Crashpady

Wymyśiłeś coś fajnego do Swojej VFR? To możesz się podzielić.
Awatar użytkownika
rodeo
Posty: 16
Rejestracja: czw 11 maja 2006, 13:36
Model VFR: 800FI
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszafka

Crashpady

Post autor: rodeo » śr 21 cze 2006, 14:49

Witam.

Tak patrz? na te moje owiewki i kup? plastik?w bez zarysowa? i czekam na pierwszy szlif.

Czy kto? z was nie pr?bowa? w jakis spos?b wyposa?y? sw?j pojazd w crashpady???. Na inny grupach s? sami S?odowi i sami tocz? , dorabiaj?. Ja niestety do tego si? nie nadaj?.

Mo?e jest gdzie? miejsce, gdzie to po prostu mo?na kupi? i zamontowa?.????

Rodeo czas zacz?

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Model VFR: R3 1050 ST
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » śr 21 cze 2006, 15:11

O ile pami?tam rodeo, jeste? z Wa-wy. Crashpady (z monta?em) mo?esz kupi? w serwisie Kawasaki przy Prymasa Tysi?clecia. Rok temu koszt by? co? ok 300 zeta.

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Model VFR: RC36I ('92)
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » śr 21 cze 2006, 20:06

Vlaad, pyta?e? si? o crashpady do RC36I? Bo zaczynam coraz powa?niej zastanawia? si? nad tym cude?kiem...
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Model VFR: R3 1050 ST
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » śr 21 cze 2006, 20:09

Yaco pisze:Vlaad, pyta?e? si? o crashpady do RC36I? ...
Tak, pyta?em. Crashpady s? uniwersalne. Jest kwestia mocowania i niestety "przej?cia" przez owiewki... trzeba wierci?, chocia? w ma?o widocznym miejscu. Kwestia mocowania jest pono? nieskomplikowana.

Awatar użytkownika
doyar
klepacz
klepacz
Posty: 826
Rejestracja: czw 22 cze 2006, 00:11
Model VFR: 800 RC46 '01
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Uć siti

Post autor: doyar » czw 06 lip 2006, 00:42

Witam. A u Angoli takie maja:

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... _Stores_IT
i wychodzi kolo stowki + przesylka. No i trza samemu zainstalerowac, ale pisali gdzies, ze to latwe podobno. No i wystepuja tez czarne.

Pozdro.

[ Dodano: 2006-07-06, 00:45 ]
A, jeszcze, bo doczytalem. Wkreca sie toto w miejsce mocowania owiewki normalna srooba.
Ale czy i jak chroni - czort jewo znajet. Dajcie znac jak ktos zainstaluje i przypadziakuje (nikomu nie zycze).
Dobranoc, spadam.

Awatar użytkownika
Wilson
teksciarz
teksciarz
Posty: 118
Rejestracja: ndz 15 sty 2006, 20:16
Model VFR: RC46 '01
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Wilson » czw 06 lip 2006, 23:57

No w?a?nie ciekawe jak si? te crashpady sprawdzaj?, bo martwi mnie czy rzeczywi?cie spe?niaj? swoja funkcj?, je?li s? mocowane, do dosy? ma?ego gwintu owiewki...
Wilson
VFR 800 FI

Awatar użytkownika
doyar
klepacz
klepacz
Posty: 826
Rejestracja: czw 22 cze 2006, 00:11
Model VFR: 800 RC46 '01
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Uć siti

Post autor: doyar » pt 07 lip 2006, 00:23

No fakt. Siakies takie zaufania nie wzbudzajace som.

Na VTECu tak to wyglada:
http://cgi.ebay.co.uk/VFR-750-VFR-800-V ... otohosting

Ale moze z tymi grzybkami to jest tak, ze niezaleznie od tego jak i czy dzialaja, jak sie takie ma, to sie czlek mniej stresuje padziakiem i lepiej jezdzi od tego..?
Glebiej w winkielki, bo mu sie niby garnitur nie polamie jak wyglebi.
W sumie to lepiej jakby nikt tutaj nie byl madrzejszy o ta wiedze jak to wyglada w praktyce, nie?

Awatar użytkownika
Wilson
teksciarz
teksciarz
Posty: 118
Rejestracja: ndz 15 sty 2006, 20:16
Model VFR: RC46 '01
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Wilson » pt 07 lip 2006, 14:44

No ale ka?dy kij ma dwa ko?ce ;)
Je?li b?d? si? mniej ba?, bo b?dzie mi si? wydawa?o, ?e gleba nie gro?na jest z takimi "pomponami", to zaczn? je?dzi? nieostro?nie i strac? respekt do motocykla. Czasami brak zabezpieczenia (kiepskiego) jest lepszym zabezpieczeniem ;) ...no ale oczywi?cie nie wiadomo jak si? te crashe sprawdzaj?, wi?c nie mo?na ich z g?ry skre?la? :)

Powiem szczerze, ?e nawet bym sobie takie sprawi?. Mo?e jest wi?cej ch?tnych z naszej grupy i kto? ma konto na ebayu. Gdyby kupi? w kilka os?b, to du?o taniej wysz?o by za przesy?k?...
Wilson
VFR 800 FI

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Model VFR: V2
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » pt 07 lip 2006, 14:58

Cho? mam mieszane uczucia co do crashpad'?w to mo?e bym si? zdecydowa? na takie.
Wydaje mi si?, ?e przy parkingowej glebie to b?d? OK - ale juz przy szlifie to niewiele pomoga, nie wiem czy nawet nie zaszkodz? ( bo przy szlifowaniu po asfalcie mog? si? wy?ama? razem ze ?r?b? i ca?ym plastikiem :neutral: ).
Ile mo?e wynie?? koszt takiego kpl. do RC46?
Pozdr.

Awatar użytkownika
Magic
bywalec
bywalec
Posty: 23
Rejestracja: czw 05 sty 2006, 16:53
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: DC
Kontakt:

Post autor: Magic » pt 07 lip 2006, 15:51

Witek.

No to po kolei.

Crashpady mocowane do ?rub owiewki s? psu na bud?. To musi by? ca?kiem solidne mocowanie je?li ma przenie?? obci??enie towarzysz?ce szlifowi. Ponadto ?ruba mocuj?ca sam grzybek te? musi mie? odpowiedni? wytrzyma?o??, nie za du?? i nie za ma??, ?eby nie pourywa? mocowa? w razie gdy si?a jest za du?a.

W RC46 (nie pami?tam jak w innych) za?o?enie crashpad?w oznacza modyfikacj? zbiorniczka wyr?wnawczego ch?odziwa, bo mocowanie jest dok?adnie za nim. M.in. z tego powodu nie chce mi si? za to zabra?, nie mam czasu na takie kombinacje. W wolnej chwili zajrz? do archiwum vfr-discussion i zobacz? co na ten temat wysmarowali.
Pozdrawiam - Magic, SRX 250 i VFR800fi.

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Model VFR: RC36I ('92)
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pt 07 lip 2006, 16:16

Ja si? pisz? na crashpady (je?liby?my mieli kupowa? wi?ksz? ilo??), ale na takie normalne, solidne.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Model VFR: MTS1000DS oraz CBRXX
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » pt 07 lip 2006, 21:10

Panowie jak by?cie chcieli zm?wi? wi?kszo? ilo?? jako? klubowo (moze wi?ksza znizka bedzie :P) to mail do us?ug.

Awatar użytkownika
rodeo
Posty: 16
Rejestracja: czw 11 maja 2006, 13:36
Model VFR: 800FI
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszafka

Post autor: rodeo » czw 13 lip 2006, 11:19

Je?li kto? pow?tpiewa w cen? i jako?? z ebaya to zapraszam do przyjrzenia si? na stronie
http://www.rg-racing.com//showproducts/ ... ctors.aspx - jak wygladaj? profesjonalne wynalazki z profesjonalnymi cenami na wypadek szlifka.
-------------------
pzdr.
Rodeo
---------------------------------------
wózek-->hulajnoga-->bmx-->góral-->VFR800
---------------------------------------

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Model VFR: V2
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » czw 13 lip 2006, 14:40

Za tak? cen? to pomaluj? sobie wszystkie plastiki, ale towar i mocowanie pierwsza klasa.

Awatar użytkownika
sebavfr
teksciarz
teksciarz
Posty: 149
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 20:31
Model VFR: RC46 "2001.
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Mińsk Maz.

Post autor: sebavfr » pt 14 lip 2006, 15:35

niez?e to ale ta cena!
a do XX po?owe ta?sze.
Lepsza od rowera jest tylko VFRra.

VFR 800. 2001.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 10 gości