Strona 1 z 2
Podrasowywanie Vitka
: pn 28 wrz 2009, 20:47
autor: Yaco
Myślę o nowym moto (nowszym

). Jak nietrudno się domyślić VFR jest jedną z opcji - mocno podoba mi się Vitek, ale tylko od strony estetycznej. W Vitku nie podoba mi się ... Vitek. Do rzeczy.
Zastanawiam się, czy nie dałoby się uśpionych zaworów załączyć na stałe - przerobić szklanki czy cuś. Tak, aby mieć silnik prawie taki jak w prawdziwej VFR. Wiadomo, łańcuch...

W życiu nie widziałem na własne oczy rozbabranej głowicy od Vitka, dlatego pytam bardziej doświadczonych. Może jest szansa na zastosowanie zwykłych szklanek w miejsce tych poje...ych?
Pozdro
: pn 28 wrz 2009, 21:34
autor: Vermilion
To nie możesz sobie kupić VFR 800 z roczników jeszcze bez Vtec'a??
: pn 28 wrz 2009, 21:36
autor: Yaco
Mogę, ale buda Vitka bardziej mi pasuje.
: pn 28 wrz 2009, 23:22
autor: orzyl
: wt 29 wrz 2009, 07:08
autor: Yaco
Ale ja się zapytowywuje czy tak się da

: wt 29 wrz 2009, 09:07
autor: orzyl
pogadaj z Peterem. Z tego co ja wiem, to jest kilka czynników wpływających na włączenie się vteca, napewno temperatura cieczy (pytanie czy nie oleju) i obroty.
: wt 29 wrz 2009, 17:53
autor: kłopot
najprosciej zaadaptowac silnik VFR 98-02 do VITKA wydaje mi sie to połaczeniem idealnym

sam mysle nad tym w nastepnym sezonie
: wt 29 wrz 2009, 19:31
autor: Szozdul
Najtaniej będzie się przekonać że jednak VITEK ma swoje plusy i naprawdę może Ci sie spodobać jazda z VITKIEM

Ten ryk jak się załączy jest super a kopnięcie też daje fajne efekty, a jak chcesz mieć cały czas powera to jezdzisz na wysokich obrotach, zresztą vtec jest po to aby pomagać, jak masz niskie obroty to dzieki mniejszej ilosci zaworów szybciej zasysane jest powietrze dzieki czemu masz wiecej Nm w nizszych obrotach niz jakby wszystkie zawory pracowały. Polecam pojezdzić i się przekonać

: wt 29 wrz 2009, 19:34
autor: Yaco
Dla mnie vitek to placebo, coś jak przelotowy wydech dodający mocy...

: wt 29 wrz 2009, 20:21
autor: perwicbr
to ja proponuje CBR 1000 f jest mocna i elastyczna, w porównaniu z VFR'a to jest niebo, ciągnie od samego dołu i nie trzeba mieszać biegami jak w VFR...
: wt 29 wrz 2009, 21:03
autor: Hubu
Yaco
Poczekaj na VFR 1200

: wt 29 wrz 2009, 21:16
autor: Yaco
Hubu pisze:Yaco
Poczekaj na VFR 1200

Chyba nie ma innej rady, a tymczasem RC46...
: wt 29 wrz 2009, 23:45
autor: dragoo
Szozdul, dobrze prawi... POLAĆ MU !

: śr 30 wrz 2009, 00:33
autor: MC_Hammer
orzyl pisze:Z tego co ja wiem, to jest kilka czynników wpływających na włączenie się vteca, napewno temperatura cieczy (pytanie czy nie oleju) i obroty.
I tu się zgodzić muszę i potwierdzam informację
Aby załączył się V-TEC potrzeba trzech czynników (informacji) dla komputera aby ten załączył dodatkowe zawory.
1. Temperatura
2. Ciśnienie oleju
3. Wysokość obrotów
I teraz ciekawa sprawa, ponieważ mam to przetestowane i jest tak:
1. Temperatury nie oszukasz bo i po co.
2. Sygnał ciśnienia oleju pojawia się na ECU od 1500 obr/min

3. Wysokość obrotów

i to jest najlepsze można w Vitku podać na "krótko"
Wniosek: Można mieć Vitka, któremu system V-tec załącza się od 1,5k obrotów

: śr 30 wrz 2009, 01:21
autor: dawidk1978
a jak to zrobic?