Stalflexy do LBS, inaczej dual
- rommi
- ostry klepacz
- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
- Kontakt:
W 800 dual montowany jest fabrycznie.Little Sister pisze:Jaki z tego morał? Zainstalowałeś dual, przestań szaleć
Mnie osobiscie też nie bardzo przekonuje ta zabaweczka...
Lepiej juz zainwestowac kasę w porzadny amortyzator skrętu
I da się palić gumę - tylko trzeba umieć (Szatan to robi na jednym ze swoich zdjęć na stronie).
Nie do końca, mianowicie:szatan pisze:Jak wciskasz przedni hamulec to przod hamuje na maxa a tył tak lekko , jakby hamowały równomiernie to nie dałoby sie np. usmazyć gumiaka na hamulcu
Wciskasz:
- przód -> hamują 4 tłoczki z 6 na przodzie i 1 z 3 z tyłu
- tył -> hamują 3 tłoczki z 3 na tylke i 2 z 6 na przodzie
Troszkę to zamieszane, ale tak jest pokazane w manual'u
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- szatan
- klepacz
- Posty: 979
- Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
- Kontakt:
W VFR są lepsze trza sie trzymać ręcami i nogamiYaco pisze:Kumpel opowiadał, że w XX-ie z dualem są świetne hample. Podobno o mały włos, a zrzucił by pasażera przez głowę...
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf
Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es
- ppamula
- stary wyjadacz
- Posty: 3540
- Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
rommi, ja osobiscie technicznie nie rozumiem obiekcji tego sprzedawcy. Wyobraz sobie pajaka z 10 rurek gumowych wspolnie polaczonych. Dwie z nich wymieniasz na stalowe. Caly uklad hydrauliczny bedzie mniej sprezysty (rozciagliwy), bardziej sztywny, choc nie osiagnie docelowej sztywnosci. Ale bedzie dzialal!
Na pohybel temu sprzedawcy.
Na pohybel temu sprzedawcy.
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
-
- klepacz
- Posty: 901
- Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Pawel
- pisarz
- Posty: 349
- Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W PTM'ie dorabiają z metra też. Nie ma problemu. A założenie samych stalówek na przód ma sens. Mam nadzieję, że niczego nie pokręciłem, ale schemat potwierdza tylko moją analize tego tematu. Jak coś proszę mnnie poprawić. Stalówka tylko na przód ma sens, bo przednia klamka napędza same przednie tloczki, a konkretnie po dwa w zacisku. Tylny system przy hamowaniu przodem uruchamiany jest ruchem przedniego prawego zacisku hamulcowego i dodatkowej pompki. Jest to system mechaniczny, niejako automatyczny, nie sprzeżony z klamką (chyba nawet zasilanie ma z tylnego zniorniczka). Dlatego też można spalić kapcia 800 - jak guma się pali, to nie ma wielkiego oporu, nie ma ruchu przedniego zacisku (bo prawy, stojący nieruchomo nie pozwala na ruch tarczy a zatem uruchomienie dodatkowego tylnego tłoczka). I oto cała tajemnica palenia kapcia 800-tką .
pozdro, Paweł
pozdro, Paweł
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości