Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
-
Kawa
- klepacz

- Posty: 812
- Rejestracja: wt 13 lut 2007, 21:41
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Kawa » czw 07 maja 2009, 13:16
Chlopaki, narzekacie na bolace nadgarstki, ale to po jednym konkretnym sezonie minie

, tylko nie mozna kurczowo scskac kierownicy

, takze bez obaw. A ze wzrostem powyzej 200 cm spokojnie po 1000 km bez problemu dziennie zrobicie

.
-
Mike
- zadomowiony

- Posty: 61
- Rejestracja: czw 30 kwie 2009, 09:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Mike » sob 09 maja 2009, 15:22
slimak pisze:witam !!!!
VFR to mój pierwszy sprzęt i powiem tak na parkingu troch wprawy trzeba ale szybko się przyzwyczaić można, poza tym bajka pięknie się składa i leci jak po sznurku, bardzo wygodny i uniwersalny, nie zamienie go na żaden inny sprzęt NIGDY poprostu wpadłem po uszy.
przytocze recenzje ze Swiata Motocykli gdy pojawił się na rynku i był test w polsce gość napisał tak: "jedyną wadą tego motocykla jest to że nie jest mój"
a ja mam taką recenzje ten motocykl nie ma wad bo jest MÓJ :

Oj no bo porównuję cały czas do mojej CB tki

- o to taki większy skuter.
Ja w sumie też jak stanę nad VFRką to sobie między nogami przerzucam.
Mam pytanko, czy RC46 będzie większa i wygodniejsza od RC36 czy bez różnicy?
p.s.
CB-tka prawie sprzedana, wkrótce polowanie na VFRkę

VFR 800I
-
tommy
- teksciarz

- Posty: 135
- Rejestracja: pn 06 sie 2007, 17:27
- Imię: Tomek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Myślenice
Post
autor: tommy » pn 11 maja 2009, 17:52
didymos pisze:Fakt że moto jest poęczne jak cholera przy tej masie, ja wczesniej zrobilem 12 tys km TDM-ką - masa ta sama ale środek ciężkości wysoko i tam to było czuć masę przy przepychaniu i manewrowaniu.
Ja mam 188 cm wzrostu i 72 kg wagi - wiec szukalem motoru dlugiego takiego jak VFR
Ale też miałem problem z przestawienie się do pozycji vtec-a (pochylenie się do przodu) ale po 1000 km juz bylo ok

Pewnie,ze sie przyzwyczaisz....tylko na tdm-ke nie narzekaj.
Pamietaj ,że ZONA jest wszedzie.....
Pozdro od Tommiego i Zośki.
-
didymos
- Posty: 12
- Rejestracja: śr 15 kwie 2009, 22:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mielec
Post
autor: didymos » czw 14 maja 2009, 08:06
tommy pisze:didymos pisze:Fakt że moto jest poęczne jak cholera przy tej masie, ja wczesniej zrobilem 12 tys km TDM-ką - masa ta sama ale środek ciężkości wysoko i tam to było czuć masę przy przepychaniu i manewrowaniu.
Ja mam 188 cm wzrostu i 72 kg wagi - wiec szukalem motoru dlugiego takiego jak VFR
Ale też miałem problem z przestawienie się do pozycji vtec-a (pochylenie się do przodu) ale po 1000 km juz bylo ok

Pewnie,ze sie przyzwyczaisz....tylko na tdm-ke nie narzekaj.
Pamietaj ,że ZONA jest wszedzie.....
Pozdro od Tommiego i Zośki.
Witaj Tommy
Widzę że większość ludziów ewoluuje na VFR
Masz rację jeżeli chodzi o wygodę to TDM-ki chyba już nic nie przebije

Do zoboaczenia na jakimś meetingu albo na drodze...
-
Mike
- zadomowiony

- Posty: 61
- Rejestracja: czw 30 kwie 2009, 09:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Mike » czw 14 maja 2009, 17:55
No i odpowiedź przyszła sama

VFR-ka już jest w moich rękach i sam się dziwie jaki się malutki na niej zrobiłem...
Generalnie mam wrażenie, że 800 jest sporo większa od 750...ale to może złudzenie.
Faktycznie na wpół pochylona pozycja powoduje napięcie w nadgarstkach ale pewnie to kwestia przyzwyczajenia. Jak się staram nie leżeć na rękach to daje radę.
Za to nóżki i siedzisko to istna kanapa.
Do zobaczonka na trasie!
(na razie powoli uczę okiełznać się tego potworka....hehe, ale to ciągnie z dołu, CB-tka to był przy VFR rower).
VFR 800I
-
Klepak23
- pisarz

- Posty: 312
- Rejestracja: czw 09 kwie 2009, 22:24
- Imię: Jacek
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: Klepak23 » czw 14 maja 2009, 22:42
No to Vitaj w klubie:) Jak widzisz jest kawałek maszyny do zagospodarowania

Głupota na stałe zawładnęła częścią mojego umysłu...
-
Gregory
- ostry klepacz

- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
-
Kontakt:
Post
autor: Gregory » pt 15 maja 2009, 09:41
Mike pisze:CB-tka to był przy VFR rower
Miałem tak samo. Przyzwyczaisz się do mocy. Tylko przyzwyczajaj się powoli

Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
Mike
- zadomowiony

- Posty: 61
- Rejestracja: czw 30 kwie 2009, 09:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Mike » pt 15 maja 2009, 20:47
Spoko spoko, na razie podchodzę do maszyny z szacunkiem, nie przekraczam 6 tysi coby mi się nie załączył drugi zaworek
Największe zaskoczenie to, że ciągnie już od 2 tysi... no i ten dźwięk...
Jestem zachwycony tym moto, to był dobry wybór.
Już kończę, coby nie robić off topic.
VFR 800I
-
WiktorVFR
- klepacz

- Posty: 1452
- Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
- Imię: Wiktor
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
-
Kontakt:
Post
autor: WiktorVFR » pt 15 maja 2009, 21:02
komu pozyczyc zęby ?

-
Gregory
- ostry klepacz

- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
-
Kontakt:
Post
autor: Gregory » pt 15 maja 2009, 21:41
Mike pisze:nie przekraczam 6 tysi coby mi się nie załączył drugi zaworek
Kupiłeś vitka???
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
butcho
- bywalec

- Posty: 48
- Rejestracja: pn 29 gru 2008, 19:23
- Imię: Tomek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PL
Post
autor: butcho » sob 16 maja 2009, 01:01
195cm i 108kg i rc 36 2 i nikt sie nie smieje.mowia ze motor mi pasuje i jest na moj wzrost.jak siada koles 180cm to jakby usiadał byka wiec to motor ewidentne dla duzych i duzych

Bazowa wiedza o VFR.Ciagle czytam manuala
-
Mike
- zadomowiony

- Posty: 61
- Rejestracja: czw 30 kwie 2009, 09:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Mike » ndz 17 maja 2009, 21:16
Gregory pisze:Mike pisze:nie przekraczam 6 tysi coby mi się nie załączył drugi zaworek
Kupiłeś vitka???
Nie, kupiłem 800I (98 r.), coś mi się pokręciło że w tym silniku załącza się drugi zaworek (a to dotyczy V-teca).
Hehe, nawet dzisiaj odważyłem się przetestować co się stanie po przekroczeniu 8 tysi, czego efektem był mandacik
Także poszukiwania drugiego zaworka zakończone, 200 kilosów zrobione i chcę JESZCZE!
Może nie jest to aż taki komfort jakiego oczekiwałem (jednak te nadgarski trochę dokuczają, a tyłek pobolewa na polskich dziurach), ale za to prowadzenie moto w zakrętach to bajka.
VFR 800I
-
David
- Posty: 12
- Rejestracja: czw 03 paź 2013, 18:18
- Imię: Dawid
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Głogów
Post
autor: David » wt 16 gru 2014, 22:02
http://cycle-ergo.com/
Tu jest stronka jak wyglądasz na vfr szukasz motka i wpisujesz wzrost i już
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 195 gości