
Jak zdjąć bak z RC 36 II
- Dzo-Dzo
- klepacz
- Posty: 517
- Rejestracja: czw 18 cze 2009, 15:35
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
Jak zdjąć bak z RC 36 II
Pytanie jak w temacie, napewno to nie jest nic skomplikowanego, ale jak co się robi pierwszy raz to nawet najprostrze rzeczy sprawiają problemy... 

- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2089
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Mam coś dla Ciebie
http://pdfdatabase.com/download_file_i. ... anual+.pdf
Po angielsku, ale z samych rysunków będziesz wszystko wiedział

http://pdfdatabase.com/download_file_i. ... anual+.pdf
Po angielsku, ale z samych rysunków będziesz wszystko wiedział

Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Dzo-Dzo, Pod zbiornikiem, tuż przy kanapie, prostopadle do wzdłużnej płaszczyzny motka masz długą śrubę M6 (jakieś 10 cm) z nakrętką 10. Należy ją odkręcić i wyciągnąć. Teraz możesz unieść tył zbiornika i od spodu należy zakręcić zawór paliwa oraz pozdejmować podpięte przewody paliwowe/przelewowe. Trzeba też odpiąć elektrykę od czujnika poziomu paliwa. No i zbiornik jest gotowy do zdjęcia. Unosisz tył i wysuwasz w kierunku tablicy rejestracyjnej. Ważne! Uważaj na gumowe separatory zbiornik-rama po obu stronach oraz na przednim gnieździe osadzenia zbiornika. Łatwo spadają i oczywiście lądują gdzieś na silniku, gdzie ciężko je zlokalizować.
- robsonic
- klepacz
- Posty: 825
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
- Kontakt:
Re: Jak zdjąć bak z RC 36 II
A nie lepiej samemu sprawdzic, to jest naprawde mega łatwe dasz rade dez żadnych instrukcji, pdf itp. Warto zainteresowac się w tym temacie bo kiedyś jakaś przykra niespodzianka na trasie i będzie mega problem bez neta. Nie odbierz tego jako złośliwośc z mojej strony, raczej jako dobrą radeDzo-Dzo pisze:Pytanie jak w temacie, napewno to nie jest nic skomplikowanego, ale jak co się robi pierwszy raz to nawet najprostrze rzeczy sprawiają problemy...

fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę 

- Dzo-Dzo
- klepacz
- Posty: 517
- Rejestracja: czw 18 cze 2009, 15:35
- Imię: Paweł
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
Dzięki SOWA, tak właśnie wszystko mam poodpinane a bak nadal siedzi dość ciasno, zapytałem żeby nie robiś nić na siłę... Dzisiaj bak już będzie oddzielony od reszty motocykla.
Dziki za dobre rady, raczej jestem uparty i na pewno nie poddałbym się w temacie.robsonic pisze:A nie lepiej samemu sprawdzic, to jest naprawde mega łatwe dasz rade dez żadnych instrukcji, pdf itp. Warto zainteresowac się w tym temacie bo kiedyś jakaś przykra niespodzianka na trasie i będzie mega problem bez neta. Nie odbierz tego jako złośliwośc z mojej strony, raczej jako dobrą rade
- Ketchup
- klepacz
- Posty: 571
- Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
- województwo: lubuskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chocicz
w tylnej części baku, w miejscu gdzie wchodzi ta długa śruba jest tuleja (nr 18) - zaznaczona na rysunku - jak się przesunie to to skutecznie potrafi zablokować podniesienie tylnie części zbiornika
pozdro
pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 223 gości