Stalflexy do LBS, inaczej dual

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
badek
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: pn 11 wrz 2006, 08:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: badek » czw 28 wrz 2006, 07:39

:mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » czw 28 wrz 2006, 16:32

Little Sister pisze:Jaki z tego morał? Zainstalowałeś dual, przestań szaleć ;)
Mnie osobiscie też nie bardzo przekonuje ta zabaweczka...
Lepiej juz zainwestowac kasę w porzadny amortyzator skrętu :)
W 800 dual montowany jest fabrycznie.
I da się palić gumę - tylko trzeba umieć (Szatan to robi na jednym ze swoich zdjęć na stronie). :mrgreen:
szatan pisze:Jak wciskasz przedni hamulec to przod hamuje na maxa a tył tak lekko , jakby hamowały równomiernie to nie dałoby sie np. usmazyć gumiaka na hamulcu
Nie do końca, mianowicie:
Wciskasz:
- przód -> hamują 4 tłoczki z 6 na przodzie i 1 z 3 z tyłu
- tył -> hamują 3 tłoczki z 3 na tylke i 2 z 6 na przodzie
Troszkę to zamieszane, ale tak jest pokazane w manual'u :mrgreen:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
badek
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: pn 11 wrz 2006, 08:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: badek » pt 29 wrz 2006, 09:05

Ale ogólnie to sprawdza sie tylko podczas normalnej jazdy pod zupełnie normalnym kierowcą na zupełnie normalnej drodze :mrgreen: jesli którys z tych czynników zawiedzie to to przeszkadza a nie pomaga :mrgreen:

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pt 29 wrz 2006, 19:35

Kumpel opowiadał, że w XX-ie z dualem są świetne hample. Podobno o mały włos, a zrzucił by pasażera przez głowę...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » pt 29 wrz 2006, 20:15

Yaco pisze:Kumpel opowiadał, że w XX-ie z dualem są świetne hample. Podobno o mały włos, a zrzucił by pasażera przez głowę...
W VFR są lepsze :P trza sie trzymać ręcami i nogami ;-)
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » pt 29 wrz 2006, 22:25

do tej pory jechałem tylko CBR 1000F z dualem i do tego jako plecak ale powiem wam że byłem pod ogromnym wrażeniem skutecznści tego systemu. :meditate

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » czw 05 paź 2006, 13:04

Wczoraj zadzwoniłem do PTM'u - sprzedawca powiedział mi, że cały zestaw do RC46 z dualem będzie kosztował około 2 tyś PLN :shock:
Zapytałem, czy mogę tylko wymienić dwa przewody idace z klamki do przednich zacisków (tak jak to ma zrobione BofA lysy ), ten sam sprzedawca powiedział mi że NIE. :???:
WHY?

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3540
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » czw 05 paź 2006, 13:52

rommi, sprzedawca powiedział NIE no bo mniej by zarobił! :grin:

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » czw 05 paź 2006, 14:41

To ja wiem, że chce znaleźć następnego klienta. Ale sorry, obecnie nie jestem tak przy kasie, żeby od razu wyskoczyć z dwóch kafli :killer

Ale czy można to jakośc tłumaczyć, że tak nie można itp (z technicznego punktu widzenia) ?

Awatar użytkownika
ppamula
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3540
Rejestracja: czw 20 lip 2006, 08:12
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ppamula » czw 05 paź 2006, 15:17

rommi, ja osobiscie technicznie nie rozumiem obiekcji tego sprzedawcy. Wyobraz sobie pajaka z 10 rurek gumowych wspolnie polaczonych. Dwie z nich wymieniasz na stalowe. Caly uklad hydrauliczny bedzie mniej sprezysty (rozciagliwy), bardziej sztywny, choc nie osiagnie docelowej sztywnosci. Ale bedzie dzialal!
Na pohybel temu sprzedawcy.

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » czw 05 paź 2006, 15:17

Przewody w oplocie nie mają zadnych wad , są lepsze niz gumowce bo nie puchną , chlopaki polecam Wam dorobić sobie przewody w firmie sie tym zajmującej dam sobie ręke uciąc ze nie przekroczy to 1000zł

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » czw 05 paź 2006, 17:41

No Seba tutaj chodzi o ukłąd z Dualem, nie wiem czy wiesz jak to jest zbudowane. Niestety wDualu jest tyle przewodów i końcówek że jak sie zamknie w dwóch kołach to dobrze.

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » czw 05 paź 2006, 18:30

wiem o co chodzi w dualu , i spokojnie zamkniesz sie w 1000zł ,niech ktos sie spyta o ceny ,ja Wam mowie ze sia da tanio

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » pt 06 paź 2006, 09:01

No dobra, a kto dorabia przewody - bo myślałem właśnie że w PTM'ie dorabiają z metra :mrgreen:

Awatar użytkownika
Pawel
pisarz
pisarz
Posty: 349
Rejestracja: pn 15 maja 2006, 08:28
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Pawel » sob 14 paź 2006, 17:59

W PTM'ie dorabiają z metra też. Nie ma problemu. A założenie samych stalówek na przód ma sens. Mam nadzieję, że niczego nie pokręciłem, ale schemat potwierdza tylko moją analize tego tematu. Jak coś proszę mnnie poprawić. Stalówka tylko na przód ma sens, bo przednia klamka napędza same przednie tloczki, a konkretnie po dwa w zacisku. Tylny system przy hamowaniu przodem uruchamiany jest ruchem przedniego prawego zacisku hamulcowego i dodatkowej pompki. Jest to system mechaniczny, niejako automatyczny, nie sprzeżony z klamką (chyba nawet zasilanie ma z tylnego zniorniczka). Dlatego też można spalić kapcia 800 - jak guma się pali, to nie ma wielkiego oporu, nie ma ruchu przedniego zacisku (bo prawy, stojący nieruchomo nie pozwala na ruch tarczy a zatem uruchomienie dodatkowego tylnego tłoczka). I oto cała tajemnica palenia kapcia 800-tką :-).

pozdro, Paweł
Gwiaza rocka, czarny koń wyścigów motocyklowych, kwiat polskiego dziennikarstwa, mistrz obiektywu - ot zwykły skromny chłopak ...

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości