Stalflexy do LBS, inaczej dual

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
Yelu
bywalec
bywalec
Posty: 32
Rejestracja: sob 27 maja 2006, 16:24
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Elbląg - Wrocław
Kontakt:

Stalflexy do LBS, inaczej dual

Post autor: Yelu » ndz 24 wrz 2006, 11:00

Czy może ktoś już ma stalowe przewody hamulcowe w LBS'ie ( Linked Braking System - inaczej dual, czyli ściskanie jednago a hamowanie obydwoma:).
Zastanawiam się nad taką zmianą, nie wiem czy na naszym rynku będą dostępne wszystkie złączki potrzebne do takiej przeróbki.
Co wy na to?

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » ndz 24 wrz 2006, 11:33

dobrze ze na poczatku wyjasnilem co to dual :P :D
beda bo kiedys kumpel na bajzlu pytal o przewody do 800
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

seba_VF750FR
klepacz
klepacz
Posty: 901
Rejestracja: ndz 19 mar 2006, 22:14
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Bartoszyce
Kontakt:

Post autor: seba_VF750FR » ndz 24 wrz 2006, 11:36

zawsze mozna zamówic złączki i przewody u kolesi którzy dorabiają stalflexy ,ale powiem szczerze ze na początku miałem takie własnie dorabiane przewody i róznica w porównaniu do gumowych była ogromna ,a co najciekawsze jak zmieniłem te dorabiane na firmówki microna jest jeszcze lepiej.

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » ndz 24 wrz 2006, 13:22

wszystko sie da o ile wiem Rommi sie dowidywał o to, tyle że koszt będzie bardzo duży (tzn dla mnie:P) nie sądze żebyś wydał mniej nik 2k.

Awatar użytkownika
Little Sister
klepacz
klepacz
Posty: 689
Rejestracja: pt 25 sie 2006, 21:21
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Nibylandia
Kontakt:

Post autor: Little Sister » ndz 24 wrz 2006, 14:20

Hmm... Tak się zastanawiam, czy ten cały dual jest taka rewelacją...
Nie wiem dokladnie jak to działa, ale z tego co piszecie, to wciskam jeden - hamuje dwoma...
Wszystko ładnie pięknie, ale chyba nie zawsze dobrze jest hamować przodem i tyłem jednoczesnie...
Np. piasek, żwirek i inne syfexy na drodze...
Zarzuci mi dupe i koniec, a tak to sobie jakoś pomanewruje i wybrnę z sytuacji :)
A jak ma się do tego dual?

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » ndz 24 wrz 2006, 14:27

to dziąła troche inaczej :) wciskając klamkę z przodu na tyle dohamowuje tylko jeden tłoczek także siła hamowania jest dobrze dobrana i nie powinno występować blokowanie tylniego koła przy hamowaniu przodem (chyba że ktoś ma coś zjepsute ;])

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » ndz 24 wrz 2006, 21:06

Jak wciskasz przedni hamulec to przod hamuje na maxa a tył tak lekko , jakby hamowały równomiernie to nie dałoby sie np. usmazyć gumiaka na hamulcu :mrgreen:
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
badek
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: pn 11 wrz 2006, 08:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: badek » pn 25 wrz 2006, 07:52

Ja w ogóle nie jestem zadowolony z działania duala jeśłi chodzi o hamowanie przodem :sad: dlatego po prostu to popsułem. Prostuje moto w złożeniu i chyba dlatego w sportach tego nie ma. Natomiast przy uzywaniu tylnego hamulca jestem zadowolony z siły hamowania przenoszonej na przód. Denerwuje tylko że całe moto nurkuje. :mrgreen: Ogólnie dual dobry na mokrym i podczas lajtowej jazdy - do szleństwa kompletnie sie nie nadaje.

Awatar użytkownika
Little Sister
klepacz
klepacz
Posty: 689
Rejestracja: pt 25 sie 2006, 21:21
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Nibylandia
Kontakt:

Post autor: Little Sister » pn 25 wrz 2006, 15:35

Jaki z tego morał? Zainstalowałeś dual, przestań szaleć ;)
Mnie osobiscie też nie bardzo przekonuje ta zabaweczka...
Lepiej juz zainwestowac kasę w porzadny amortyzator skrętu :)

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » pn 25 wrz 2006, 15:58

tyle że o ile sie oriętuje amor skrętu nie hamuje jak Ci coś z nienacka na drodze wyskoczy :P Ale spoko :P ja jestem zwolennikiem i Duala i ABS więc mnie nie słuchać :P

Awatar użytkownika
Little Sister
klepacz
klepacz
Posty: 689
Rejestracja: pt 25 sie 2006, 21:21
Płeć: Kobieta
Lokalizacja: Nibylandia
Kontakt:

Post autor: Little Sister » pn 25 wrz 2006, 20:06

Luz :) Ty wolisz efektywnie zahamować a ja żeby mi widelec nie latał :P
Przy okazji można się pewniej powygłupiać - stoppie :)

Awatar użytkownika
badek
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: pn 11 wrz 2006, 08:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: badek » wt 26 wrz 2006, 11:49

No do mojej też koniecznie zakładam amorka bo po dziurawych drogach nie da sie w ogóle poszaleć :evil:

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » wt 26 wrz 2006, 19:00

badek pisze:No do mojej też koniecznie zakładam amorka bo po dziurawych drogach nie da sie w ogóle poszaleć :evil:
A no nie da , mozna sobie łokciami nery poobijać
A masz może jakiego linka jak i gdzie sie montuje amora do Fałefery 800 bo jakoś nie mam koncepcji
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

Awatar użytkownika
badek
teksciarz
teksciarz
Posty: 128
Rejestracja: pn 11 wrz 2006, 08:32
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: badek » śr 27 wrz 2006, 08:42

W 800 nie widziałem ale w 750 jest taki sposób......mysle że trzeba coś podobnego wykombinować.

Obrazek

Awatar użytkownika
szatan
klepacz
klepacz
Posty: 979
Rejestracja: pn 18 wrz 2006, 20:02
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Amsterdam/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: szatan » śr 27 wrz 2006, 20:56

Znalazłem też instrukcje montowania Ohlinsa
http://www.ohlins.com/Portals/0/documen ... 61-01A.pdf
Fajnie byłoby wpakować go poprzecznie, z postu o Dualu zrobiło sie o amorach skretu , zara opieprz od admina dostaniemy :P
Życie bez motocykla powoduje raka i choroby serca
Manual Honda VFR800 98-2001
http://rapidshare.com/files/236685669/Manual98-01.pdf

Miernik ładowania http://www.youtube.com/watch?v=IYjGraAk4es

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości