VFR V-tec - pytania
- VFRKrzysztof
- klepacz

- Posty: 592
- Rejestracja: czw 09 lip 2009, 01:03
- Imię: Krzysztof
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- maxym73
- teksciarz

- Posty: 185
- Rejestracja: sob 26 gru 2009, 14:47
- Imię: Marcin
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: śląsk cieszyński
No widźe ze kolega ma ten sam problem co ja rok temu.
Ja postawiłem na nowszą , ładniejszą / jak dla mnie/ maszynę VTEC i puki co jestem bardzo zadowolony.
Ale jak zawsze punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. I tak poprostu juz jest.
Zachęcam i polecam kupno VTEC
Ja postawiłem na nowszą , ładniejszą / jak dla mnie/ maszynę VTEC i puki co jestem bardzo zadowolony.
Ale jak zawsze punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. I tak poprostu juz jest.
Zachęcam i polecam kupno VTEC
Żyj szybko kochaj mocno i umieraj młodo
Teraz zaczyna się magia
Teraz zaczyna się magia
-
thundercat_98
- Posty: 13
- Rejestracja: pn 18 paź 2010, 09:44
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mikołów
No właśnie mam ogromniasty problem:( od mechaników się dowiedziałem że kłopotliwe jest ustawianie zaworów, a wymiana rozrządu kosztowna sprawa. Nawalają te rozrządy w Vitkach? mnie osobiście też się bardziej podoba Vitek... co ile trzeba przygotować się na serwis zaworów i wymianę rozrządu? przy jakim przebiegu trzeba liczyć na większy serwis i co on obejmuje?
- MC_Hammer
- ostry klepacz

- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
Nic o tym nie słyszałem.thundercat_98 pisze:Nawalają te rozrządy w Vitkach?
około 1500 zł do 2000thundercat_98 pisze: a wymiana rozrządu kosztowna sprawa.
Jedno robi się przy drugim, mniej więcej co 60 kkmthundercat_98 pisze:co ile trzeba przygotować się na serwis zaworów i wymianę rozrządu?
Wymiana rozrządu to większy serwisthundercat_98 pisze:przy jakim przebiegu trzeba liczyć na większy serwis i co on obejmuje?
Panowie szukałem, lecz nie mogę nic znaleźć. Chodzi mi o spalanie Vteca. Takie przy:
1.emeryckiej jeździe do 120km/h,
2.średniej przelotowej okolo 150km/h,
3.przy ostrym pałowaniu.
Mam za krótko moją maszynerię aby to określić, więc proszę osoby ujeżdżające Vitka od dłuższego czasu o wypowiedzi. Pozdrawiam!
1.emeryckiej jeździe do 120km/h,
2.średniej przelotowej okolo 150km/h,
3.przy ostrym pałowaniu.
Mam za krótko moją maszynerię aby to określić, więc proszę osoby ujeżdżające Vitka od dłuższego czasu o wypowiedzi. Pozdrawiam!
- klosiewi
- klepacz

- Posty: 1369
- Rejestracja: pt 24 kwie 2009, 15:59
- Imię: Grzegorz
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grójec
mnie tam nigdy nie spalił więcej niż wlałem, ale może ktoś ma inne doświadczeniaMarecki_ pisze:więc proszę osoby ujeżdżające Vitka od dłuższego czasu o wypowiedzi
używamy opcji "szukaj"
viewtopic.php?t=9418&highlight=spalanie
Re: VFR V-tec - pytania
Hej!
Mi na chorwackich autostradach wychodziła niespełna 5 litrów (przelotowa 150):)
pozdro
Mi na chorwackich autostradach wychodziła niespełna 5 litrów (przelotowa 150):)
pozdro
- Lukaszny
- pisarz

- Posty: 365
- Rejestracja: pt 07 wrz 2007, 12:58
- Imię: Łukasz
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mrągowo
Re: VFR V-tec - pytania
To tam chyba dużo terenu jest z górki
. U mnie przy tej wielkości prędkości przelotowej trudno było zrobić więcej jak 300 km na baku (bez sięgania po głęboką rezerwę). Wychodzi z tego, że miałem spalanie jakieś 6,5 l/100. Przy trasach z winklami i zmiennej prędkości tankowanie średnio co 250 km.
W wolnych chwilach spamuje sobie na Blogu prawniczym - http://forumprawnicze.info/blog/2-blog- ... -nysztala/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości
