Jakieś pytanko dotyczące VFR'ek? Dawaj tutaj
-
alkin989
- bywalec

- Posty: 21
- Rejestracja: pn 28 lut 2011, 00:04
- Imię: Rafael
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Post
autor: alkin989 » pn 16 maja 2011, 20:53
Witam

Pacjent to VN1500, problem wygląda następująco: Odpalam silnik i ledwo udaje mi się go utrzymać na obrotach, strzela z gaziora i gaśnie... Tak się dzieje tylko wtedy gdy są podłączone obie cewki zapłonowe. Gdy odłączam kabelki jednej z cewek to drugi gar pracuje normalnie. Zamieniałem już cewki na oba cylindry i zawsze to samo: praca solo-ok, gdy w grę wchodzi druga cewka-strzał z gaźnika i zgaśnie. Więc myślę że cewy są ok. Może to wina modułu zapłonowego? Co to może być waszym zdaniem? Będę wdzięczny za jakiekolwiek koncepcje

"... i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony, a zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał..." - list Pawła apostoła do Koryntian
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » pn 16 maja 2011, 21:11
to tak jak byś miał przestawiony rozrząd o 180 stopni pytanie od kiedy to się zaczęło
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
alkin989
- bywalec

- Posty: 21
- Rejestracja: pn 28 lut 2011, 00:04
- Imię: Rafael
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Post
autor: alkin989 » pn 16 maja 2011, 21:42
To jest myśl! Bo u poprzedniego właściciela VN była robiona góra u jakiegoś gościa w garażu... ale czy tak się w ogóle da? Jak się wkręci na wysokie obroty to już nie strzela, ale słychać co jakiś czas stłumione strzały w komin... aha i WAŻNE (zapomniałem dodać oczywiście)... Gdy pracują dwa gary jedno kolanko grzeje się szybciej i mocniej (do złoto-fioletowego)!
"... i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony, a zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał..." - list Pawła apostoła do Koryntian
-
PETER
- stary wyjadacz

- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Post
autor: PETER » pn 16 maja 2011, 21:53
Warto sprawdzić jeżeli było robione ,raczej nie kręcić na wysokich chociaż może być już pozamiatane ,zacznij od sprawdzenia ciśnienia sprężania ,potem sprawdź ustawienie rozrządu na każdym cylindrze pamiętaj że silniki v mają różne ustawienia czyli czasami trzeba obrócić wałem korbowym np o 270 stopni żeby sprawdzić ustawienie drugiego cylindra podstawa to SERWISÓWKA względnie mechanik{pisząc ze pozamiatane rozumiem że zawory mogły dostać po grzybkach na wysokich obrotach ale to pokaże ciśnienie sprężania}
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
-
alkin989
- bywalec

- Posty: 21
- Rejestracja: pn 28 lut 2011, 00:04
- Imię: Rafael
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Post
autor: alkin989 » wt 17 maja 2011, 08:28
Ciśnienie na obu garach jest takie samo - 11 Bar (+/- 0.2 Bar). Właśnie problem w tym że do tej wersji (D2) nie mogę znaleźć serwisówki... ale będę szukał, pewnie inne wersje mają ten sam silnik. Od ustawienia zacznę. Wielkie dzięki PETER! Jak temat będzie jeszcze czynny to napiszę co to było...jeżeli to znajdę

"... i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony, a zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał..." - list Pawła apostoła do Koryntian
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 231 gości