Podrasowywanie Vitka
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Podrasowywanie Vitka
Myślę o nowym moto (nowszym ). Jak nietrudno się domyślić VFR jest jedną z opcji - mocno podoba mi się Vitek, ale tylko od strony estetycznej. W Vitku nie podoba mi się ... Vitek. Do rzeczy.
Zastanawiam się, czy nie dałoby się uśpionych zaworów załączyć na stałe - przerobić szklanki czy cuś. Tak, aby mieć silnik prawie taki jak w prawdziwej VFR. Wiadomo, łańcuch... W życiu nie widziałem na własne oczy rozbabranej głowicy od Vitka, dlatego pytam bardziej doświadczonych. Może jest szansa na zastosowanie zwykłych szklanek w miejsce tych poje...ych?
Pozdro
Zastanawiam się, czy nie dałoby się uśpionych zaworów załączyć na stałe - przerobić szklanki czy cuś. Tak, aby mieć silnik prawie taki jak w prawdziwej VFR. Wiadomo, łańcuch... W życiu nie widziałem na własne oczy rozbabranej głowicy od Vitka, dlatego pytam bardziej doświadczonych. Może jest szansa na zastosowanie zwykłych szklanek w miejsce tych poje...ych?
Pozdro
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Vermilion
- klepacz
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz 09 sie 2009, 19:33
- Imię: Adam
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałcz/Piła
To nie możesz sobie kupić VFR 800 z roczników jeszcze bez Vtec'a??
Honda NSR 125 JC22A > Honda CB 500 > Honda VFR 750 RC36I > Yamaha TDM 850 4TX > Honda VFR 800Fi 99' SF > Honda VFR 800Fi 98' !!
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
SPEED UP - CENTRUM MOTOCYKLISTY
https://www.facebook.com/SpeedUP.Pila
- Szozdul
- pisarz
- Posty: 265
- Rejestracja: pt 08 sie 2008, 19:13
- Imię: Maciek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Łomianki
Najtaniej będzie się przekonać że jednak VITEK ma swoje plusy i naprawdę może Ci sie spodobać jazda z VITKIEM Ten ryk jak się załączy jest super a kopnięcie też daje fajne efekty, a jak chcesz mieć cały czas powera to jezdzisz na wysokich obrotach, zresztą vtec jest po to aby pomagać, jak masz niskie obroty to dzieki mniejszej ilosci zaworów szybciej zasysane jest powietrze dzieki czemu masz wiecej Nm w nizszych obrotach niz jakby wszystkie zawory pracowały. Polecam pojezdzić i się przekonać
- MC_Hammer
- ostry klepacz
- Posty: 2124
- Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
- Imię: Maciej
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
I tu się zgodzić muszę i potwierdzam informacjęorzyl pisze:Z tego co ja wiem, to jest kilka czynników wpływających na włączenie się vteca, napewno temperatura cieczy (pytanie czy nie oleju) i obroty.
Aby załączył się V-TEC potrzeba trzech czynników (informacji) dla komputera aby ten załączył dodatkowe zawory.
1. Temperatura
2. Ciśnienie oleju
3. Wysokość obrotów
I teraz ciekawa sprawa, ponieważ mam to przetestowane i jest tak:
1. Temperatury nie oszukasz bo i po co.
2. Sygnał ciśnienia oleju pojawia się na ECU od 1500 obr/min
3. Wysokość obrotów i to jest najlepsze można w Vitku podać na "krótko"
Wniosek: Można mieć Vitka, któremu system V-tec załącza się od 1,5k obrotów
- dawidk1978
- teksciarz
- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości