Prawda o VFR 800 VTEC od 2002
Prawda o VFR 800 VTEC od 2002
Witam jestem nowym użytkownikiem tego forum. Założyłem ten temat ponieważ chcę nabyć właśnie model VFR 800 VTEC, zakup chciałem zlecić jednej z firm zajmującej się sprowadzaniem motocykli, niestety osoby te odradzają mi ten model Hondy. Twierdzą że użytkownicy z europy zachodniej pozbywaja sie tego modelu ponieważ nie jest on tak bezawaryjny jak wcześniejsze modele. Dlatego proszę Was o opinie na ten temat i ewentualne rady dotyczące zakupu tego motocykla.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- mario_blues
- pisarz
- Posty: 348
- Rejestracja: śr 15 sie 2007, 15:34
- Imię: Mariusz
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź, Głowno
- Kontakt:
witaj
tutaj jest taka zasada, że najpierw udajemy się do powitalni - potem pytaj ile wlezie
ten temat był juz maglowany wiele razy, posiadacze Vteców powiedzieli o nich chyba wszystko - wystarczy że skorzystasz z wyszukiwarki. Nie mam pojęcia dlaczego handlarze odradzają zakup tej zacnej maszynki
Ale o nich (handlarzach
) też było ostatnio wiele na forum , także zachęcam do lektury
pozdrawiam
tutaj jest taka zasada, że najpierw udajemy się do powitalni - potem pytaj ile wlezie

ten temat był juz maglowany wiele razy, posiadacze Vteców powiedzieli o nich chyba wszystko - wystarczy że skorzystasz z wyszukiwarki. Nie mam pojęcia dlaczego handlarze odradzają zakup tej zacnej maszynki



pozdrawiam
- Piotras
- klepacz
- Posty: 859
- Rejestracja: ndz 09 gru 2007, 20:31
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No i rewolucyjnie małe spalanie z powodu zmiennych faz jest raczej mitemHiszpan25 pisze:Dla mnie osobiście jedyną wadą RC46II jest mały ciąg z dołu. Po V4 o pojemności niemal 800cm3 spodziewałem sie czegoś więcej niż po poprzednim V2 650cm3. Tu niestety kiszka! bliżej tu do R4 i to góra 600cm3.
reszta na plus!
PZDR!

Choć z drugiej strony kop przy 7tys. daje radochę i przynajmniej narazie niweluje wszelkie wady tego silnika, a nawinąłem nim narazie malutko kilometrów.
- Piotras
- klepacz
- Posty: 859
- Rejestracja: ndz 09 gru 2007, 20:31
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Z grubsza wszystko co powinieneś przeczytać:
OPINIE I DYWAGACJE:
- VTEC - Prawda i Legenda
- VFR 800FI czy V-Tec???
- Honda VFR czy Yamaha FJR 1300
TAPETY I ZDJĘCIA:
- Historia gatunku VFR
OFERTY:
- VFR RC 46II V-tec
- HONDA VFR 800 VTEC V-TEC
Powinno wystarczyć
OPINIE I DYWAGACJE:
- VTEC - Prawda i Legenda
- VFR 800FI czy V-Tec???
- Honda VFR czy Yamaha FJR 1300
TAPETY I ZDJĘCIA:
- Historia gatunku VFR
OFERTY:
- VFR RC 46II V-tec
- HONDA VFR 800 VTEC V-TEC
Powinno wystarczyć

-
- zadomowiony
- Posty: 54
- Rejestracja: sob 26 sty 2008, 21:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szczecin
Nie, poprzednio latałem SV650S z 2000r więc jeszcze na gaźnikach. Po założeniu K&N i tłumika sportowego SVka przynajmniej sprawiała wrażenie sprzętu naprawdę fajnie napędzającego się... Pomiary zresztą to potwierdziły. Na hamowni pokazała 75kucy a zmierzony czas rozpędzania sie do 100km/h wynosił faktycznie 3,5s. Niech no sie tylko ociepli na tyle aby te BT020 miały jakąś przyczepność to i VFRkę pomierzęV-four pisze:hiszpan ntv miałes?:D ntv'a dobrze ciągnie z dołu

PZDR!
[ Dodano: 2008-02-18, 21:22 ]
Piotras pisze:No i rewolucyjnie małe spalanie z powodu zmiennych faz jest raczej mitemHiszpan25 pisze:Dla mnie osobiście jedyną wadą RC46II jest mały ciąg z dołu. Po V4 o pojemności niemal 800cm3 spodziewałem sie czegoś więcej niż po poprzednim V2 650cm3. Tu niestety kiszka! bliżej tu do R4 i to góra 600cm3.
reszta na plus!
PZDR!
Choć z drugiej strony kop przy 7tys. daje radochę i przynajmniej narazie niweluje wszelkie wady tego silnika, a nawinąłem nim narazie malutko kilometrów.
Ostatnio przeleciane 280km pokazało, że przy okresowo pojawiających się na budziku 160-170km/h w trasie można uzyskać 6,28l/100km. Wynik uważam za niezły. SVka w przedziale 120-140km/h spalała około 5,2l/100km co przy porównaniu z lżejszym , mniejszym koniu i mniejszych prędkościach uważam za rozsądne spalanie. Zobaczymy jakie efekty dadzą jazdy po naszych drogach z mniejszymi prędkościami... Sądzę, że okolice 5,5-5,7są możliwe.
PZDR!
- Piotras
- klepacz
- Posty: 859
- Rejestracja: ndz 09 gru 2007, 20:31
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tak też twierdził poprzedni właściciel mojego, że ponoć uzyskiwał 5.5l/100 przy spokojnej jeździe.Hiszpan25 pisze:Sądzę, że okolice 5,5-5,7są możliwe.
Hiszpanku a może Ty minąłeś się lekko z powołaniem i trza było np. VTR'a szukać, a nie ciężkiego VFRa

Dla mnie osiągi jak narazie są bajeczne w porównaniu z 50 konnym chopperem, więc trudno mi się wymądrzać tematy porównań osiągów

-
- zadomowiony
- Posty: 54
- Rejestracja: sob 26 sty 2008, 21:12
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Szczecin
kolega miał VTRkę i miałem okazje pośmigać także tym sprzętem. Fakt, że charakterystyka silnika bardziej mi odpowiadałaPiotras pisze:Tak też twierdził poprzedni właściciel mojego, że ponoć uzyskiwał 5.5l/100 przy spokojnej jeździe.Hiszpan25 pisze:Sądzę, że okolice 5,5-5,7są możliwe.
Hiszpanku a może Ty minąłeś się lekko z powołaniem i trza było np. VTR'a szukać, a nie ciężkiego VFRa![]()
Dla mnie osiągi jak narazie są bajeczne w porównaniu z 50 konnym chopperem, więc trudno mi się wymądrzać tematy porównań osiągów


szkoda, że nie ma jak na razie nic wygodnego jak VFR a zbierającego sie jak VTR

PZDR!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 228 gości