Dzięki
kraj pochodzenia po VIN
- adi610
- klepacz

- Posty: 783
- Rejestracja: pt 20 cze 2008, 10:38
- województwo: podkarpackie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Niektórzy producenci np. VolksWagon od października wbija w VIN-e już przyszły rok, ma to na celu mniejszą utratę wartości przez pojazd związaną z rocznikiemjaroslawp pisze:Jest jakaś różnica między samochodem a motocyklem?? Bo 10. cyfra VIN twierdzi, że mój samochód jest z 2009 roku. A ja dałbym sobie głowę uciąć, że kupiłem go w 2008ppamula pisze:Year: 10 1 2001![]()
![]()
Aaaa, i śmiem twierdzić że Czechosłowacji już nie ma- pierwsze litery VIN to TM
- ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Z przodu brakuje litery J a po RC36 są już błędne oznaczenia z nieprawidłową sumą kontrolną.Fred pisze:a ja mam
HMRC362404303
co to znaczy?
Numer jest prawdopodobnie nabijany przez stację kontroli technicznej po zmianie ramy.
(J)HM: Azja, Japonia, Honda
RC3624: model RC36 II, 4 to cyfra kontrolna (nie potrafili wyliczyć bo powinna być litera)
04303: 0 to przypuszczalny rok (zero jest tu niedopuszczalne), 4 to kod zakładu , 303 to numer seryjny,
Ogólnie to masz kłopot
- Achmed
- klepacz

- Posty: 1900
- Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
- Imię: Marek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Wydaje mi się ze panowie jeszcze nie doszli do tego ze są dwa rodzaje nr. VIN stary i nowy 11 i 17 znaków o ile z 17 znakowym problemów nie ma to z tymi starszymi są ciekawe tematy, nic Fred nie panikujppamula pisze:Ogólnie to masz kłopot
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II
- ppamula
- stary wyjadacz

- Posty: 3542
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Diego, ale powiedz sam czy ma sens wypuszczanie ramy przez producenta ze starą numeracją w środku okresu produkcji modelu?Diego pisze:Spoko, AchMed ma racje ,to stary vin.
A przecież nawet ramy wychodzace jako części zamienne już mają numer nadany przezproducenta.
tak mi się przynajmniej wydaje
eee chyba za dużo wypiłem
Ostatnio zmieniony pn 17 sie 2009, 19:39 przez ppamula, łącznie zmieniany 2 razy.
-
tomekv4
- pisarz

- Posty: 244
- Rejestracja: pn 04 maja 2009, 21:00
- Imię: tomek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: prawie sztolyca
W temacie modeli i rocznika produkcji. Na jesieni w pażdzierniku i listpadzie sa największe wystawy samochodowe i motocyklowe gdzie wszyscy prezentuja modele na następny rok i praktycznie w tym samym czasie juz je mozna kupić. Czyli np.cbr1100xx była w sprzedaży od pażdziernika 1996 (model 97) i w numerze ramy byla bodajże na 11tym miejscu litera V- model 97. Nowy długi VIN zaczął wychodził na europę w 1995roku (w ameryce wcześniej). Ramy jako częśc zamienna (nie złożona w motocykl) wychodzą z fabryki bez numeru. Warsztat nabija numer. Nie wiem czy zawsze ale w niemczech jest tak że skoro motocykl po wymianie ramy wychodzi z warsztatu, a nie złożony w fabryce warsztat nabija numer z poprzedniej ramy, ale bez poczatku czyli bez JH(japan honda).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
