Strona 1 z 1
Stalflexy
: wt 03 sty 2006, 18:26
autor: Yaco
Witam
Pomys??w ci?g dalszy - tak jak planowa?em, zabra?em si? za przewody hamulcowe. I tu pojawia si? ma?y problem, bo nie chc? rozwi?zania z dwoma przewodami id?cymi bezpo?rednio od pompy. Zamierzam zachowa? oryginaln? konfiguracj? - 3 przewody elastyczne + jeden twardy + tr?jnik. Prawdopodobnie znalaz?em rozwi?zanie ale cena jest dobijaj?ca... W ka?dym razie chcia?em podpyta? jak macie zrobione stalflexy? (o ile macie inne przewody ni? oryginalne).
PZDR
: czw 05 sty 2006, 10:41
autor: kris
Cze?? te? jestem na etapie wymiany przewod?w na stalowe.Materia? ju? zgromadzi?em/musz? tylko zam?wi? tr?jniki u znajomego bo r?wnie? chc? pozosta? przy orginalnym rozwi?zaniu.Kolo robi? ju? podobne przer?bki wi?c m?wi? ?e nie b?dzie problemu z dorobieniem tr?jnik?w.Mam do niego zaufanie nie takie ?eczy robi? tak?e ch?opakom z serwis?w.Jak b?d? mia? ju? gotowe to prze?l? zdj?cia.To nara kris
: czw 05 sty 2006, 17:54
autor: Yaco
Wczoraj zam?wi?em standardowy zestaw Goodridge'a - wersja z tr?jnikiem i trzema stlaflexami (pozostawienie przewodu sztywnego musia?em sobie odpu?cic

). Teraz bedzie trzeba pokombinowa? conieco z mocowaniami.
: śr 11 sty 2006, 08:43
autor: zbyl
Coz tez mam kable od Goodride i tam sa na przod 2 przewody
i uwazam ze jest to lepsze rozwiazanie niz stosowanie trojniki zawsze to jeden element mniej.
zbyl
: pt 14 kwie 2006, 13:56
autor: zachtomasso
Yaco pisze:zam?wi?em standardowy zestaw Goodridge'a - wersja z tr?jnikiem i trzema stlaflexami
Gdzie zam?wi?e? ?
: pt 14 kwie 2006, 14:53
autor: Yaco
W PTM'ie na Jagiello?skiej (tam gdzie wszystcy prawie

). Po wypadzie do Zamo?cia w zesz?ym tygodniu klocki prawie si? u?o?y?y i VFR'a staje d?ba

.
: pt 14 kwie 2006, 15:06
autor: seba_VF750FR
Ja mam przewody MICRONA zakupione z jakiejs rozbitej yamahy ,ale pasuj? idealnie ,stalowy do tr?jnika i z tr?jnika do zacisk?w ,z ty?u mam przew?d lucasa
: sob 15 kwie 2006, 11:26
autor: kris
No niestety podda?em si? i zam?wi?em,zreszt? ju? zamontowany zestaw Goodridge(dwa przewody od pompy).Z orgina?u zrezygnowa?em po nieudanych pr?bach naci?cia gwintu(w tych zestawach do zarabiania jest calowy gwint jaki? amerykaniec nietypowy ,i nigdzie nie mog?em za?atwi? takiej na?ynki).Gdyby nie ta pierdo?a mia?bym fabryczny zestaw w stalowym oplocie i zrurk? nadb?otnikiem

: sob 15 kwie 2006, 12:35
autor: Yaco
kris pisze:No niestety podda?em si? i zam?wi?em,zreszt? ju? zamontowany zestaw Goodridge(dwa przewody od pompy).Z orgina?u zrezygnowa?em po nieudanych pr?bach naci?cia gwintu(w tych zestawach do zarabiania jest calowy gwint jaki? amerykaniec nietypowy ,i nigdzie nie mog?em za?atwi? takiej na?ynki).Gdyby nie ta pierdo?a mia?bym fabryczny zestaw w stalowym oplocie i zrurk? nadb?otnikiem

Te? tak chcia?em zrobi?, ale musia?em skapitulowa
: sob 15 kwie 2006, 21:42
autor: Młody
co wy tak o tej rurce?? to jest 1 element ktorego chce sie pozbyc. uklad 2 wezy do pompy uwazam za jedyny wlasciwy - jest to minimum plynu hamulcowego + pionowe ulozenie sprzyjajace samoodpowietrzeniu. stosowania poziomych lacznikow powinno sie unikac. o trojnikach nie wspomne - ich pojemnosc po prostu mnie rozwala.
: sob 15 kwie 2006, 23:35
autor: Yaco
Czeeepiasz sie :p Tu chodzi o styl...

: sob 15 kwie 2006, 23:40
autor: kris
Styl i wygl?d

: ndz 16 kwie 2006, 11:20
autor: Młody
: ndz 16 kwie 2006, 18:48
autor: Yaco
Nie, Ty po prostu zwyk?y banan jeste?
