wadą RC46II jest mały ciąg z dołu. Po V4 o pojemności niemal 800cm3 spodziewałem sie czegoś więcej niż po poprzednim V2 650cm3. Tu niestety kiszka! bliżej tu do R4 i to góra 600cm3.
reszta na plus!
PZDR!
No i rewolucyjnie małe spalanie z powodu zmiennych faz jest raczej mitem :biggrin

Choć z drugiej strony kop przy 7tys. daje radochę i przynajmniej narazie niweluje wszelkie wady tego silnika, a nawinąłem nim narazie malutko kilometrów.
BikePics_____________________________________Picasa

Fazer72
pisarz
pisarz
Posty: 373
Rejestracja: pt 05 paź 2007, 20:31
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czę100chowa

Post autor: Fazer72 » ndz 17 lut 2008, 23:25


Awatar użytkownika
Piotras
klepacz
klepacz
Posty: 859
Rejestracja: ndz 09 gru 2007, 20:31
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Piotras » pn 18 lut 2008, 09:58

Z grubsza wszystko co powinieneś przeczytać:

OPINIE I DYWAGACJE:
- VTEC - Prawda i Legenda
- VFR 800FI czy V-Tec???
- Honda VFR czy Yamaha FJR 1300

TAPETY I ZDJĘCIA:
- Historia gatunku VFR

OFERTY:
- VFR RC 46II V-tec
- HONDA VFR 800 VTEC V-TEC

Powinno wystarczyć ;-)
BikePics_____________________________________Picasa

Hiszpan25
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 54
Rejestracja: sob 26 sty 2008, 21:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Hiszpan25 » pn 18 lut 2008, 21:17

V-four pisze:hiszpan ntv miałes?:D ntv'a dobrze ciągnie z dołu :smile:
Nie, poprzednio latałem SV650S z 2000r więc jeszcze na gaźnikach. Po założeniu K&N i tłumika sportowego SVka przynajmniej sprawiała wrażenie sprzętu naprawdę fajnie napędzającego się... Pomiary zresztą to potwierdziły. Na hamowni pokazała 75kucy a zmierzony czas rozpędzania sie do 100km/h wynosił faktycznie 3,5s. Niech no sie tylko ociepli na tyle aby te BT020 miały jakąś przyczepność to i VFRkę pomierzę :) Wrażenia jednak są inne od oczekiwanych. Nawet ten "kop" przy 7000obr/min jakiś taki delikatny w porównaniu z tym co robiła SVka. Prawdopodobnie to przez dużo dłuższe biegi. Ale jak już wspomniałem niech no tylko się ociepli...
PZDR!

[ Dodano: 2008-02-18, 21:22 ]
Piotras pisze:
Hiszpan25 pisze:Dla mnie osobiście jedyną wadą RC46II jest mały ciąg z dołu. Po V4 o pojemności niemal 800cm3 spodziewałem sie czegoś więcej niż po poprzednim V2 650cm3. Tu niestety kiszka! bliżej tu do R4 i to góra 600cm3.
reszta na plus!
PZDR!
No i rewolucyjnie małe spalanie z powodu zmiennych faz jest raczej mitem :biggrin

Choć z drugiej strony kop przy 7tys. daje radochę i przynajmniej narazie niweluje wszelkie wady tego silnika, a nawinąłem nim narazie malutko kilometrów.

Ostatnio przeleciane 280km pokazało, że przy okresowo pojawiających się na budziku 160-170km/h w trasie można uzyskać 6,28l/100km. Wynik uważam za niezły. SVka w przedziale 120-140km/h spalała około 5,2l/100km co przy porównaniu z lżejszym , mniejszym koniu i mniejszych prędkościach uważam za rozsądne spalanie. Zobaczymy jakie efekty dadzą jazdy po naszych drogach z mniejszymi prędkościami... Sądzę, że okolice 5,5-5,7są możliwe.
PZDR!

Awatar użytkownika
Piotras
klepacz
klepacz
Posty: 859
Rejestracja: ndz 09 gru 2007, 20:31
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Piotras » wt 19 lut 2008, 17:48

Hiszpan25 pisze:Sądzę, że okolice 5,5-5,7są możliwe.
Tak też twierdził poprzedni właściciel mojego, że ponoć uzyskiwał 5.5l/100 przy spokojnej jeździe.

Hiszpanku a może Ty minąłeś się lekko z powołaniem i trza było np. VTR'a szukać, a nie ciężkiego VFRa ;)
Dla mnie osiągi jak narazie są bajeczne w porównaniu z 50 konnym chopperem, więc trudno mi się wymądrzać tematy porównań osiągów :oops:
BikePics_____________________________________Picasa

Hiszpan25
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 54
Rejestracja: sob 26 sty 2008, 21:12
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Hiszpan25 » wt 19 lut 2008, 23:38

Piotras pisze:
Hiszpan25 pisze:Sądzę, że okolice 5,5-5,7są możliwe.
Tak też twierdził poprzedni właściciel mojego, że ponoć uzyskiwał 5.5l/100 przy spokojnej jeździe.

Hiszpanku a może Ty minąłeś się lekko z powołaniem i trza było np. VTR'a szukać, a nie ciężkiego VFRa ;)
Dla mnie osiągi jak narazie są bajeczne w porównaniu z 50 konnym chopperem, więc trudno mi się wymądrzać tematy porównań osiągów :oops:
kolega miał VTRkę i miałem okazje pośmigać także tym sprzętem. Fakt, że charakterystyka silnika bardziej mi odpowiadała :) ale niestety pozycja zdecydowanie mniej zwłaszcza gdy jest do przejechania trasa licząca dobre 600km dziennie :)
szkoda, że nie ma jak na razie nic wygodnego jak VFR a zbierającego sie jak VTR :) Może kiedyś VFR1000?
PZDR!

Awatar użytkownika
Bolek101
pisarz
pisarz
Posty: 476
Rejestracja: śr 06 lut 2008, 14:34
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostróda
Kontakt:

Post autor: Bolek101 » śr 20 lut 2008, 15:20

Hiszpan25 pisze:szkoda, że nie ma jak na razie nic wygodnego jak VFR a zbierającego sie jak VTR :) Może kiedyś VFR1000?
PZDR!
Co Wy tak ostatnio o tym VFR 1000? To naprawdę taki model ma wyjść, czy co?? :confused

Awatar użytkownika
kecajm69
klepacz
klepacz
Posty: 1095
Rejestracja: ndz 02 wrz 2007, 22:28
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: kecajm69 » śr 20 lut 2008, 16:58

Jacek M.

Awatar użytkownika
Piotras
klepacz
klepacz
Posty: 859
Rejestracja: ndz 09 gru 2007, 20:31
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Piotras » śr 20 lut 2008, 20:58

Hiszpan25 pisze:...nie ma jak na razie nic wygodnego jak VFR a zbierającego sie jak VTR
Zapytaj Vłaadzia, on właśnie znalazł rozwiązanie - Sprint ST 8)
BikePics_____________________________________Picasa

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości